۸۶۷۶۷۹
۱۵ نظر
۵۰۰۵
۱۵ نظر
۵۰۰۵
پ

ایسما هم برای استقلال مشکل درست کرد!

مدیرعامل استقلال همین چند هفته قبل به خبرنگاران گفته بود طرفداران نگران نباشند، قرارداد ایسما تمدید خواهد شد. حالا، اما او کلاً نظرش را عوض کرده و به ایجنت ایسما گفته این بازیکن را نمی‌خواهند.

خبر ورزشی: ظهر چهارشنبه گذشته ایجنت ایرانی- بلژیکی ایسما در هتل محل اقامت فتحی در دبی با مدیرعامل استقلال دیدار و گفتگو داشت. فتحی تأکید کرد ایسما نتوانسته خواسته‌های او را برآورده کند و به همین خاطر باید برود. ایجنت ایسما هم گفت او یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارد، تکلیف چیست؟!

باشگاه استقلال در نقل و انتقالات زمستان گذشته اقدام جالبی کرد. با پاتوسی قراردادی ۶ ماهه بست و با ایسمای ناآماده قرارداد یک ساله و نیمه! طبیعتاً باشگاه باید در قبال قرارداد ایسما، هوشمندانه عمل کند. از آنجا که این بازیکن ناموفق بوده، آبی‌ها تصور می‌کنند همین که بتوانند بدون ضرر او را به باشگاه دیگری بدهند، سود کرده‌اند! نکته اینجاست که ایسما و ایجنتش هم تأکید داشتند باشگاه باید غرامت بدهد تا فسخ کنند.

ایسما هم برای استقلال مشکل درست کرد!

این مسئله تبدیل به یک مشکل شده است. استقلالی‌ها که می‌دانستند این بازیکن کارایی ندارد، طبیعتاً می‌توانستند از اواسط نیم‌فصل دوم رفتار دیگری را در پیش بگیرند، اما نه تنها تغییر رویه ندادند بلکه خیلی در تلاش بودند او را فیکس هم بازی دهند! باشگاه‌های حرفه‌ای همیشه در قبال بازیکنان ناکارآمد سیاست جالبی دارند.

مثلاً در زمستان گذشته باشگاه شارلوای بلژیک بعد از ماه‌ها نیمکت‌نشینی امید نورافکن را به استقلال داد، در حالی که ۵۰ هزار دلار از این باشگاه دریافت کرد؛ یعنی دقیقاً پولی که بابت خریدش از آبی‌ها گرفته بود. استقلال، اما هیچ‌گاه از این فرصت به نفع خود استفاده نمی‌کند. همین حالا فتحی می‌گوید همین که ایسما و طارق را بدون ضرر بدهند برود، سود است. در پایان نیم‌فصل اول سال گذشته هم استقلال نیومایر و گرو را در شرایطی رد کرد که به طور کامل پول این بازیکنان را داد و یک دلار هم بابت رضایتنامه‌شان دریافت نکرد.

این سیاست باشگاه استقلال باعث شده تا آنجا تبدیل به حیاط خلوت بازیکنان خارجی شود. آن‌ها بدون آمادگی و بدون تست به استقلال می‌آیند و در نهایت بعد از آنکه تمام و کمال پول خود را می‌گیرند منت می‌گذارند و می‌روند. مثلاً الحاجی گرو پیش از صدور رضایتنامه‌اش، به یکی از مسئولان باشگاه گفته بود یک لحظه هم در استقلال نمی‌مانم.

یعنی او خودش حرف از رفتن زد و باشگاه می‌توانست حداقل بخشی از پولش را به عنوان رضایتنامه کم کند تا برود. رفتار باشگاه البته در قبال بازیکنان داخلی متفاوت بوده و این یک معمای بزرگ به حساب می‌آید. مثلاً آن‌ها سال گذشته برای رضایتنامه جابر انصاری پولی درخواست کردند که این بازیکن در نهایت مجبور شد بماند و بدون حتی یک دقیقه بازی کردن، پولش را از این باشگاه بگیرد. آخر سر کسی نفهمید استقلال ضرر کرد یا انصاری ولی چیزی که قطعی اتفاق افتاد، پولی بود که این بازیکن از باشگاه گرفت!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پولها رو کیسه اینجوری برباد میده بعدش مدعی هستند که پول ندارند

    • بدون نام

      فقط بلدن با پول بیت المال و با کمک وزیر ورزش و فدراسیون زرت و زرت بازیکن بخرند وقتی سی تا بازیکن با چشم بسته و فقط برای کری خوندن می‌خری باید فکر اینجا شو هم بکنی

    • بدون نام

      مملکت بی صاحب همینه اخه اینا کجا مدیریت بلدن دلم به حال ای مردمی میسوزه که دارن تو فقر و یدبختی دست وپا میزنن

    • رضا

      صبر داشته باشید تا بیشتر گندکاری های آقايان معلوم بشه و مبالغ هنگفتی هزینه روی دست باشگاه استقلال بزاره. آقایان فقط بلد هستند فرافکنی کنند.وبا ژست‌های طرفداری وتعصب توی دل هواداران استقلال جا باز کنند. بعدش که میگذره یکی یکی بدهکاری های باشگاه معلوم میشه و دردسر های بعدی گریبان باشگاه استقلال رو میگیره. بعدش هم شروع می‌کنند به مقصر نشون دادن دیگران تا کوتاهی ها و اشتباهات خودشون پنهان بشه.

    • N

      هه

    • بدون نام

      اینم تقصیر وزیر ه
      مدیریت بلد نیستن مقصر وزیره
      فقط بلن پول بیت المال رو هدر بدن مفت خورا

    • حمید

      کی میگه جابر انصاری یک وقیقه هم بازی نکرد.
      بازی کرد گلم زد.

    • تاج

      همه طرفداران استقلال بایستی بدانند که فتحی هم مانند مدیر عامل قبل از نفوذی های فدراسیون فوتبال است تا به این ترتیب بازیکنان تراز اول را از استقلال دور کند و لذا به این طریق استقلال نتواند در لیگ برتر یا جام حذفی به قهرمانی دست پیدا کند تنها راه نجات تیم محبوب ما پایان دولت روحانی می باشد برای مثال اگر در چند بازی آخر از صیادمنش در ترکیب اصلی استفاده میشد قطع به یقین استقلال قهرمان لیگ میشد اما دیدید که با این طرفند هم قهرمانی لیگ را از دست دادیم و هم او را به کمترین مبلغ فروختند

      پاسخ ها

      • کیسه ببعی حکومتی خخخخ

        اوهوی کاربردی که نوشتی تاج یا همون کاج و تاژ واقعا نفهمی یاخودتو زدی به نفهمی چرا هی بدون فکر میخواین باخت وذلالتو بدهکاریتونو بندازین گردن این و اون همین خیالبافی و هوچیگریتون باعث نتیجه نگرفتنتون وبه ذلت نشاندنتون شد خدا جای حق نشسته ازبس تهمت زدین حتی پیشکسوتاتونم مثل شما همینطور حرافی کردن ولی یبار نشد نقطه ضعف تیم رو بگن هی گفتن وزیر به تیم مقابل رسیده یکیش عقل درست حسابی نداشت بگه بابا اینا سی تا بازیکن خریدن هشتاش فقط خارجیه شفرم که بماند پس پول ازکجا اومد درحالیکه پرسپولیس فقط سه میلیون دلار جایزه آسیایی گرفت دو سال هم هست که فقط پنج بازیکن خریدن تازه از فروش طارمی هم چقدر پول گیرشون اومد پس کمی از عقل نداشتتون استفاده کنید درک کنید فهم داشته باشید

    • راننده تریلی

      خخخخخ
      کیسه

    • بدون نام

      باشگاه دولتی همینه دیگه یک مشت بازیکن خارجی بیکیفیت و افت کرده رو که نه تو لیگ معتبری بودند نه امار گلزنی انچنانی رو اورده بودند حالا هم پشیمان از قرارداد بازیکن بالا مثل چرا عاقل کند کاری بعدا شود پشیمانی برای این حیواناته

    • بدون نام

      فتحی اول خودش باید بره

    • بدون نام

      کسی جرات انتقاد از فتحی رو نداره درحالیکه به تنهایی اندازه ده مدیر به استقلال ضربه زده چون پشتش به جایی بنده شک ندارم

    • بدون نام

      وزارت نفت و مجلس پشتشونه و پشتشون گرمه

    • شلبول باندی

      خخخخخخ کیسه ها کجایین انگار فقط اخبار پرسپولیس رو دنبال میکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج