۸۶۶۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

احتمال تفکیک مجدد وزارتخانه‌های راه و مسکن

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی از فعالیت جدی کارگروهی در این وزارتخانه برای بررسی تفکیک مجدد وزارتخانه‌های راه و مسکن از یکدیگر خبر داد.

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی از فعالیت جدی کارگروهی در این وزارتخانه برای بررسی تفکیک مجدد وزارتخانه‌های راه و مسکن از یکدیگر خبر داد.

سیدسعید سید‌علایی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر‌کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه مسئولان ارشد راه و شهر‌سازی تا چه اندازه پیگیر موضوع تفکیک راه و مسکن در این وزارتخانه هستند، اظهار کرد: موضوع ادغام به استناد ماده ۵۳ قانون برنامه پنجم توسعه بوده که در مجلس به تصویب رسیده بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی گفت: وزیر راه و شهرسازی در همان جلسه رأی اعتماد از نمایند‌‌گان، وقتی برای طرح این موضوع خواست و این موضوع و طرح در دستور کار وزیر قرار گرفت.

سیدعلایی ادامه داد: اکنون به صورت جدی در وزارتخانه کارگروهی مشغول بررسی این موضوع است تا بتوان منافع و ضرر‌های احتمالی این تفکیک را از قبل پیش‌بینی ‌کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: این وزارتخانه با توجه به وسعتی که در همه حوزه‌های ریلی، بندری، هوایی و مسکن و راه دارد به دنبال این است تا همه تعهدات دولت قبل به خصوص مسکن مهر را به سرانجام برساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج