جاباما
۸۶۷۰۳۲
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

حقوق دانشجومعلمان کی زیاد می‌شود؟

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس از مذاکره با رئیس سازمان اداری و استخدامی برای افزایش حقوق دانشجومعلمان خبر داد که او هم معتقد بود حداقل حقوق دانشجومعلمان یک میلیون و ۵۶۳ هزار تومان است.

خبرگزاری تسنیم : رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس از مذاکره با رئیس سازمان اداری و استخدامی برای افزایش حقوق دانشجومعلمان خبر داد که او هم معتقد بود حداقل حقوق دانشجومعلمان یک میلیون و ۵۶۳ هزار تومان است.

حمیدرضا حاجی بابایی اظهار کرد:‌ امروز با دکتر انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی تلفنی صحبت کردم، او هم مثل من معتقد بود که حداقل حقوق یعنی ،۱۵.۶۳۰.۰۰۰ ریال حقوق دانشجو معلمان است.

وی افزود: لازم به ذکر است، وزارت آموزش وپرورش اعلام کرده بود افزایش حقوق مصوبه مجلس به دانشجو معلمان تعلق نمی‌گیرد.با ارائه ادله قانونی برای وزیر وزارت آموزش‌وپرورش و معاون پشتیبانی این وزارتخانه مجاب و مقرر شد نامه‌ای را برای کسب تکلیف به آقای انصاری بنویسند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت:‌ این مذاکره تلفنی با آقای انصاری برای تسریع در دریافت پاسخ نامه آموزش وپرورش بود که معاون رئیس جمهور برای ابلاغ مصوبه به آموزش وپرورش قول مساعد دادند، این مصوبه برای معلمان ماده ۲۸ نیز اجرایی می‌شود، امیدوارم صدور احکام دانشجو معلمان و معلمان مشمول ماده ۲۸ در اسرع وقت صورت گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      آقای حاجی بابایی ملت مثل شما ماهی ها20میلیون حقوق دریافتی ندارند جمع کن برادر من حقوق اضافه و لوایح چرند خودتان را چرا از منابع در آمد زای معادن و طبیعت تامین نمی کنید که از جیب ملت دردمند با نمایش افزایش قیمت ارز و ناتعادلی بازار کالاها تامین می کنید شما دلسوز خودتان باشید ملت هم دلسوز خودشان!!!کلید نزنید این پروژه های عجل معلقی را!!

    • بدون نام

      وقت گل نی زیاد میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      سه ماهه دارین قضیه رو کش میدین و حرف مفت میزنید

    • بدون نام

      دانشجو دانشجو است و حقوق ندارد. حاجی بابایی چون پسرش و 140 نفر از اقوامش دانشجو معلم هستند داره دست و پا می زنه تا خلاف قانون عمل شود و حقوقشون را بالا ببرد. هر وقت حقوق یک معلم با 30 سال سابقه 15 میلیون تومان شد حقوق یک دانشجو معلم هم 1میلیون و پانصد هزار تومان خواهد شد.

    • بدون نام

      اون موقع که تومقام عالی این وزارت خونه بودی خدماتت روکجابایگانی کرده بودی الان یادت اومده فکرمعیشت این قشر زحمت کش ومظلوم باشی

    • بدون نام

      اون موقع که تومقام عالی این وزارت خونه بودی خدماتت روکجابایگانی کرده بودی الان یادت اومده فکرمعیشت این قشر زحمت کش ومظلوم باشی

    • محسن

      خدا ازت راضی باشه حاجی بابایی
      یکه و تنها پیگیر مطالبات فرهنگیان هستی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از نظر دولت و سران اموزش وپرورش یک سرطان بدخیم است که باید نابود شود

    • بدون نام

      واقعا دمت گرم حاجی بابایی
      تو این اوضاع بلبشو کسی حواسش به ما نبود
      واسه همه پیگیریات مرسی

    • علی

      اقای حاج بابایی . بی خیال شو. به دنبال انتخاباتی. تا حالا دنبال پول نبودی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج