۸۶۷۱۲۲
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

جلسه ویژه شورای شهر درباره کرایه تاکسی‌ها

دبیر کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری جلسه فوق‌العاده‌ای برای بررسی چرایی افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: دبیر کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری جلسه فوق‌العاده‌ای برای بررسی چرایی افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها خبر داد.

محمدعلی کرونی درباره «انتقادات مردمی در مورد افزایش نامتعارف کرایه تاکسی‌ها» اظهار کرد: کرایه تاکسی‌ها در برخی از خطوط بیش از ۲۰ درصد مصوب شورای اسلامی شهر تهران - که مورد تأیید فرمانداری نیز قرار گرفته است - افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان شورای اسلامی شهر تهران تک به تک خطوط را بررسی کرده‌اند و در حال حاضر نیز مستندات برای جمع‌آوری جلسه‌ای در کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران آماده است، خاطر نشان کرد: شک نداریم که در تعدادی از خطوط کرایه‌های تاکسی بیشتر از ۲۰ درصد افزایش یافته است.

دبیر کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با بیان اینکه برخی معتقدند که اعداد کرایه باید رند شود تا مشکل پول خرد حل شود، گفت‌: این دلیل قابل قبولی نیست چرا که همکارانمان در تاکسیرانی از توسعه هر چه بیشتر دریافت الکترونیک در تاکسی‌ها خبر می‌دهند و اگر پرداخت الکترونیک باشد، دیگر مشکل پول خرد وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی مصوبه شورای اسلامی شهر تهران را آن طور که باید اجرایی نکرده و نامه فرمانداری نیز در مورد افزایش ۲۰ درصدی کرایه نیز رعایت نشده است، اظهار کرد: حتی سازمان تاکسیرانی از سازمان برنامه و بودجه در مورد نرخ تورم حمل و نقل استعلام کرده است و آن‌ها عددی حدود ۲۶.۵ درصد اعلام کرده‌اند که حتی افزایش کرایه در برخی از خطوط از اعلام سازمان برنامه و بودجه نیز بیشتر بوده است.

کرونی در بخش پایانی از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه ما قبول داریم که باید از رانندگان تاکسی حمایت کنیم اما نباید منافع مردم و شهروندان نیز در این بین ضایع شود، گفت: منتظر جمع‌آوری مستندات بودیم تا جلسه‌ای در کمیسیون حمل و نقل برگزار شود و حالا با جمع‌آوری مستندات به‌زودی جلسه‌ای فوق‌العاده در کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در زمینه بررسی چرایی افزایش قیمت کرایه تاکسی برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس منصوری

      چرا تاکسی های گردشی از دستگاه تاکسی متر استفاده نمی‌کنند...؟
      چرا شهرداری تهران و سازمان نظارت بر تاکسی رانی هیچ نظارتی نمیکنه...؟!

    • بدون نام

      باباخجالت بکشیدهمه چی ول کردیددنبال کرایه تاکسی هستید یه روغن ماشین عوض کنی 200هزارتومان بایدبدی، یه دیسک صفحه 12000000ریال،یه جفت لاستیک 60هزار،یه باطری500هزارتومان، یه سیم کشی ماشین 800هزارتومان، بسه یابازم بگم،.................

    • بدون نام

      هر چقدر میتونید مردم بدبخت را تحت فشار قرار بدید چند غاز بارانه دادید همه چیز را صد برابر گران کردید حالا هم چندر غاز روی حقوقها بردید این قیمتها که دارید میبینید پس کاری برای مردم نکردید مردم بدبخت تر میشند روز به روز

    • بابک

      فقط گیر دادن به این قشر بدبخت که هم جونشونو اعصابشونو باید بزارن هم سرمایشونو، وقتی تورم شده ۱۰۰ درصد آخه ۲۰ درصد اضافه کرایه فایده ای نداره ، تازه مردم ناراضیم هستن، عجب ملت ضعیف کشی شدیم ما!!! اونوقت گلایه از گوشت و مرغ و ... نمیکنن ، میرن ۳ ساعت توصف برای یه کیلو گوشت یخی یا یه کیلو شکر و... صداشونم در نمیاد، زورشون رسیده به راننده بیچاره‌ای که صبح تا شب باید دنده عوض کنه با صد نفر چونه بزنه آخرشم هر چی در میاره بده خرج ماشین، با این وضعیت لوازم یدکی و لاستیک و ... یه تعویض روغن الان حداقل ۲۰۰ تومن خرج برمیداره، ‌بابا انصاف داشته باشین آخه، اونم از اسنپ وتپسی و هزار زهر مار دیگه...

    • حبیب

      همه چی ۲-۳ برابر شده حالا یک ۲۰ درصد کرایه راننده های زحمتکش آوردن همه چیز که بنزین نیست بیمه ماشین لوازم یدکی اجرت مکانیک خیلی چیز ها بالا رفتن این ها تاثیر داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج