۸۶۷۰۴۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رمان جدید «دین کونتز» پرفروش شد

رمان «‌پنجره شب» نام جدیدترین اثر «دین کونتز»‌ نویسنده پرفروش سری داستان‌های «‌جین هاک» است که به فهرست جدید کتاب‌های داستانی پرفروش‌ نیویورک‌تایمز راه یافته است.

خبرگزاری ایسنا: رمان «‌پنجره شب» نام جدیدترین اثر «دین کونتز»‌ نویسنده پرفروش سری داستان‌های «‌جین هاک» است که به فهرست جدید کتاب‌های داستانی پرفروش‌ نیویورک‌تایمز راه یافته است.

«دین کونتز» که همواره به عنوان یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان مطرح جهان شناخته می‌شود با خلق اثر جدیدی بار دیگر به لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز راه یافت. رمان جدید این نویسنده که «پنجره‌ی شب‌» نام دارد، در هفته اول حضور خود در لیست پرفروش‌ها در جایگاه سوم قرار گرفت.

رمان جدید «دین کونتز» پرفروش شد

«دین کونتز» در این کتاب که پنجمین جلد از سری داستان‌های «جین هاک» است، داستان مأمور سابق F.B.I که در تعقیب گروهی مجرم است را روایت می‌کند. دیگر رمان‌های سری داستان‌های «جین هاک» پیش از این با نام‌های «گوشه‌ای خلوت»، «‌اتاق زمزمه»، «راه پله کج»، و «در ممنوع» منتشر شده است.

«‌جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته «دلیا اونز» در سی و هفتمین حضور خود در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز، همچنان با اقتدار در جایگاه اول قرار دارد و حتی اثر جدید «جیمز پترسون» نیز نتوانست به سلطه‌ی «دلیا اونز» خاتمه دهد.

رمان «‌هجدهمین آدم ربایی» از سری کتاب‌های جنایی «انجمن قتل زنان» اثر جدید «‌جیمز پترسون» است که در سومین هفته حضور خود در این لیست در جایگاه دوم قرار دارد.

رمان «‌هجدهمین آدم‌ربایی» داستان کارآگاهی به نام «‌لیندزی باکسر» را روایت می‌کند که در جریان تحقیقاتش در مورد ناپدید شدن سه معلم به قتل‌های زنجیره‌ای افراد گم‌شده می‌رسد. «‌لیندزی» که رئیس پلیس «سانفرانسیسکو» است به همراه دوست خبرنگار خود «سیندی توماس» در جریان تحقیقات خود به اسناد غیرقابل انتظاری برمی‌خورند.

«‌رستگاری» نام جدیدترین رمان «دیوید بالداچی» است که اکنون پنجمین هفته خود را در لیست پرفروش‌ها پشت سر می‌گذارد، در جایگاه چهارم قرار دارد. این اثر توانست در هفته اول حضور خود جایگاه اول را برای مدت کوتاهی از چنگ «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» درآورد.

اما رمان «توفیق اجباری» نوشته «‌دانیل استیل» نویسنده مشهور آمریکایی در هفته دوم حضورش در این لیست با دو پله سقوط در رتبه پنجم قرار گرفت. «دانیل استیل» در کتاب جدیدش داستان مادری را روایت می‌کند که سعی دارد با چالش بزرگ کردن سه دخترش از سه ازدواج متفاوت روبه‌رو شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج