۸۶۷۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

دروازه‌بان قطر گنده بود!

تحلیل عجیب علی پروین از بازی ایران

علي پروين درباره تساوي يك بر يك تيم ملي برابر قطر عنوان كرد: با توجه به اينكه تيم ملي در بازي اول مقابل اندونزي به سه امتياز رسيده و قطر متوقف شده بود طبيعي بود كه آنها در كشور خود به آب و آتش مي‌زنند تا از ما يك امتياز بگيرند.

علي پروين درباره تساوي يك بر يك تيم ملي برابر قطر عنوان كرد: با توجه به اينكه تيم ملي در بازي اول مقابل اندونزي به سه امتياز رسيده و قطر متوقف شده بود طبيعي بود كه آنها در كشور خود به آب و آتش مي‌زنند تا از ما يك امتياز بگيرند.

وي افزود: بچه‌ها در اين بازي بد كار نكردند اما به نظر من هواي شرجي يكي از دلايلي بود كه تيم ملي در نيمه اول كمي خوب نبود ولي زود به بازي برگشت.

پروين تاكيد كرد: پس از اينكه گل اول را به ثمر رسانديم دو موقعيت صددرصد داشتيم كه اگر يكي از آنها گل مي‌شد قطر را سه تايي مي‌كرديم اما روي هم رفته بد نبود.

وي در خصوص عملكرد مهاجمان تيم ملي خاطرنشان كرد: انصاري فرد بد كار نكرد اما هرچه زد به در بسته خورد. دليلش هم اين بود كه دروازه‌بان قطر گنده بود و توپ به دست، پا و يا به نوك انگشتش مي‌خورد.

سرمربي اسبق تيم ملي يادآور شد: بايد قبول كنيم كه قطر شانس آورد. شانس هم جزئي از فوتبال است. يك موقع طرف توپ را آنقدر آرام مي‌زند به يكي دو نفر مي‌خورد و به داخل دروازه مي رود و گاهي از شش قدم يك مهاجم شوت مي‌زند اما به يك باره توپ به حريف برخورد مي‌كند كه هيچ كس هم تصورش را نمي‌كند. روي هم رفته يك امتياز خوب بود و بچه‌ها خوب بودند.

وي در پاسخ به اين سؤال كه بهتر نبود مجيدي از اول بازي به ميدان مي‌رفت به فارس گفت: اين نظر آقاي كي‌روش است اما اگر انصاري فرد با تلاشش گل مي‌زد ديگر اين حرف‌ها پيش نمي‌آمد. البته آقا فرهاد هم تمام كننده خوبي است و مطمئن باشيد در آينده به تيم ملي كمك مي‌كند

منبع : فارس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • amir

      چرا عنوان این مطلب هست تحلیل عجیب؟؟؟؟؟؟؟؟
      کجای این تحلیل عجیبه
      خیلیم منطق و درسته تحلیله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج