جاباما
۸۶۷۳۲۳
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

والورده: نباید تا ابد به بازی با لیورپول فکر کنیم

ارنستو والورده تیمش را آماده جشن گرفتن برای دوگانه قهرمانی در فصل جاری فوتبال اسپانیا می‎‌بیند.

خبرگزاری تسنیم: ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از فینال جام حذفی اسپانیا مقابل والنسیا تیم خودش را آماده قهرمانی دانست.

والورده در این باره گفت: این بازی اهمیت فوق‌العاده زیادی برای ما دارد، چون در صورت پیروزی دوگانه داخلی را فتح کرده‌ایم. برای جام بردن اینجا هستیم. مسیر ما تا رسیدن به این فینال آسان نبوده است. از ژانویه تقویم‌مان فشرده بوده و باید چند بار عقب‌ماندگی را در بازی برگشت جبران می‌کردیم. والنسیا فصل لالیگا را در فرم فوق‌العاده‌ای تمام کرده و در مجموع فصل بسیار خوبی داشته است. امسال هیچ‌کدام از ما نتوانستیم دیگری را شکست دهیم. اجازه دهید ببینیم کدام یک این نوار تساوی را پاره می‌کند!

والورده: نباید تا ابد به بازی با لیورپول فکر کنیم

سرمربی بارسلونا در ادامه افزود: وقتی باخت سنگینی متحمل می‌شوید، این حجم از ناراحتی و افسردگی عادی است. با این حال شما نمی‌توانید تا ابد به بازی با لیورپول فکر کنید و بقیه زندگی را فراموش کنید. اکنون شانس بردن یک جام داریم و نیازی نیست دوباره به اتفاقی که در لیورپول افتاد، فکر کنیم. امیدوارم آن باخت در آینده به کمک ما بیاید. باید با تمام توان به میدان برویم.

«تنها تمرکزم روی پیروزی است و بقیه داستان را نمی‌دانم.»، وی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: مربی هر روز با آینده‌اش بازی می‌کند و همیشه در معرض اخراج قرار دارد. فرصت برای دومین دوگانه متوالی از نظر من فرصتی باورنکردنی است. چیزی که بیشترین انگیزه را می‌دهد، عوض کردن روحیه هواداران پس از یک ناامیدی بزرگ آن هم با کسب یک جام است. باید سال به سال به خودتان انگیزه بردن بدهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • N

      آره والا باید از این درد ها باید گذشت فوتبال همینه ولی ما ک بخاطر ی برد عاشق بارسا نشدیم ک با ی باخت همه برد ها رو فراموش کنیم

    • بدون نام

      اگه اینم ببره با سوپر جامش میشه تو دو سال شش جام
      عالیه ولی نه برای بارسا

    • بدون نام

      خوبه فعلا نباید اخراج بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج