جاباما
۸۶۶۸۶۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

نصیرزاده: با حضور بازیکنان خارجی مخالف هستم

هوشنگ نصیرزاده، مدیر عامل باشگاه ماشین سازی با حضور بازیکنان خارجی در تیم های لیگ برتری مخالف است و می گوید به شرطی این حضور به صلاح است که بازیکنان خارجی به ریال دستمزد بگیرند.

ورزش سه: هوشنگ نصیرزاده در پاسخ به این سوال که آیا منع سفر تیم های لیگ برتری به خارج از کشور برای برپایی اردوی تدارکاتی به باشگاه ها ابلاغ شده است؟ گفت: ابلاغی دراین زمینه به دست ما نرسیده است. در نشستی که در حضور وزیر ورزش و جوانان بودیم، ایشان گفت با توجه به مشکلات تهیه ارز وزارت ورزش و جوانان در اعزام تیم ها به خارج از کشور موضوع کیفیت را مورد بررسی قرار می دهد و از اعزام های غیر ضرور خودداری می کند.

بعداز صحبت های وزیر، رییس فدراسیون فوتبال توصیه کرد تیم ها اردوی تدارکاتی خود را در داخل کشور برگزار کنند. من هم با حرف های وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون فوتبال موافق هستم. اگر چه تیم ما زیر نظر بخش خصوصی اداره می شود و خرج کردن در اختیار خودمان است اما برپایی یک اردوی تدارکاتی در خارج از کشور دست کم ۱۴۰ هزار دلار هزینه دارد و این ارزبری کمکی به اقتصاد کشور نخواهد کرد.

باز تاکید می کنم اگر چه بخش خصوصی با توجه به قانون تجارت که به ثبت رسیده در انتصاب ها و تعیین افراد تصمیم گیرنده است و آزادی کامل دارد اما از سویی فدراسیون فوتبال متولی فوتبال در کشور و برگزاری مسابقات است و می تواند با توجه به مشکلات اقتصادی کشور تصمیماتی را وضع و این تصمیمات را برای اجراء به همه باشگاه ها ابلاغ کند. همه از مشکلات اقتصادی کشور آگاه هستند و حتی مردم با گوش دادن به رادیو هم می توانند در جریان اخبار قرار بگیرند.

به عقیده من در این برهه از زمان و با توجه به مشکلات تهیه ارز و حتی ترانسفر آن به طور موقت باید حضور بازیکنان خارجی هم در تیم های لیگ برتری ممنوع شود مگر اینکه بازیکنان خارجی قبول کنند در ایران به ریال دستمزد بگیرند.

هوشنگ نصیرزاده، مدیر عامل باشگاه ماشین سازی در خصوص واگذاری تیم ماشین سازی به بخش خصوصی گفت: بر اساس تصمیم شرکت سرمایه گذاری دریک که مالک باشگاه ماشین سازی است قرار است امتیاز این تیم به تشکیلات اقتصادی دیگری در استان واگذار شود. تا کنون دو متقاضی برای تیم ماشین سازی وجود داشته است. ما منتظر هستیم تا پیشنهادات دیگری هم مطرح شود و آنوقت تصمیم گیری خواهیم کرد. ضمن اینکه مشکلی با حضور تیم ماشین سازی در دیگر شهرهای استان نخواهیم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • س

      تو اصلا چکاره ای ماشین امضا اربابت تصمیم گیر ادم نچسب رند

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      چشم ،میگیم به باشگاه ها امر شما را ابلاغ کنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج