جاباما
۸۶۷۲۶۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مورینیو: کلوپ نمی‌تواند دوباره در فینال CL ببازد

ژوزه مورینیو در جدیدترین مصاحبه خود می‌گوید یورگن کلوپ اگر برای سومین بار در فینال چمپیونزلیگ شکست بخورد، تحمل این شکست برایش بسیار سخت خواهد بود.

ورزش سه: ژوزه مورینیو می‌گوید اگر یورگن کلوپ، یک بار دیگر در فینال لیگ قهرمانان اروپا شکست بخورد و برای سومین بار در یک قدمی رسیدن به جام دستش از جام قهرمانی چمپیونزلیگ کوتاه بماند، تحمل این ناکامی برای او بسیار سخت خواهد بود.

یورگن کلوپ که روز سوم ژوئن به عنوان سرمربی لیورپول در فینال لیگ قهرمانان به مصاف تاتنهام می‌رود سال گذشته هم با لیورپول در فینال رقابتها مقابل رئال ماردید صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۳-۱ شکست خورد و دستش از جام کوتاه ماند. کلوپ یک بار هم در سال ۲۰۱۳ با دورتموند به فینال چمپیونزلیگ رسید ولی آن بار هم مقابل بایرن مونیخ شکست خورد تا جام را از دست بدهد.

مورینیو: کلوپ نمی‌تواند دوباره در فینال CL ببازد

مورینیو در گفتگو با اسکای گفت:" اگر یورگن چمپیونزلیگ را ببرد برای او موفقیت خارق‌العاده‌ای خواهد بود. ولی اگر نتواند جام را ببرد، خب می‌دانید ... باختن در سه فینال چمپیونزلیگ ... باید خیلی خیلی سخت باشد. ولی او فوق‌العاده مثبت‌اندیش است و من شک ندارم فقط و فقط به پیروزی فکر می‌کند".

مورینیو در ادامه گفت:" مربی‌ها می‌فهمند بازی در فینال چمپیونزلیگ یعنی چه. این همیشه یک وجه منفی دارد و وجه منفی‌اش این است که یک تیم در فینال بازنده خواهد شد. یک مربی در فینال بازنده خواهد شد".

مورینیو در ادامه صحبتش به موضوع جدایی ادن هازارد از چلسی و انتقالش به رئال مادرید پرداخت و در این باره گفت:" به نظر می‌رسد فینال اروپا آخرین بازی هازارد با پیراهن آبی چلسی خواهد بود. او بازیکنی است که در موفقیت‌های چلسی در نسل اخیر تاثیر کلیدی داشته. ادن کسی است که مثل همیشه سعی می‌کند در زمین عالی بازی کند. او می‌خواهد در فینال لیگ اروپا برنده شود و بعد از فتح آخرین جام برای چلسی، احتمالاً به رئال مادرید برود".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • N

      صد در صد نمیبازه یعنی چی د آخه ب تاتنهام ببازه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج