۸۶۶۸۹۱
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

افزایش ۱۰درجه‌ای دما در شمال کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش دما در بیشتر مناطق کشور از امروز تا یکشنبه هفته آینده (۲ تا ۵ خرداد) خبر داد و گفت: این افزایش دما در شمال و شمال شرق کشور تا ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش دما در بیشتر مناطق کشور از امروز تا یکشنبه هفته آینده (۲ تا ۵ خرداد) خبر داد و گفت: این افزایش دما در شمال و شمال شرق کشور تا ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.

احد وظیفه اظهار کرد: امروز (۲ خرداد) به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب شاهد رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی خواهیم بود.

وی در ادامه گفت: در بعدازظهر فردا (۳ خرداد) برای بخش‌هایی از شمال غرب، شمال شرق، ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی، روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه (۴ تا ۶ خرداد) به‌ویژه در ساعات بعدازظهر برای شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب و غرب اصفهان، نیمه شمالی فارس و نیمه غربی کرمان رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با اشاره به اینکه غرب تنگه هرمز و شرق خلیج فارس در ساعات بعدازظهر امروز (۲ خرداد) مواج خواهد بود، تأکید کرد: از امروز تا یکشنبه (۲ تا ۵ خرداد) در بیشتر مناطق کشور افزایش دما رخ می‌دهد که بیشترین مقدار آن در سواحل شمالی و شمال شرق کشور بین ۶ تا ۱۰ درجه خواهد بود.

تند باد در جنوب غرب کشور و ایلام
وی افزود: تا روز شنبه (۴ خرداد) در جنوب غرب کشور و ایلام وزش باد قابل ملاحظه همراه با تندباد لحظه‌ای به‌ویژه در بعدازظهر‌ها پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت احتمال خیزش گرد و خاک محلی در پاره‌ای از این نقاط وجود دارد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: هوای پایتخت فردا (۳ خرداد) کمی ابری، همراه با وزش باد و در بعدازظهر وزش باد شدید با بیشترین و کمترین دمای ۳۱ درجه و ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان تهران پس‌فردا (۴ خرداد) کمی ابری در بعدازظهر همراه با افزایش ابر، در بعضی ساعات رگبار، رعد و برق و وزش باد خواهد بود. دمای تهران در این روز در گرم‌ترین زمان به ۳۳ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۲۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مدیران کاردان=== ملت در رفاه

    • روشن بین

      آفرین سازمان هوا شناسی...داریم به سمت تابستان میرویم،خب هوا گرم میشه!
      اون سیل رو باید پیش بینی می کردن،نتوانستند...

    • بدون نام

      ووووو گرمه ساپورتم کووو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج