۸۶۷۴۴۰
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

علل اصلی ناکامی استقلال در لیگ هجدهم

علل اصلی ناکامی استقلال آشفتگی و بی نظمی و حاشیه‌های درونی بود.

ایلنا: رفتار بازیکنان استقلال در روزهای اخیر کاملا از اوضاع آشفته این تیم خبر می‌دهد و دلیل ناکامی آبی پوشان را نشان می‌دهد. رفتار‌های حسین حسینی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان،فرشاد محمدی مهر،گادوین منشا و طارق همام به بازی نکردن یا تعویض شدن را مرور کنید. اتفاقی که در صحنه پنالتی دربی رخ داد و چند بازیکن برای ایستادن پشت توپ باهم کلنجار رفتند و بعد از آن بین دونیمه در رختکن درگیر شدند.

هواداران علیه مهدی رحمتی شعار می‌دهند و این بازیکن هم تا پایان فصل قهر می‌کند و مثل بازی با العین بین دونیمه در رختکن حاضر نمی‌شود. پزشک تیم دستور تاکتیکی می‌دهد و در امور فنی دخالت می‌کند تا با واکنش فرهاد مجیدی روبرو شود. معاون و سرمربی باشگاه باهم حرف نمی‌زنند و دست نمی‌دهد.شایعه باند بازی را هم به این اتفاق‌ها اضافه کنید.

آنالیزور تیم از سرمربی و پسرش ناراحت است و علیه او حرف می‌زند و سرمربی هم در بازی‌های حساس آسیایی آنالیزورایرانی اش را نمی‌برد و در تهران جا می‌گذارد. مدیران در داخل باشگاه به دنبال جاسوسی می‌گردند که اخبار را به بیرون درز می‌دهد و شفر از رفتار یک بازیکن یا یکی از اعضای تیم که حرف‌های داخل رختکن را به رسانه می‌دهد گلایه می‌کند.

استقلال در این فصل آنقدر مشکل و حاشیه داشت که مجال و توان تیم شدن نداشت. بزرگان و کاپیتآن‌ها با هم رفیق نبودند. پژمان منتظری و خسرو حیدری در یک طرف و مهدی رحمتی در طرف دیگر بودند. اوضاع رابطه حسین حسینی و رحمتی که باید در کنار هم از دروازه استقلال حراست می‌کردند هم بر کسی پوشیده نیست.

در هفته‌های آخر و ۲ بازی استقلال در لیگ قهرمانان هم شادی گل استقلالی‌ها جنجالی بود و از شکاف عمیق در این باشگاه خبر می‌داد. روزبه چشمی بعد گلزنی به الدحیل در یک حرکت جنجالی دست‌ها را روی گوشش می‌گذارد و مرتضی تبریزی هم رو به دوربین هیس نشان می‌دهد! در این گیر و دار محمد دانشگر برای شادی گل پیراهن شماره ۸ فرشید اسماعیلی را نشام می‌دهد. آنهم در شرایطی که همه انتظار داشتند یاد خسرو حیدری که تازه از فوتبال خداحافظی کرده در این بازی گرامی داشته شود.

همان طور که پژمان منظری هم گفت استقلال در فصل مانند تکه‌ها و جزیره‌هایی دور از هم بود. از داخل باشگاه گرفته تا داخل تیم و حتی پیشکسوتان و هواداران هیچ کدام برای یک هدف و یک نام از منافع شخصی و نظر‌های فردی و رویکرد‌های گروهی‌شان نگذشتند. دلیل اصلی ناکامی استقلال آشفتگی و بی نظمی و حاشیه‌های درونی بود.

اگر آبی پوشان می‌خواهند بعد از چند سال دوباره قهرمان شوند بیش از سرمربی خارجی و تقویت تیم به‌اتحاد، یکدلی و تیم شدن نیاز دارد. کاری که بعد از لیگ دوازدهم حتی خود قلعه‌نویی هم نتوانست انجام دهد. حالا مجیدی تصور می‌کند و این را در خودش می‌بیند که از استقلال یک تیم بسازد و دست به پاکسازی بزند. حتی اگر سرمربی یک خارجی باشد این ماموریت فرهاد است. تجربه ای که منصوریان خیلی دیر به دست آورد و خیلی دیر شروع کرد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رحمتی رو بیرون کنن درست میشه

    • بدون نام

      خسته نباشی

    • بدون نام

      همه این بی نظمی ها ،حرمت شکنی ها و افراط وتفریط در استقلال ، میراث به جا مونده از زمان علی منصور و عدم مدیریت وی در استقلال و اون آبروریزی تاریخی در رسانه ملی و نبود هر کس در جایگاه خودش و قسم خوردن جلاله، حضرت عباسی و ... در آن مقطع وبه تبع آن کسب نتیجه های ضعیف و شیش تا شیش تا خوردن وغیره بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج