۸۶۷۶۳۰
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

حسینی:

به جز استقلال و سپاهان، چند پیشنهاد هم دارم

هافبک تیم ذوب آهن گفت:‌ منتظرم تا بازی با النصر عربستان تمام شود و بعد از آن پیشنهاد‌اتم را بررسی کنم و بهترین تصمیم را بگیرم.

خبرگزاری فارس: محمدرضا حسینی، مهاجم ذوب آهن در خصوص وضعیت کنونی تیمش گفت: خدا را شکر وضعیتمان خوب است. تمریناتمان این روزها شاداب و بانشاط برگزار می‌شوند. در لیگ برتر به هدف‌گذاری که در نیم فصل دوم داشتیم، رسیدیم. در لیگ قهرمانان آسیا هم توانستیم بهترین نتایج را بگیریم و به عنوان تنها نماینده ایران به مرحله بعد صعود کنیم.

حسینی در مورد بازی با النصر عربستان گفت: درست است صعود ما قطعی شده اما بازی با النصر برای سرگروهی مهم است، ضمن این‌که همیشه بازی‌های بین ایران و عربستان حساس بوده است. تلاش می‌کنیم تا ان‌شاءالله این بازی را هم با برد پشت سر بگذاریم.

به جز استقلال و سپاهان، چند پیشنهاد هم دارم

وی در خصوص اتفاقاتی که در سفر کاروان تیم ذوب‌آهن به کربلا رخ داد، گفت: این اتفاقات قطعا نمی‌توانسته از طرف باشگاه باشد، چون باشگاه دلش نمی‌خواهد هزینه سنگینی روی دست خودش بگذارد، برود و برگردد. شاید کم‌کاری از کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده و شاید نامه را دیر ارسال کردند. من اطلاع زیادی در این مورد ندارم اما باید بگویم تا لحظه‌ای که رسیدیم آماده بازی بودیم. به هر حال اتفاقی بود که نباید می‌افتاد اما برای ما خوب شد چون به زیارت رفتیم.

هافبک تیم ذوب‌آهن در مورد صحبت‌هایی که در رسانه‌ها مبنی بر پیشنهاد دو باشگاه استقلال و سپاهان به او مطرح شده، گفت: من فقط از استقلال و سپاهان پیشنهاد ندارم و به جز این دو تیم چند پیشنهاد خوب دیگر هم دارم اما هنوز قطعی نشده است. منتظرم تا بازی با النصر عربستان تمام شود و بعد از آن پیشنهاد‌ات را بررسی کنم و بهترین تصمیم را بگیرم.

حسینی در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود پیشنهاد تیم سپاهان جدی است، گفت: هنوز هیچ چیزی معلوم و مشخص نیست. همانطور که گفتم چند پیشنهاد خوب دارم که بعد از بازی با النصر به آن فکر می‌کنم. من به جز پیشنهاد‌ات ایرانی چند پیشنهاد خارجی هم دارم، اما در مورد آنها هنوز چیزی مشخص نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاآاااااجیم

      شیربچه نوراباد ممسنی ب امید درخشش بیشترت .وامدنت ب تیم محبوب استقلاال

    • بی نام

      الکی داره خودشو بزرگ میکنه

    • ▂▃▄▅▆▇█▓▒░––––•(-• ⓂontelaⓄⓃⓉⒺⓁⒶ •-)•––––░▒▓█▇▆▅▄▃▂

      بازار گرمی شروع شد تو اگه بازیکنی بودی تا الان تو پرسپولیس توپ میزدی دلم نمیخواد ببایی برو کیسه نابود بشی مثل تبریزی که توسط وزیر ورزش سفارش شده بود و پولشو پرداخت کرد رفت تو تیم حکومتی کیسه

    • بدون نام

      بنظرم
      ‏اسناد مالي #استقلال تهران رو بررسي كنند
      يوقت قولنامه فروش برج ميلاد
      و ميدان آزادي تُوش نباشه

    • پسررررر

      آقای حسینی شک نکن رفتی با کیسه کشا مث بختیار و شجائیان و بقیه فوتبالت نابود میشه
      بهترین انتخاب شاگردی برانکو میباشد❤❤❤❤

    • بدون نام

      برو هرجا دوس داری از طرفدارهای عزیز آبی دل خواهش دارم این بازیکن هارو نریتون تو پیجاشون گندشون نکنیتون هم قیمتشون میره بالا هم ادعاشون ....ایشون بازی ملی هم نداره هیچ پیشنهاد بدرد بخوری هم ندارن ....کلا بازیکنان لیگ برتر این شیوشونه که یه 6 میلیاردی از باشگاه تو قرارداد امسالشون کمتر نزنن .....البته اینو هم بدونن که استقلال پرسپولیس اگه 20 میلیارد هم قراردادشون باشه با بازیکن تو یک فصل بیشتر 700 الی 800 میلیون پرداختی به بازیکن ندارن چون دولتیه و بیخود هم خیال خام ورشون نداره همینی که هست عمو جان میخای بیا میخای برو

    • بدون نام

      حالا که رقم پرداختی استقلال به خارجیاش افشا شده نشون میده فتح الله زده همچین حرف بی ربطی ام نزده که گفته مسی رو میخرم واسه استقلال !
      فک کنم پول فروش نفت کشور رو مشتریا میریزن به حساب باشگاه استقلال

    • بدون نام

      اینم یکی مثل تبریزی
      اقایان مدیر دوتا مهاجم گلزن بیارید نمیخوایم مثل پارسال بازیکن بیکیفیت بریزید به استقلال
      البته مدیران استقلال متاسفانه پرسپولیسی هستند ماموریت دارند استقلال نابود کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج