۸۶۷۲۰۴
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

امام‌جمعه اسالم: صداوسیما سریال رمضانی نسازد!

امام جمعه اسالم با اشاره به کاستی های سریال های ماه مبارک رمضان اظهارداشت: عادی جلوه دادن روابط خارج از عرف، ترویج تجمل و مصرف گرایی، عدم توجه به جایگاه نماز و روزه داری، ترویج خشونت و سیاه نمایی، نشان دادن چهره غیرواقعی از تاریخ از جمله ضعف های آشکار سریال های ماه مبارک رمضان است.

برترین‌ها: امام جمعه اسالم با اشاره به کاستی های سریال های ماه مبارک رمضان اظهارداشت: عادی جلوه دادن روابط خارج از عرف، ترویج تجمل و مصرف گرایی، عدم توجه به جایگاه نماز و روزه داری، ترویج خشونت و سیاه نمایی، نشان دادن چهره غیرواقعی از تاریخ از جمله ضعف های آشکار سریال های ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام محمدجواد باقری:

برنامه ریزی فشرده پخش سریال های ماه مبارک رمضان باعث شده مردم فرصت کمتری برای حضور در مساجد و برنامه های معنوی این ماه مبارک پیدا کنند. حال اگر سریال ها محتوا و تأثیر مثبتی بر جامعه داشتند حرفی نبود ولی متأسفانه در تولید سریال دچار یک کپی برداری ناشیانه از سریال های خارجی شده ایم.

عادی جلوه دادن روابط خارج از عرف، ترویج تجمل و مصرف گرایی، عدم توجه به جایگاه نماز و روزه داری، ترویج خشونت و سیاه نمایی، نشان دادن چهره غیرواقعی از تاریخ از جمله ضعف های آشکار سریال های ماه مبارک رمضان است و با این وضعیت اگر صداوسیما در ماه رمضان سریال نسازد سنگین تر است.

صداوسیما باید یک دانشگاه فرهنگ ساز باشد چرا که منسوب بودن به جایگاه ولایت و رهبری انتظارها را از صداوسیما را خیلی بیشتر می کند. البته برنامه های خوب بسیار مفیدی هم دارد که کسی منکر آن نیست ولی نفوذ برخی جریانات و افرادی که وجهه اجتماعی خوبی ندارند حال صداوسیما را ناخوش کرده است. بیشتر شبکه های آن هم فقط برنامه و سریال یکدیگر را تکرار می کنند و قانون پایستگی جرم در مورد برنامه های صدا و سیما صدق می کند.

برخی برنامه ها و تبلیغات صداوسیما هم بر خلاف سبک زندگی ایرانی-اسلامی است. بطور مثال پیامبر اکرم(ص) با آب ولرم افطار می کردند و می فرمودند: آب ولرم معده و کبد را تمیز می کند، دهان را خوشبو و دندانها را محکم می کند ولی صداوسیما تبلیغاتی نشان می دهد که با نوشیدنی تگری افطار می کنند، به نوعی تبلیغات صدا و سیما عامل ابتلا به سرطان است. این ها چند مورد از ضعف هایی بود که باید اصلاح شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سریال های رمضانی هم مانند مسکن مهر شده ناندانی برای عده ای
      بس کنید
      خزانه را جارو کردید
      گاهی وقت ها بد نیست دزد هم خجالت بکشد
      دزدها خجالت بکشید
      دست از سر ایران ویرانه و یتیم بردارید

    • جمادی

      حاح آقا خیلی وقته کارسیما ازکار گذشته !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج