جاباما
۸۶۶۸۶۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جورجینیو: جدایی ساری از چلسی بعید است

جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی احتمال جدایی مائوریتزیو ساری از این باشگاه انگلیسی را بعید دانسته و می‌گوید اگر چنین اتفاقی بیفتد او واقعاً تعجب خواهد کرد.

ورزش سه: درحالیکه شایعات مربوط به جدایی ماتوریتزیو ساری از چلسی و پیوستنش به یوونتوس این روزها به اوج رسیده، جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره جدایی ساری از چلسی، این جدایی را بعید دانست و اگفت اگر چنین اتفاقی بیفتد او واقعا تعجب خواهد کرد.

جورجینیو که بعد از انتقال ساری به چلسی از ناپولی، او هم ناپولی را ترک کرد و به لندن آمد، در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اینکه اگر ساری لندن را ترک کرده و به تورین برود، او هم چلسی را ترک خواهد کرد یا نه، گفت:" از قرارداد من با چلسی چهار سال باقی مانده. اگر ساری چلسی را ترک کند من که خیلی تعجب خواهم کرد. چون ما امسال بعد از منچسترسیتی و لیورپول، در لیگ برتر سوم شدیم، در فینال لیگ اروپا هستیم و به فینال جام اتحادیه رسیدیم".

هافبک ملی‌پوش ایتالیایی در ادامه گفت:" چلسی امسال فصل موفقی داشته. ساری در چلسی روزهای آرامی را سپری می‌کند و نسبت به بعضی برهه‌ها در طول فصل این روزها به مراتب آرام‌تر و راضی‌تر است".

جورجینیو در ادامه صحبتهایش درباره فینال لیگ اروپا در مقابل آرسنال گفت:" فینال لیگ اروپا فینال یک رقابت بین‌المللی بسیار معتبر است و ما در حال تلاش هستیم تا با آمادگی کامل در آن بازی کنیم. ما باید به فوتبال‌مان باور داشته باشیم و بدانیم که می‌توانیم قهرمان شویم. چلسی بازیکنان بزرگی دارد و ما می‌توانیم جام را به خانه برگردانیم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج