جاباما
۸۶۷۶۵۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

روسیه امکان تبادل زندانی با آمریکا را رد کرد

معاون وزیر امور خارجه روسیه امکان تبادل زندانی میان مسکو و واشنگتن را رد کرد و گفت که امکان تبادل پل ویلان جاسوس آمریکایی بازداشت شده در مسکو با ماریا بوتینا دانشجوی روس زندانی در آمریکا ممکن نیست.

خبرگزاری ایرنا: معاون وزیر امور خارجه روسیه امکان تبادل زندانی میان مسکو و واشنگتن را رد کرد و گفت که امکان تبادل پل ویلان جاسوس آمریکایی بازداشت شده در مسکو با ماریا بوتینا دانشجوی روس زندانی در آمریکا ممکن نیست.

سرگئی ریابکوف روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری ریانووستی روسیه دلیل این مساله را مشخص نشدن اتهام پل ویلان در روسیه به دلیل پایان نیافتن پروسه دادگاه خود عنوان کرد.

پل ویلان ۱۳ دی ماه در مسکو به اتهام جاسوسی دستگیر شد.

بر اساس ادعای سازمان امنیت روسیه، ویلان در اتاق هتلی در مسکو، کارت حافظه‌ای حاوی اطلاعات محرمانه مأموران روسی دریافت کرده بود.

آمریکا نیز با ادعای دست داشتن ماریا بوتینا دانشجوی روس در این کشور به تبانی با برخی مقامات آمریکا برای همراه کردن آنان با خواسته‌های کرملین، این زن ۳۰ ساله را مجبور به اعترافات اجباری کرد و وی هم اکنون دوران محکومیت خود را در زندان می‌گذراند.

**انتقاد دوباره از اقدامات آمریکا علیه ونزوئلا

معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به سیاست‌ها و اقدامات آمریکا علیه دولت ونزوئلا که بر تغییر حکومت قانونی این کشور اصرار دارد، آن را حرکتی غیرسازنده خواند و اظهار داشت: تلاش برای تغییر حکومت ونزوئلا و سپس آغاز مذاکره با آن کشور رویکرد مخرب است و هیچ نتیجه مثبتی نخواهد داشت.

ریابکوف خاطرنشان کرد که مساله ونزوئلا را در سفر به مکزیک با مقام‌های این کشور مورد بررسی قرار داده است.

وی افزود: موضع دولت مکزیک از نظر روسیه محترم است چرا که آنها فاصله یکسان و مشخصی را با دولت ونزوئلا و مخالفان آن گرفته اند.

**تاکید دوباره بر برگزاری کمیسیون برجام

معاون وزیر امور خارجه روسیه بار دیگر بر اظهارات روز گذشته خود مبنی بر برگزار نشست کمیسیون مشترک برجام و گفت وگو درباره روند اجرای این توافق بین المللی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه موضوع برگزاری و سازماندهی این نشست در حوزه اختیارات تشکیلات سیاسی اتحادیه اروپا به عنوان هماهنگ کننده کمیسیون است، یادآور شد: نشست‌های کمیسیون مشترک برجام قبلاً در وین برگزار می‌شد و از همه نظر با توجه به اینکه در نزدیکی دبیرخانه آژانس بین المللی انرژی اتمی بود مؤثر واقع می‌شد چرا که گفت وگوی کارشناسان با سران هیأت‌های حاضر را تسهیل می‌کرد.

ریابکوف در ادامه گفت: مواردی بوده که چنین نشست‌هایی در ارتباط با اجلاس شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی برگزار شده است؛ نشست آتی این شورا دهه اول ماه ژوئن برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج