جاباما
۸۶۷۳۳۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

فال روزانه ۰۴/ ۰۳/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۴/ ۰۳/ ۱۳۹۸

فال روزانه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 4 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال مسئولیت های بیشتری روی دوش تان خواهد بود اما نگران نشوید زیرا شما از پس تمام آنها بر خواهید آمد. تغییراتی در مسیر زندگی تان در حال رخ دادن است که باید در مقابل آنها انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید. شرایط مالی شما در همین تغییرات، رو به بهبود خواهد رفت. شما فرد مهربان و اجتماعی هستید اما گاهی لجبازی تان باعث می شود که دیگران را از خود برانید. اگر سعی کنید که نگاه مثبت تری داشته باشید و نیمه پر لیوان را ببینید، لذت های بیشتری از ارتباط با دیگران کسب خواهید کرد. یکی از چیزهایی که در زندگی تان باید به آن توجه کنید، تعادل است. چه در کار، چه در روابط عاطفی و ... سعی کنید که از افراط و تفریط بپرهیزید. اگر مجرد هستید، با این که سرتان به شدت شلوغ است و احساس می کنید که وقت لازم را برای فرد دیگری ندارید، اما بهتر است که طرز تفکرتان را تغییر دهید و از همین حالا به فکر شروع یک رابطه باشید. به زودی درهای زیادی برایتان باز می شود که شما را به آرزوهایتن می رساند. ماههای آبان و دی از بهترین ماهای سال شما خواهد بود.

فال روزانه ۰۴/ ۰۳/ ۱۳۹۸

مجبورید که تغییر بزرگی به زندگی تان دهید اما ترس را کنار بگذارید زیرا شما تنها نیستید و افراد زیاد دیگری در موقعیت شما به سر می برند که می توانید از آنها کمک بگیرید. برای رسیدن به موفقیت باید سختی هایی را تحمل کنید که ارزشش را دارد. بنابراین انرژی تان را بالا نگه دارید. اگر تاکنون احساس درونی خود را پنهان کرده اید، حال نوبت آن است که مقابل فرد مورد نظرتان بیستید و آنها را به زبان آورید. همه چیز به خوبی خواهد گذشت اگر اعتماد به نفس بالایی داشته باشید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۳/ ۱۳۹۸

لازم نیست برای رضایت و خشنودی دیگران کاری را که به آن علاقه ندارید، انجام دهید. شما تنها مسئول خود هستید پس خود و علاقمندی هایتان را در اولویت قرار دهید. اتفاقات غیر منتظره ای می افتد که در تغییر افکار و نظرات شما موثر است و شما را به سمت راهی بهتر هدایت می کنند. شما توانایی این را دارید که تصورات خود را تبدیل به واقعیت کنید، به خصوص اگر پای رابطه عاطفی تان در میان باشد. بنابراین درنگ نکید و برای آرزوهایتان تلاش کنید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۳/ ۱۳۹۸

اگرچه شما مسیر درستی را انتخاب کرده اید اما ممکن است برخی از مسایل مهم را به دلیل مشغله هایی که دارید نادیده بگیرید. در این شرایط بهتر است که حواس تان را بیشتر جمع کنید. اگر می بینید مسئولیت های زندگی انقدر زیاد است که شما را از برخی کارها عقب می اندازد، شاید بد نباشد که کمی از باری که بر دوش دارید، بکاهید. بهتر است دوباره به اصول و ارزش های زندگی خود نگاهی بیاندازید تا عدم توجه به آنها شما را از حرکت باز ندارد. در مورد رابطه عاطفی، تا زمانی که احساس درونی و واقعی خود را بیان می کنید، مطمئن باشید که تاثیری مثبت و ابدی خواهد گذاشت.

فال روزانه ۰۴/ ۰۳/ ۱۳۹۸

به زودی افرادی که در گذشته در زندگی شما وجود داشتند، دوباره سر راهتان قرار می گیرند بنابراین تعجب نکنید و انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید. به زودی با فردی قرار ملاقاتی دارید، اگر چه نگرانید که چگونه پیش می رود اما مطئن باشید نتیجه فوق العاده ای خواهد داشت که دل شما را شاد می کند. به دنبال تغییری بزرگ در مسیر زندگی تان هستید. سعی کنید که آهسته آهسته جلو بروید تا یه وقت اشتباهی مرتکب نشوید. چولی به دست تان می رسد که بهتر است آن را فعلا خرج نکنید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز کمی عصبی به نظر می رسید و همین احساس شما را از حرکت باز می دارد. خیلی به خودتان سخت نگیرید. اگر کمی صبور باشید، این شرایط هم به پایان می رسد. برای هدفی برنامه ریزی می کنید اما ناگهان مقصد شما تغییر می کند. شاید فکر کنید که انرژی کافی برای رفتن به مسیر جدید را ندارید اما نگران نباشید. راهی که برایتان باز شده شما را با تجربه های جدیدی روبه رو می کند که به صلاح تان خواهد بود. امروز از آن روزهایی است که باید بیشتر با اطرافیان تان در تماس باشید. هر چه بیشتر لبخند بزنید، تاثیر بیشتری خواهید گذاشت.

فال روزانه ۰۴/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز بیشتر مراقب حرف هایی که به زبان می آورید، باشید. در مقابل دیگران از اطرافیان تان بد نگویید زیرا به گوش شان می رسد و برایتان دردسرساز می شود. برای رسیدن به خواسته ای که در سر دارید، باید کمی خطر کنید. اگر بخواهید همچنان با احتیاط و به آهستگی قدم بردارید، به هدف تان نخواهید رسید. پس جسارت کلید موفقیت این روزهای شماست. برخی از برنامه هایتان باهم تداخل پیدا کرده اند. لازم نیست که خیلی به خودتان سخت بگیرید. آنها را اولویت بندی کنید و طبق اهمیتی که دارند، آنها را پیش ببرید. به زودی حرفی از سمت یکی از نزدیکان زندگی تان می شنوید که لبخند را بر لبان تان خواهد نشاند.

فال روزانه ۰۴/ ۰۳/ ۱۳۹۸

شرایط فعلی شما به گونه ای ست که باید استقلال مالی داشته باشید. همان طور که شرایط شما تغییر می کند، شما نیز دچار تغییر و تحول می شوید و این طبیعی است. بنابراین از خود انعطاف پذیری بیشتری نشان دهید. در رابطه با شریک زندگی تان، رفتارهای لجوجانه را کنار بگذارید و با دیگران صادق تر باشید. هر وقت فضا را مناسب دانستید، احساسات خود را بیان کنید اما در این کار زیاده روی نکنید زیرا معلوم نیست در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

فال روزانه ۰۴/ ۰۳/ ۱۳۹۸

شما همیشه طبق قوانینی که دیگران برایتان تعریف کرده بودند پیش می رفتید. حال زمان آن است که استانداردهای زندگی خود را تغییر دهید و آنطور که خود دارید، پیش بروید. برای محبوبیت لازم نیست خودتان را تحت فشار بگذارید، دیگران شما را هر جور که باشید دوست دارند. در رابطه عاطفی خود با مشکلات زیادی رو به رو شده اید، فرقی نمی کند عامل آن خودتان باشد یا حتی دیگران، بهتر است تمام آنها را دور بریزید و فضایی رمانتیک بین خود و شریک زندگی تان ایجاد کنید. این کار از شما بر می آید بنابراین این فرصت را از دست ندهید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۳/ ۱۳۹۸

اتفاقاتی برایتان افتاده که کمی ذهن شما را درگیر کرده است. وظیفه شما این است تا کمی با خونسردی و خوش طبعی ذهن خود را آرام کنید. در شرایطی که دیگران از نظرات خود کوتاه نمی آیند، کمی انعطاف پذیر باشید. در غیر این صورت اطرافیان تان را از خود خواهید راند. امروز درباره کلامی که به زبان می آورید، خوب فکر کنید زیرا ممکن است موجب آزار دیگران به خصوص بزرگ تر ها شود. امروز روز خوبی برای خیالبافی است زیرا واقعیت همان افکار شما است، پس به شخصیت، ظاهر، رفتار و دیگر خصوصیات فرد ایده آل خود فکر کنید و ببینید که چگونه در مقابل شما ناگهان ظاهر می شود.

فال روزانه ۰۴/ ۰۳/ ۱۳۹۸

برای کاری که شما می خواهید اما دیگران با آن مخالف اند، اصرار نکنید زیرا با این کار تنها کار خودتان را سخت می کنید. بگذارید دیگران برای خودشان تصمیم بگیرند و شما نیز راه خودتان را بروید. اگر اتفاقی که می خواهید نمی افتد حتما حکمتی در آن است و دلیلی دارد. زندگی میدان جنگ نیست، باید از آن لذت ببرید. برای رهایی از این شرایط سخت، زمان خود را با دوستان تان بگذرانید. فردی از دور حواسش به شماست اما شما به روی خودتان نمی آورید. شاید اگر شما نیز انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید، اتفاقات بهتری در راه باشد.

فال روزانه ۰۴/ ۰۳/ ۱۳۹۸

راهی که انتخاب کرده اید، ممکن است کمی سختی داشته باشد اما نگذارید که مشکلات مانع حرکت شما شوند. پافشاری شما کمک می کند تا تعادل زندگی خود را بازگردانید. اگر اطرافیانتان شما را از راهی که در پیش گرفته اید، باز می دارند، سست نشوید و برای رسیدن به آرزوهای زندگی تان بجنگید. اگر چه در رابطه عاطفی خود دچار ابهام و گیجی شده اید اما حقیقت این است که شما همچنان می توانید به شریک زندگی تان اعتماد کنید. شاید معنی کارهای او را ندانید و رفتارهایش برای شما قابل درک نباشد اما تمام چیزی که به آن احتیاج دارید، آرامش خودتان است. به زودی همه چیز بر وفق مراد شما تغییر خواهد کرد.

فال روزانه ۰۴/ ۰۳/ ۱۳۹۸

تصمیم گیری های قدیمی تان با راههایی که می خواهید برای آینده انتخاب کنید، دچار تضاد و ناسازگاری شده اند اما عجولانه تصمیم نگیرید. هر چه با احتیاط بیشتری قدم بردارید، نتیجه بهتری را دریافت خواهید کرد. مواقعی که سر دوراهی هستید، از ندای قلب خود کمک بگیرید و آنچه دلتان می خواهد را انتخاب کنید. اگر مدتی است با شریک زندگی تان لحظاتی رمانتیک را نگذرانده اید، امشب فرصت خوبی است. عشق زندگی تان را به رستورانی زیبا و پر از شمع دعوت کنید و غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید تا زندگی به کام هر دوی شما شیرین تر آید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۳/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج