۸۶۶۹۴۷
۹ نظر
۵۰۰۹
۹ نظر
۵۰۰۹
پ

تا تکلیف مشخص نشود، مجیدی تیم نمی‌بندد

وضعیت سرمربیگری استقلال هنوز مشخص نیست و به نظر می‌رسد بین خود مدیران استقلال هم اختلاف نظر‌هایی وجود دارد. از این مسئله مهمتر وضع نقل و انتقالات استقلال است و بازیکنانی که باید بمانند و یا نفرات جدیدی که باید جذب شوند.

خبر ورزشی: فرهاد مجیدی که در این ۵ هفته نتایج قابل قبولی کسب کرده و مورد اقبال هواداران هم قرار دارد، نگران نقل و انتقالات است و این نگرانی البته نگرانی تمام استقلالی‌ها هم هست، ولی خب مشکل اصلی اینجاست که باشگاه پولی در بساط ندارد و بخشی از طلب فصل گذشته هم مانده است.

استقلال نیاز دارد که ۴، ۵ مهره کلیدی فصل گذشته را حفظ کند و در کنار آن حتماً ۳، ۴ خرید خوب هم انجام دهد. کسانی که تأثیرگذار باشند و به قول معروف در بازی‌های بزرگ بازی را برای استقلال درآوردند.

تا تکلیف مشخص نشود، مجیدی تیم نمی‌بندد

در حال حاضر یکی از مشکلات استقلال بازارگرمی بعضی از بازیکنان با کمک دلال‌هاست؛ مثلاً بازیکنی که نصف فصل مصدوم بوده مدعی شده از تراکتورسازی پیشنهاد ۵ میلیاردی دارد تا این‌گونه رقم قرارداد فصل آینده را بالا ببرد. از طرفی امکان بازگشت امثال تیام و امید ابراهیمی خیلی کم است، چون پول زیادی می‌خواهند، ولی به هر حال گزینه‌هایی در ذهن کادر فنی استقلال هست که شاید با ارقامی به مراتب پایین‌تر جذب شوند.

نکته مهم در مورد نقل و انتقالات استقلال این است که خود سرمربی باید بازیکن بگیرد تا خودش هم جوابگو باشد. حدود چند هفته قبل بود که فتحی صراحتاً عنوان کرد مجیدی تیم را می‌بندد، اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که فرهاد وقتی لیست رسمی می‌دهد که خودش سرمربی باشد و یا حداقل یک سرمربی بزرگ خارجی بیاید تا او دستیارش شود. در آن صورت فرهاد لیست موردنظرش را به فتحی تحویل می‌دهد، اما در شرایط فعلی نمی‌خواهد بی‌گدار به آب بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م.ر.ا

      امیودارم که شاه فرهاد بیاد تیم حکومتی ولجن لنگ به آتش بکشه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        کلا سناریو از اول فصل همین بود این ناناز بیاداین گزینه و گزینه بازی همش شلوغ کاریه ،اینم ی نیم فصل میاد مثه منصوریان کیسه رو راهی جایگاه واقعیش میکنه بعدش باز دست ب دامن وزیر میشید سر کیسه رو شل میکنه خریدای انچنانی و این قصه همچنان ادامه دارد.....

    • استقلالی

      ۵ هفته اگر امارش را داشته باشیم تعداد گل خورده کم نداشت همینطور بازی برده باعتقاد من اگر تا اخر فصل شفر بود کمتر از مجیدی امتیاز نمیاورد دوم اینکه شفر را سر لج انداختن تا اخرین سنت پولشم را هم میگیره یعنی جایگزین مجیدی با شفر اشتباه بود کما اینکه تقریبا با شانس سوم شد باشگاه میتونست پس از اتمام لیگ با مجیدی راجع به سر مربیگری حرف میزد گوادیولا هم میاردن اول نمیشد تیم چون تیمهایی که امتیازشون بالا بود هم مربیان کارکشته و با تجربه داشت برانکو قلعه نویی و گلمحمدی

    • محسن تاجی4

      میشه این حرفو تو گوش مدیران بی کفایت استقلال بکنید بابا ما ۳ سال وقت برا شفر و داش علی گذاشتیم بخدا من حاضرم یک سالم پشت فرهاد باشم بذارید کار کنه باور کنید تو این ۵ تا بازی تیم فرهاد تو خلق موقعیت و اداره بازی عالی بود فقط رو دفاع باید کار میکرد همین. اخی تا کی پول ما هوادارا باید بره تو جیب مربی های درجه ۳ خارجی فرهاد فقط ی مربی تمرینی خوب میخواد همین وگرنه شخصیت فرهاد لب خط ب ۱۰۰ تا برانگوه یا هر کسی می ارزه...

    • بدون نام

      فرناز کمربند خود را به زور میبندد حالا میخواهد تیم ببندد

    • بدون نام

      BK

    • بدون نام

      بابا با فرهاد بیچارمون میکنید قبلا منصوریان تست کردیم فقط امیر خان

    • بدون نام

      مجیدی تیم ببنده .خخخخخخحح مثل جوک میماند راستی حاج فتل میخواهد مسی راکیسه کش کنه خخخخخخحح

    • آرش سلطانمحمدی

      امیدوارم سلطان فرهاد سرمربی استقلال بشود وبا هر نتیجه ای همیشه در قلب من ا ستقلالی خواهد بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج