جاباما
۸۶۷۵۰۱
۹ نظر
۵۰۱۰
۹ نظر
۵۰۱۰
پ

سردار قربانی: ناو‌های آمریکا را غرق می‌کنیم

مشاور عالی فرمانده کل سپاه و فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس می‌گوید دشمن در صورت انجام کوچک‌ترین حماقتی در آب‌های خلیج فارس، می‌فهمد با او چه خواهیم کرد.

خبرگزاری میزان: مشاور عالی فرمانده کل سپاه و فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس می‌گوید دشمن در صورت انجام کوچک‌ترین حماقتی در آب‌های خلیج فارس، می‌فهمد با او چه خواهیم کرد.

وی افزود: آمریکایی‌ها از این فیلم‌ها برای ما بازی نکنند که مثلاً ۲ ناو جنگی وارد منطقه کردند. این ۲ ناو را در صورت کوچک‌ترین حماقتی با همه خدم و حشم و هواپیماهایش، با دو موشک یا دو سلاح جدید و به کلی سری به قعر دریا می‌فرستیم. دشمن برای ما گردن کلفتی نکند.

سردار قربانی: ناو‌های آمریکا را غرق می‌کنیم

بخشی از گفتگو با مشاور عالی فرمانده کل سپاه:

طی هفته‌های گذشته رژیم آمریکا اعلام کرد که تصمیم گرفته دو ناو هواپیمابر به همراه برخی دیگر از تجهیزات نظامی‌اش را وارد خلیج فارس کند. اقدامی که البته طی سالیان گذشته هم از سوی آن‌ها متداول بود. عده‌ای دائما سعی دارند این حضور را دلیلی برای آغاز جنگ آمریکا علیه ایران بدانند. به نظر شما آمریکا به ایران حمله نظامی خواهد کرد؟

سردار قربانی: بعید است این اتفاق رخ دهد. نگاه کنید، جمهوری اسلامی ایران یک جزیره قدرتمند در سطح منطقه غرب آسیاست. حتی جزایر خاکی ما در دل دریا‌ها هم اعم از هرمز، خارک، ابوموسی، تنب بزرگ، تنب کوچک، هنگام و ... ناوگان‌های استقراری خدادادی ما در خلیج فارس هستند. دشمن در صورت انجام کوچک‌ترین حماقتی در آب‌های خلیج فارس، می‌فهمد که ما او را چه کار خواهیم کرد. آمریکایی‌ها از این فیلم‌ها برای ما بازی نکنند که مثلا ۲ ناو جنگی وارد منطقه کردند.

این ۲ ناو را در صورت کوچکترین حماقتی با همه خدم و حشم و هواپیماهایش با دو موشک یا دو سلاح جدید و به کلی سری به قعر دریا می‌فرستیم. دشمن برای ما گردن کلفتی نکند. دشمن وقتی می‌توانست در برابر ما گردن کلفتی کند که شاه سر کار بود. امروز سپاه و ارتش مقتدر ما، با تجربه ۸ سال دفاع مقدس و مقاومت در برابر تمام دنیا، دارای بهترین نظم و انضباط و تخصص‌ها هستند. فقط در همین حد دشمن بداند که ایران امروز، آن ایران گذشته نیست. ما متجاوز نبوده ونیستیم لیکن اگر کسی تجاوز بکند دهانش را خدا و ملت قهرمان و ولایت‌مدار ایران خرد خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید

      دمت گرم افتخار مای

    • بدون نام

      درود بر عزم استوارتان

    • بهاره هستی

      انشاالله

    • بهزاد

      خدا سپاه را از ایرانیان نگیرد

    • بدون نام

      زنده باد

    • منوچهرستاره صبح

      دم شما گرم سردار . از شنیدن صحبت شما احساس غرور
      میکنیم

    • بدون نام

      دو خط موازی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین

    • علي اصغر كريمي

      چهاد سازندگي هم بايد در جبهه اقتصادي چنين جواب هاي محكمي به دشمن بدهد.
      ان شاءالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج