جاباما
۸۶۷۱۲۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

«سحر و گامبالو» روی صحنه رفتند

احمد سلیمانی نمایش «سحر و گامبالو» را ویژه گروه سنی کودک و نوجوان از ابتدای ماه رمضان در تالار مرکزی شهر قم به صحنه برده است.

خبرگزاری مهر: احمد سلیمانی کارگردان و بازیگر تئاتر که از هنرمندان فعال در زمینه تولید و اجرای تئاتر کودک و نوجوان نیز هست، درباره جدیدترین اثر خود در زمینه کارگردانی تئاتر گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان نمایش «سحر و گامبالو» را که نوشته حسین فدایی حسین است، با اعضای گروه تئاتر «ایده» روی صحنه برده‌ایم.

وی توضیح داد: «سحر و گامبالو» یک نمایش مناسبتی برای گروه سنی کودک و نوجوان است و به موضوع روزه‌اولی‌ها می‌پردازد. قرار است این اثر نمایشی را که در تالار مرکزی شهر قم اجرا می‌شود، تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا کنیم.

«سحر و گامبالو» روی صحنه رفتند

سلیمانی درباره داستان «سحر و گامبالو» افزود: این نمایش داستان دختر بچه‌ای روزه‌اولی است. گامبالو به همراه غذاهای مختلف در خیال این دختربچه حضور پیدا می‌کنند تا نگذارند روزه بگیرد.

این کارگردان تئاتر در پایان درباره گروه بازیگری نمایش «سحر و گامبالو» گفت: سیدحمید لاجوردی، ماشاءالله کوهستانی، عطا منتظری، مسعود عابدینی، علیرضا وفایی، مهشید عرشیا و الهام محمودی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روزگار تلخ و شیرین

      با این منطقه با پای پیاده سه دیقه فاصله داریم همش میگیم امشب میریم ولی قسمت نمیشه الانم ک نصف بیشتر ماه رمضان سپروندیم اما هنوزم ک میخواهیم بریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج