۸۶۷۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

فرماندار قم: بدحجابی در قم بحرانی نیست

فرماندار قم گفت: وضعیت روزه‌خواری و عدم حجاب و عفاف در قم، بحرانی نیست.

خبرگزاری ایسنا: مرتضی حیدری، امروز در جلسه بررسی راهکارهای توسعه و ترویج عفاف و حجاب عنوان کرد: بدحجابی‌ و روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان به صورت پراکنده در سطح شهر وجود دارد که این باعث رنجش مردم و مراجع شده است.

فرماندار قم تاکید کرد: در قم وضعیت روزه خواری و عدم حجاب و عفاف، بحرانی نیست ولی وجود موارد کم هم باعث آزار مردم می‌شود و باید برنامه ریزی درستی در این خصوص انجام گیرد.

وی افزود: در قم مراکز و پایگاه فرهنگی بسیاری برای تبلیغ عفاف و حجاب وجود دارد و باید از ظرفیت این مراکز برای فرهنگ سازی استفاده شود؛ همچنین دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص امر به معروف و نهی از منکر مسئولیت مستقیم دارند و باید اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار قم بیان کرد: نوع صحبت با مردم قم در رسانه‌ها و فضای مجازی باید متفاوت باشد و مردم از توطئه معاندین و دشمنان آگاه شوند؛ اکثریت مردم به باورهای دینی معتقد هستند و عده کمی با عناد و دشمنی، فضای جامعه را برهم می‌زنند؛ در مقابل الگوی نامناسبی که معاندین از قم ارائه می دهند باید با هوشیاری برخورد کرد تا در اجرای برنامه‌هایشان ناکام بمانند.

حیدری تصریح کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای جمع بندی موضوعات و اقدامات در خصوص عفاف و حجاب، وظیفه دارد و نیاز است اطلاعات کافی در این خصوص جمع آوری شود تا بتوان به صورت دقیق تر عمل کرد.

فرماندار قم اظهار کرد: باید دستگاه‌های فرهنگی به تولید محتواهای مناسب با موضوع عفاف و حجاب بپردازند؛ تولید قصه، داستان و فیلم در این زمینه بسیار می‌تواند تاثیرگذار باشد.

وی گفت: در حوزه متن و محتوا در خصوص مسائل اعتقادی ضعف‌هایی وجود دارد و به این موضع پرداخته نشده است؛ این موضوع باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد و قطعا فعالیت در این خصوص بسیار تاثیرگذار است؛ از استان قم این انتظار می‌رود که در حوزه تولید متن و محتوا مناسب به صورت شایسته تری عمل کنند.

حیدری عنوان کرد: قم یک استان مسافرپذیر است و مسافرین زیادی حتی در ماه رمضان به قم سفر می‌کنند ولی در شهر محل مناسبی در اماکن پرتردد برای صرف غذای مسافرین وجود ندارد؛ باید اماکنی برای مسافرین فراهم گردد و خدمات درستی ارائه شود تا شاهد تظاهر به روزه خواری در سطح شهر نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیکار

      چه مشکلی دارند مردم قم مسئولین را به زحمت انداخت یکی میگه وضع چوری اقایان م می ترسن بیا تو خیابان یکی میگه نه بابا ترس نداره یکی میگه دروغ اینها کار اسراییل وامریکا هست میخان مردهای ایران را بترساند میگن حجاب خانمهای قمی بد که مردها ازخانه بیرون نیایند کارکار دشمن الله برکت الله

    • بدون نام

      بس اسلام فعلا به خطر نیفتاده

    • بدون نام

      گرانی وتورم وبی کاری چی؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      تو شهر قم بحرانی نیست ولی تو شهرهای دیگه بحرانیه .

    • حدیث

      چطور میگید بحرانی نیست؟ اصلا شما تو سطح شهر تردد میکنید که اوضاع وحشتناک بد حجابی رو ببینید ؟ واقعا متاسفم

    • بی انگیزه

      بحران حجاب :تو دنیا بی نظیریم

    • بدون نام

      بفکر معیشت مردم باشید
      تا حجاب
      اول باید این شکم یه چیزی توش باشه
      بعد بفکر لباس و چادر و مقنعه و حجاب بود......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج