کاربران شبکههای مجازی علیه پولدارها
همانطور که عدهای از ثروتمندان در فضای مجازی به نمایش مهمانیها، امکانات و اموال خودشان میپردازند، عدهای با انتشار پستهایی خندهدار، نمایشهای این افراد پولدار را زیر سوال بردند.
خبرآنلاین: همانطور که عدهای از ثروتمندان در فضای مجازی به نمایش مهمانیها، امکانات و اموال خودشان میپردازند، عدهای با انتشار پستهایی خندهدار، نمایشهای این افراد پولدار را زیر سوال بردند.
احتمالا شما هم در فضای مجازی، صفحاتی را دیدهاید که صاحب آن صرفا برای نمایش ماشین، لباس خاص، منزل لوکس یا وسایل خاص و گران قیمتش، پست منتشر میکند.
در انتقاد به چنین صفحاتی، علاوه بر اعتراضات، جنبشهای مختلفی صورت گرفته که در یکی از آنها مردم با انتشار عکسهایی که به معنای واقعی خودنمایی افراد ثروتمند را در صفحه اینستاگرامشان، مورد تمسخر قرار میدهد، کمپینی به نام ضد پولدار راه انداختند.
کسانی که در این مجموعه فعالیت میکنند، عکسهایی خندهدار با وسایلی که خودشان در خانه درست کردهاند، منتشر میکنند تا به نوعی، به خودنمایی یا به اصطلاح «شو آف» ثروتمندان در فضای مجازی اعتراض کنند.
از پوشیدن لباس طراحی شده توسط فلان طراح معروف گرفته تا رانندگی با ماشین آخرین مدل، کسانی که در اینستاگرام عکسهایی ثروتشان را به نمایش میگذارند، ممکن است حس سرخوردگی و حسرت را به افراد القا کنند.
در اعتراض به این پیجهای اینستاگرامی، عدهای با انتشار عکسهایی که هر کدام به نوعی این فرایند خودنمایی را در فضای مجازی مورد تمسخر قرار میدهند و استفاده از هشتگهایی مانند NotARichKidOfInstagram# و BudgetLife#، در واقع نوعی کمپین راه انداختند.
در ادامه تعدادی از این عکسها را مشاهده میکنید.
نظر کاربران
مباد که گدا معتبر شود ،مثل این که علاقه تازه به دوران رسیده های همه جهان مثل هم است ،وآن هم نشان دادن و تبرج کردن چیزهایی که دارند و نشان دادن آن به دیگران که مثلا ما خیلی خفن و خوشبخت هستیم اما این خوشبختی مثل یخ در دست است و زود اب میشود
به جای اینکه این کار ها را بکنید کمی هم به فکر مردم باشید
به جای اینکه این کار ها را بکنید کمی هم به فکر مردم باشید
بدبختی ما اینه که ستاره های سینما و موسیقی ما کانون اصلی ترویج اشرافیت هستن و هیچ حدو مرزی هم نداره. بدتراز این ، اینا به عنوان روشنفکر و صاحب نظر هستن بین مردم.نمونش مهناز افشار،بچه مردمو ب کشتن داد