جاباما
۸۶۷۵۴۰
۱۱ نظر
۵۰۰۷
۱۱ نظر
۵۰۰۷
پ

انجمن قطعه‌سازان: آدرس غلط به مردم ندهید

سخنگوی انجمن قطعه سازان گفت: من از انجمن خودروسازان و شرکت‌های خودروسازی می‌خواهم جهت شفافیت اعلام کنند که کدام قطعات را اکنون کمبود دارند و چه شرکتی به آنها قطعه نمی‌دهند و نهادهای نظارتی و امنیتی تحقیق کنند که آیا شرکت قطعه در انبار دارد و یا نقدینگی لازم را در اختیار دارد اما باز هم از دادن قطعه خودداری می‌کند.

خبرگزاری ایلنا: سخنگوی انجمن قطعه سازان گفت: من از انجمن خودروسازان و شرکت‌های خودروسازی می‌خواهم جهت شفافیت اعلام کنند که کدام قطعات را اکنون کمبود دارند و چه شرکتی به آنها قطعه نمی‌دهند و نهادهای نظارتی و امنیتی تحقیق کنند که آیا شرکت قطعه در انبار دارد و یا نقدینگی لازم را در اختیار دارد اما باز هم از دادن قطعه خودداری می‌کند.

در نشست خبری هیئت رئیسه انجمن خودروسازان کشور، بهنیا سخنگوی این انجمن با انتقاد از اظهارات دبیر انجمن خودروسازان گفت: این انجمن و خودروسازان بهتر است در این شرایط آدرس غلط به مردم و نمایندگان مجلس ندهند. بنا بر اظهارات آقایان ۱۶۰ هزار خودرویی که کمبود قطعه دارند و در کف انبارها خوابیده به علت عدم تامین از سوی قطعه‌سازان است.

وی ادامه داد: آقایان بهتر است اعلام کنند که کدام قطعه‌ساز که اتفاقا بیشترین ارز دولتی را گرفته بیشترین تسهیلات را در اسفندماه گرفت و خودروسازها نیز بیشترین حجم مطالبات را به آنها پرداخت کرده‌اند چرا قطعه نمی‌دهد.

بهنیا تصریح کرد: جالب اینجاست این قطعه‌ساز شروع به خریدن کارخانه‌های تعطیل شده قطعه‌سازی کرده اگر پول ندارد که قطعه بدهد چطور می‌تواند کارخانه بخرد. من از انجمن خودروسازان و شرکت‌های خودروسازی می‌خواهم جهت شفافیت اعلام کنند که کدام قطعات را اکنون کمبود دارند و چه شرکتی به آنها قطعه نمی‌دهند و نهادهای نظارتی و امنیتی تحقیق کنند که آیا شرکت قطعه در انبار دارد و یا نقدینگی لازم را در اختیار دارد اما باز هم از دادن قطعه خودداری می‌کند.

سخنگوی انجمن قطعه‌سازان تصریح کرد: این یک نوع انحصار گرایی است بر همین اساس است که ما بارها اعلام کردیم اگر قرار است دو خودروساز اصلی کشور خصوصی سازی شوند باید به کنسرسیومی از بخش خصوصی داده شود تا این شائبه‌های انحصارگرایی به وجود نیاید. اکنون با این وضعیت ما تنها برای ۲۰ روز توان فعالیت داریم و بعد از آن قطعه‌سازان کشور زمین‌گیر خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای مردم بدبخت بازیچه کیا شدن

    • ایرانی

      چه فسادی دامن گیر کشور شده !!!

    • مهدی

      اینها قابل قبول نیست.در شرایط کنونی بایستی تولید بیشتر و با سود کمتر داشت.حالا وقت بحران سازی برای خارج کردن صنعت خودرو ایران از بازار نیست.
      مسئله خصوصی غیر خصوصی نیست.مسئله واگذاری بازار ایران به دلالان واردات و مونتاژ است.
      شما موقعیت را مناسب میدانید اما مصادره شما هم امکان پذیر است.اگر قرار است منافع ملی و حقوق مردم به یغما رود مصادره خواهید شد.یا با افتخار به پیشرفت و رفع نیاز فکر کنید .یا حربه فشار به صنعت را از شما میگیریم.

    • بدون نام

      خودروسازان و دولتی های دزد کمر قطعه سازان را می شکنند برای اینکه انحصار و رانتشان زره ای کم نشود

    • بدون نام

      هر روز بدتر از دیروز، همه جا پر از فساد و‌دزدی و باند بازی و رانت.

    • بدون نام

      به درک گور پدر همتون دزد و بیشرف

    • بدون نام

      اگه کامل تولید متوقف بشه بهتره لااقل جلوی دزدی و اختلاس گرفته میشه ..همتون با میخورین

    • بدون نام

      خخخخخخخخخ اینم دلش از جایی پره و الا کاری واسه مشکل مردم نمیکنه دنبال گرفتن امتیاز به نفع خودشه

    • ats.75

      چه خرتو خریه خخخخ

    • ats.75

      چه خرتو خریه خخخخ

    • بدون نام

      یعنی اگه ما مردم منتظریم این مسئولین برای ما کاری انجام بدن بسی کار عبث میکنیم...اینا نشستن سر ظرف عسل و بهبود اوضاع اقتصادی مردم در تضاد صد در صد با منافع ایناست...خدا به دادمون برسه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج