جاباما
۸۶۷۶۸۶
۱۹۲ نظر
۵۰۰۶
۱۹۲ نظر
۵۰۰۶
پ

روحانی: قطعا از رنج و مشکلات مردم خبر دارم

رئیس‌جمهور وحدت فکر و اعتماد به یکدیگر را از ملزومات اصلی پیروزی در جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران اسلامی دانست و با تاکید بر اینکه قطعا از رنج و مشکلات مردم خبر دارم و تمام تلاش دولت جلوگیری از سخت تر شدن زندگی مردم است، از رسانه های همگانی خواست برای امید آفرینی به مردم و خنثی سازی تبلیغات دشمنان، اقدامات و دستاوردهای دولت را برای مردم بازگو کنند.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: حجت‌الاسلام حسن روحانی شامگاه شنبه در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه با بیان اینکه شرایط ما بسیار سخت است، تصریح کرد: افتخار دولت این است که با توجه به شرایط سخت کنونی، ذخیره کالاهای اساسی نسبت به سال‌های قبل بهتر است و این یعنی دولت تلاش می‌کند که اجازه ندهد شرایط برای زندگی مردم سخت‌تر شود.

رئیس جمهور افزود: شرایط کشور به گونه‌ای است که همه باید آن را به درستی درک کنیم و اگر برداشت و تحلیل ما از شرایط کشور فاصله زیادی داشته باشد، نمی‌توانیم به درستی تصمیم‌گیری کنیم.

روحانی: قطعا از رنج و مشکلات مردم خبر دارم

روحانی با اشاره به دوران حکومت امیر مؤمنان علی(ع) در جامعه اسلامی، گفت: حضرت علی(ع) همان حکومت عدلی است که توأم با مظلومیت بی‌نظیر تاریخی بود.

روحانی: قطعا از رنج و مشکلات مردم خبر دارم

رئیس جمهور افزود: مطمئناً پس از پیامبر اسلام(ص) مقامی بالاتر و برتر از امیر مؤمنان علی(ع) وجود ندارد و او همان کسی است که فرمود من ولایت و خلافت را نمی‌خواستم و شما مردم آن را بر من تحمیل کردید و نتیجه آن اینطور شد که فراز و نشیب‌های جامعه و کم‌اطلاعی مردم که به نوعی به ضعف رسانه‌های آن زمان برمی‌گردد، موجب شد تا امیر مومنان در عین حالی که عادلانه‌ترین و بهترین حکومت را برقرار کرد، اما بالاترین مظلوم عالم نیز بود.

روحانی تصریح کرد: در آن دوران مشکل این بود که رسانه‌های ضد عدل امیر مؤمنان علی(ع) اعم از خوارج و دیگر دشمنان توانسته بودند افکار مردم را نسبت به حکومت علوی مشوش کنند و عده‌ای نگذاشتند پیام، ‌صدا و راه امیر مؤمنان در دل مردم بنشیند و نکند امروز نیز شاهد تکرار تاریخ باشیم.

رئیس جمهور اظهارداشت: مردم ایران علیرغم اینکه با سختی‌های بسیار مواجه هستند مردمی خوب و قدردان هستند و من شهامت، صبر و استقامت مردم را در مناطق سیل‌ زده از جمله پلدختر در کنار خانه‌های ویران شده از سوی مردمی دیدم که زندگی خود را از دست داده بودند.

روحانی افزود: نگاه، صبر و استقامت مردم هیچگاه برای من فراموش شدنی نیست و هر چند که کار دولت و خدمات آن حتماً بی‌نقص نبوده، اما مردم هرگز گلایه‌ای نکردند.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند که کاری که انجام می‌دهد، بی‌نقص است و دولت نیز جدای از آن نیست، تازه اگر همه اختیارات قانون اساسی را در اختیار دولت بگذارند.

روحانی با اشاره به سخنان یکی از مدیران رسانه‌ها در خصوص استفاده از اصل ۵۹ قانون اساسی، برای همه پرسی، گفت: اصل ۵۹ قانون اساسی، اصلی بن‌بست شکن است و می‌گوید در هر زمان لازم دریچه به روی مردم باز است، حالا چه موقع باید از این اصل استفاده کرد یا آیا باید قبلاً استفاده می‌کردیم، موضوعی دیگر است.

رئیس جمهور افزود: در سال ۸۳ از رهبر معظم انقلاب خواستم تا موضوع هسته‌ای را به آراء مردم بگذارند، که ایشان هم استفاده از این اصل را خوب دانسته و قبول کردند، اما در مورد زمان اجرای آن مطلبی عنوان نشد و پس از آن هم دولت تغییر کرد و روند به شکل دیگری ادامه یافت، اما به هر حال اصل ۵۹ در هر مقطعی می‌تواند راهگشا باشد.

روحانی با اشاره به اصل ۱۳۴ قانون اساسی و اختیارات به دولت، گفت: از شما می‌خواهم که این اصل را یکبار دیگر مطالعه کنید که طبق آن، برنامه و خط مشی را به عهده رئیس جمهور گذاشته است و بنابراین رئیس جمهور برنامه‌های خود را در قالب کتاب به مردم ارایه می‌کند. تا جایی که حتی قبل از معرفی کابینه ابتدا این برنامه به مجلس معرفی و به رأی گذاشته می‌شود.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه بارها در جلسات مهم کشوری از جمله مجمع تشخیص مصلحت نظام به صراحت بیان کرده‌ام که مشکل این نیست که دولت چه اختیاراتی دارد و اگر قانون اساسی اجرا شود، دولت اختیارات کافی دارد، گفت: اما باید در نظر داشته باشیم که شرایط جنگ با شرایط عادی تفاوت دارد و در ۸ سال دفاع مقدس تمام اختیارات در شورای عالی پشتیبانی جنگ جمع شده بود و امام راحل تمام این اختیارات را به این شورا محول نموده بود.

روحانی با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی نیاز به ساز و کار روان‌تری داریم، افزود: در آغاز تحریم‌های جدید در جلسه‌ای با مقام معظم رهبری مطرح کردم که کشور در این شرایط جنگی برنامه و فرمانده می‌خواهد و شما فرمانده و ما همه مطیع هستیم و ایشان فرمودند که خودتان فرماندهی را بر عهده بگیرید.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه اختیارات فرماندهی مهم است، تصریح کرد: در جنگ با آمریکا کشور هزینه می‌دهد اما ما قطعاً پیروز این میدان هستیم و این پیروزی نیازمند شرایط و لوازمی می‌باشد که مهم‌ترین آنها وحدت فکر و اعتماد به یکدیگر است.

روحانی با اشاره به اینکه روزانه هنگام رفت و آمد در خیابان‌ها و همچنین در سفرهای استانی از چهره‌های مردم شرایط کشور و زندگی آنها را شخصاً ارزیابی می‌کنم، افزود: امروز می‌توانیم از این جنگ عبور کنیم، اما باید هزینه جنگ را کم کنیم و این اختلاف و تفرقه است که هزینه جنگ را افزایش می‌دهد. از سوی دیگر هر چه این جنگ اقتصادی زودتر به پایان رسد، به نفع مردم خواهد بود چرا که همه رنج‌ها بر دوش آنان است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه من قطعا از رنج و مشکلات مردم خبر دارم ، افزود: بیشترین رنج را حقوق‌ بگیران ثابت می‌برند و به عنوان رئیس جمهور در ابتدای هر سال میزان حقوق حقوق‌بگیران را تعیین می‌کنم و می‌دانم قشر مهمی از جامعه بویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از لحاظ اقتصادی در فشار هستند و با مسئولین مربوطه، به صورت روزانه در ارتباط بوده و از وضع زندگی آنها اطلاع به دست می‌آورم.

روحانی با بیان اینکه این سخن درست نیست که روزنامه‌ها و رسانه‌ها درد و رنج مردم را بیان کنند تا پس از آن دولت و رئیس جمهور از وضع مردم آگاهی یابند، تصریح کرد: اعضای دولت یازدهم و دوازدهم همواره در میان مردم بوده و هستند و وزرا و مقامات استانی به صورت روزانه به شهرستان‌ها سفر می‌کنند و سخنان و مشکلات مردم را از نزدیک می‌شنوند و می بینند.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه از رسانه‌ها نمی‌خواهم که نقص دولت را بپوشانند، اما باید در نظر داشت همه نقص دارند و باید مشکلات سایر دستگاه‌ها نیز به قصد اصلاح مطرح شود، تصریح کرد: رسانه‌ها باید جرأت کنند نواقص سایر دستگاه‌ها را نیز بیان کنند و نباید اینگونه باشد که تنها برای دولت آزاد هستند، البته اگر هر نقصی وجود دارد، حتماً بیان کنید، اما از سوی دیگر انتظار دارم که اقدامات و دستاوردهای دولت هم از زبان رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود.

روحانی با اشاره به دستاوردهای دولت در زمینه گازرسانی روزانه به ۱۰ روستا و همچنین رساندن آب آشامیدنی سالم به ۳۰ روستا در هفته، افزود: این تنها وظیفه روابط عمومی سازمان‌های دولتی نیست و رسانه‌های همگانی از جمله روزنامه‌ها و صدا و سیما نیز شایسته است به تبیین و توضیح این دستاوردهای دولت برای امید بخشی به مردم بپردازند.

رئیس جمهور افزود: نمی‌خواهم از صدا و سیما گلایه کنم و از چارچوب این سازمان به طور کامل آگاهی دارم، اما باید در نظر داشت که شرایط ما نسبت به دهه‌های گذشته ویژه است.

روحانی گفت: اینکه کشتی باری ایرانی برای ۱۰ روز نتوانسته در یکی از بنادر کشورها پهلو بگیرد و بار خود را خالی کند، در تاریخ ایران بی‌سابقه است. وزارت خارجه آمریکا برای یک کشتی مرتب با آن کشور کوچک در تماس است و این امر در ۴۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است و اینکه یک نفتکش ایرانی برای رساندن نفت به صورت مداوم تحت تعقیب ماهواره‌ها و رصد قرار دارد در طول ۴۰ سال گذشته سابقه نداشته است.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه آمریکا نمی‌تواند کشور ما را به زانو درآورد و امسال نیز با وجود سختی‌ها و فشارها کشور را اداره می‌کنیم،به بازدید خود در ابتدای سال از یک کارخانه صنایع لبنی اشاره کرد و افزود: در بررسی فروش و قیمت‌های این کارخانه متوجه شدم که دامدار صد در صد سود برده، اما کسی نیست که این موضوع را بازگو کند که دامدار شرایط بهتری دارد.

روحانی افزود: اما اینکه قیمت دام در چند روز بخاطر اینکه چند قاچاقچی ، دست به صادرات گسترده دام زدند ، افزایش یافت، تبیین نشد و صرفا برخی فریاد می‌زنند که دولت در این زمینه ضعف‌ داشته است حال آنکه باید صدا و سیما این موضوع را مطرح و ریشه‌یابی کند.

رئیس جمهور تصریح کرد: افتخار دولت این است که با توجه به شرایط سخت کنونی، ذخیره کالاهای اساسی نسبت به سال‌های قبل بهتر است و این یعنی دولت تلاش می‌کند که اجازه ندهد شرایط برای زندگی مردم سخت‌تر شود.

روحانی با طرح این سوال که حاکمیت آمریکا تا چه زمان به فشارهای خود علیه ملت ایران ادامه خواهد داد، گفت: زمانی که آنها متوجه شوند، آثار تحریم بسیار ناچیز است، دست از اقدامات خصمانه خود برخواهند داشت و اثر افکار و قضاوت مردم نسبت به نظام بسیار مهم است.

رئیس جمهور تأکید کرد: شاید مردم با سختی زندگی کنند اما مسأله مهم این است که دشمن بداند مردم با وجود کوچک شدن سفره‌ها دست از حمایت نظام برنمی‌دارند و به مسئولین و حاکمان اعتماد دارند.

روحانی با بیان اینکه نباید اعتماد مردم نسبت به نظام و دولت از بین برود، گفت: برخی در کشور صرفا به انگیزه سیاسی به دنبال این موضوع هستند که اگر اعتماد مردم به دولت کاهش یابد مثلا در نتیجه در انتخابات آتی مجلس حامیان دولت نمی‌توانند به مجلس شورای اسلامی راه یابند و یا اینکه برخی معتقدند با فشار به دولت و ناچیز شمردن تلاش‌ها می‌توانند دو سال آینده در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شوند و این بزرگترین خیانت به تاریخ و ملت ایران است.

رئیس جمهور با بیان اینکه افتخار می‌کنیم در برجام اجازه ندادیم دنیا ما را محکوم کند و امروز تمام کشورهای دنیا آمریکا را متهم می‌کنند، گفت: اگر این دولت نبود، برجام توسط دولت ایران شکسته می‌شد و این کار مهم دولت دوازدهم بود که از جان و آبروی خود مایه گذاشت و اجازه نداد برجام بشکند.

روحانی ادامه داد: در این صورت مردم و سایر کشورهای جهان مقصر اصلی را مسئولین ما می‌دانستند و لذا اینکه آغازگر خروج برجام آمریکا بود، فخر دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس جمهور با بیان اینکه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران سراغ نداریم که در رویارویی با آمریکا، سازمان ملل متحد، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و کشورهای جهان، آمریکا را مقصر بدانند، تأکید کرد: باید به مردم امید دهیم و روحیه و نگاه مثبت را در آنها تقویت کنیم و در عین حال نیز نقدها مطرح شود.

روحانی با اشاره به اینکه در اسلام واژه نصیحت وجود دارد که به معنای دلسوزی برای تقویت فرد است، ادامه داد: اگر همه مطبوعات، رسانه‌ها، کانال‌ها، صدا و سیما و پایگاه‌های خبری دولت را نصیحت کنند دست آنها را می‌بوسم و باید حتماً ما را راهنمایی کنید و تذکر دهید تا بتوانیم از این مقطع عبور نماییم.

در این نشست صمیمی ۲۰ نفر از مدیران رسانه‌های مختلف کشور به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون مسایل و موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور پرداختند.

توجه ویژه دولت به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، ضرورت گزینش افراد برای تصدی مدیریت‌ها براساس شایسته‌سالاری و توجه به گردش نخبگان و جوان‌گرایی در انتصابات دولتی، بیان صریح سیاست‌های دولت در موضوع برجام، توجه به آزادی بیان و آزادی رسانه‌ها، ضرورت حضور بخش خصوصی و همه سلایق در رسانه‌ها بویژه رسانه ملی، ضرورت گفتگوی رودرروی رئیس جمهور با مردم در فواصل زمانی کوتاه از طریق رسانه ملی، لزوم نگاه ویژه به احیاء مطبوعات و روزنامه‌ها، تلاش برای حفاظت از برجام به عنوان دستاورد بزرگ دولت تدبیر و امید، بررسی احیای ستاد بسیج اقتصادی در کشور با توجه به اعمال فشارها و تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران، اعتماد دولتمردان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی کشور به رسانه‌ها در زمینه ارایه خدمات و تشریح به موقع خدمات و اطلاع‌رسانی به مردم به منظور جلوگیری از بروز شایعات در زمینه‌های مختلف از جمله مسائل مطروحه توسط مدیران رسانه های مختلف کشور بود.

از دیگر مسایل مطروحه در این نشست می توان به ضرورت ایجاد سازمان رسانه‌ای و تشکلی منسجم برای رسانه‌های کشور، تقویت رسانه‌های متعهد و مستقل، توجه به انتقادهای سازنده رسانه‌ها در جهت اصلاح و پیشبرد امور، لزوم توجه به حل مشکل کاغذ برای برقرار بودن مطبوعات، بیان مشکلات صنفی و درخواست توجه دولت نسبت به حل این مشکلات، توجه به تقویت رسانه‌های داخلی برون مرزی در راستای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان و نشان دادن اقتدار و امید ایران اسلامی به جهانیان، واگذاری برخی رسانه‌های دولتی به بخش خصوصی، اعلام آمادگی رسانه‌ها برای کمک به دولت و مسئولان کشور در بخش‌های مختلف مدیریت شرایط در دوران جنگ اقتصادی، توجه نقش مستقل رسانه‌ها در کنار کارکرد روابط عمومی‌ها و ضرورت حمایت دولت از پایگاه‌‌های خبری و رسانه‌های دیجیتال ، اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره تو که راست میگی...

      پاسخ ها

      • یک ایرانی

        اره اصلا شبا خواب نداره واسه این راستگوییش

      • دکوراد

        پس چرا هنوز زنده هستی من جای تو بودم از خجالت تو زمین فرو میرفتم

      • علی

        اگه واقعا باخبری پس لطفا تو سخنرانی هات جوری صحبت نکن انگار که هیچ اتفاقی نیافتاده یه کم با مردم همدردی کن بخدا این مردم قدرشناس هستن

      • خودم

        این هنوز تو ۱۵۰۰ سال قبل گیر کرده

      • بدون نام

        برو به فکر خودت باش ...

      • بدون نام

        فقط چقد ریشات قشنگه پرزیدنت روحانی

    • abbas.a

      خدا قوت پهلوان ، خسته نباشی دلاور ...

    • بدون نام

      چه فایده

    • بدون نام

      بخدا قسم خبر از دل مردم ندارید. ...

      پاسخ ها

      • زاپاتا

        همون بهتر ندارن وگرنه همه ایرانی ها الان بیچاره بودن..

    • بدون نام

      شما نگران نباش با همین فرمون برو تا 1400

      پاسخ ها

      • کاربر

        1400 که شد و از ریاست جمهوری رفت کنار و اومد تو مردم تازه میفهمه این همه سخنرانی های بی عمل تو مردم اثر نداشته و مردم ازش متنفر هستن چون در عمل هیچ کاری برا مردم نکرد و به وعده هاش عمل نکرد

      • علی

        با این فرمول که می شیم لیبی دوم!! روحانی بالاغیرتا استعفا استعفا استعفا.

    • بدون نام

      اگه خبر دارین از رنج ملت ما خیلی احمق بودیم بهتون رای دادیم چون هیچ اقدامی نکردین

      پاسخ ها

      • رضا طباطبائی

        حسن جان تو رو خدا دیگه زخم به نمکمون نپاش !!!!!!!!!!!!

      • وانک علا خلق عظیم

        همین فرمان برو شیخ تا 1400 خیلی خوبه مردم خیلی از دست شما راضی هستند فقط شماها واقازادها سالم باشید ملت فدای سر شما

      • بدون نام

        خبر داری این همه اختلاس وگرانی بدبختی مردم رو اگر خبر نداشتی چه میشدانوقت لباس هم تن مردم نمی گذ اشتید کی میشه این دوره ریاست جمهوری جنابعالی تمام بشه که واقعا حتی جوونها هم پیر کردید

      • بدون نام

        تو که رایی ندادی پس فیلم نیا

      • علی

        خیلی که چه عرض کنم! و حالا شما این شهامت اعتراف کردن را داری و جای احسن داره، آن تعداد کثیری از باصطلاح روشنفکران ، سلبریتی و....را بگو که حاضر به اعتراف و عذر خواهی از مردم نیستند و رفته اند زیر پتو!

      • بدون نام

        بالاترين تورم دولت ها زمان روحاني بود
        اختلاسم كه تو همه دولتها بود در دولت شما هم كم نبود

    • بدون نام

      اگر خبر داشت رییس بانک مرکزی و صنعت و اقتصاد را عوض می کرد

    • بدون نام

      چه فایده جلوی اونایی را که باید بگیر وایست مثل غارتگران خودرو

    • مرتضی خان

      به نام خدا
      دمت گرم که خبر داری

    • میرسالاری

      تو هنوز ی بار خرید کردی برا خونت
      ک بخوای از چیزی خبر داشته باشی

      بدبختمون کردی
      نمیتونی کاری کنی استعفا بده
      تورو خدا ول کن اون صندلی را

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از دل مردم خبر نداری که چگونه امرار معاش میکنند خرید نمی کنی تا بفهمی تورم و بی ارزشی پولمان چه افتضاهیی

    • بدون نام

      چه فایده وقتی محتکر اعدام نمیشه

    • بدون نام

      چه فایده که فقط حرف میزنین

    • بدون نام

      کلید ساز بدبختمون کردی. اگه نمیزارن کار کنی و عرضه نداری جلوشون وایسی برو دیگه

    • بدون نام

      خب این ذخیره کلا به چه درد ملت میخوره که روز به روز با گرانی وبالا رفتن کلای اساسی دست و پنجه نرم میکنیم؟ آقای روحانی

    • بدون نام

      قطعا درک نمیکنی مشکلات مردمو وگرنه یا کاری میکردی یا وقتی نمیتونی کاری بکنی باید از خجالت استعفا بدی بری گوشه خونت بشینی

    • مصطفی فتاحی

      با دروغ آمد ، با دروغ ماند ، با دروغ رفت ...
      افسوس ... فقط همین

    • بدون نام

      خدا خانه خرابتون کنه

    • irani

      الکی میگه........

    • بدون نام

      برو بابا

    • @ SHAHAB @

      @@@@@@-@--@
      روحانی لطفی به مردم ایران انجام بده
      حقوق ماهانه ۲۰۰ میلیون را بیخیال شو و استعفا بده
      همین که میروی مردم از نظر مغز و اعصاب خیالشان راحت میشه و بعد میتوانند فکری برای خود داشته باشند
      راستی افطاری شاهانه ای برای هنر مندان تدارک دیده بودی تو اگر فکر مردم بودی از این افطاری ها نمی دادی
      دست از آش مالی بردار و داماد خود را مدیر کل جایی کن چون زمان زیادی نداری.

    • بدون نام

      شما دقیقا از چه چیزی خبر داری؟ از جلسه وزیرت با دامادش با رییسای بانک ها هم خبر داشتی؟ خیلی حرفات خنده دار.خنده تلخ!!!!

    • بدون نام

      خودتو اذیت نکن حسن

    • امیر حسین

      گند زده به مملکت حالا میگه میدونم.میدونیم که میدونی ولی ...

    • ساعی

      واقعا فکرنمیکردم جناب روحانی ازچنین درایت وشایستگی وآگاهی برخورداره واقعا دمش گرم که تاز توانسته ازمشکلات مردم آگاهی پیدا کنه الحق که هربلایی سرما مردم بیاد کمه الآن چندین ساله این دروغها وچرندیات را تحویل مردم میده ولی ما هنوز نشسته ایم .

    • انتقاد سازنده

      از اقداماتتون کاملا معلومه که وضعیت مردم رو درک میکنید . اگه خبر از بدبختی مردم نداشتید تکلیفمون چی بود . واویلااااااااا

    • احمد

      خبر نداری

    • بدون نام

      میگم اقای روحانی اگه خبر داری دقیقا چی میدونی بگو ما بفهمیم مشکلاتمون پیش شما چطوریه

    • شانجانی

      ما هم از بی خیالی تو قطعا خبر داریم.!!!!!!!

    • بدون نام

      دولت ۱۲ دهانمان را سرویس کرد نمی دونم کی تمام. میشه

    • مهدی

      از تک تک مسئولین متنفرم.

    • ناا

      والا سرویس شدیم.یه کاری بکن. تاکی اینطور ادامه می‌دین و شعار و کاری نمیکنید.انروز شولت کامارو پشت کامیون دیدم بار زده بودند.اونم چندتا.مثلا ارز نداریم و تحریمیم؟! اینا کی جمع میشن

    • بدون نام

      اگر از حال مردم خبر داشت خانوادش نباید آمریکا زندگی میکردن

    • سپنتا

      هنر کردی

    • محمود

      چیزی که ثابت اینکه وضعیت مردم براشون اصلا مهم نیست

    • بر م‌گرد

      دروغگو

    • بدون نام

      شما با توجه به سیاستهای خاص این رنج را بر مردم تحمیل کردین...ما یه زندگی معمولی مثل تمام مردم جهان میخواهیم...والسلام

    • بدون نام

      سلام آقای روحانی قسم به شیر پاک ما درتان وشهدا ، معلولین مظلوم بهزیستی درمنزل با مستمری ماهیانه 100 وهشت تومن بشدت زجر می کشندوتحقیر که درهیچ جای دنیا پیدا نمی شود .

    • بی نام

      نمیتونی کاری کنی استعفا بده از هر طرف داره به مردوم فشار میاد از نظر دارویی غذایی جا مکان همه جور ..واقعا این ریاست چه ارزشی داره یعنی به اخرت ایمان داری نداری ..

    • بدون نام

      آقای روحانی با یه استعفاء یه ملتو خوشحال کن
      ما برای برادران اصلاحات احترام ویژه ای قائلیم اما فعلا ماندنشان در قدرت برابر این دولت آمریکا صلاح نیست
      آقای روحانی برجامی که تو راه انداختی بلاخره شکست خورد
      آقای روحانی همه سیاست های تو اشتباه بود
      آقای روحانی تو برای این ملت چه کردی ؟
      آقای روحانی تو از ترزا می کم تر نیستی
      پس اگه ذره ای به ایران و ایرانی علاقه داری استعفا بده و برو

      پاسخ ها

      • علی

        برو به دیارت اسکاتلند و حالتو ببر! دمت گرم و آقایی کن o استعفا. دوست داریم اگر صندلی ات را بی خیال بشی.

    • بدون نام

      خدا رو شکر کسی رو داریم که از مشکلاتمون باخبره

    • بدون نام

      خبرداری ولی هیچ هم نمیکنی

    • بدون نام

      عوض اینهمه حرافی ، بچه هاشون برگردونن ایران تا همه با هم زجر بکشیم

    • احد

      ولی کاری از دستت بر نمی آید
      صادقانه بگو و استعفا کن

    • بدون نام

      راست وگوی ها شیر فرهاد

    • بدون نام

      نداری

    • بدون نام

      جناب پس زودتر رسیدگی کنید من که پشیمان هستم که به شما رای دادم،،،،

    • بدون نام

      نمایش نمیدید

    • بدون نام

      اخه ... چند ساله میگی میدونم مشکلات هست .
      خب وظیفه ت اینه که حلش کنی گرونی هارو ریشه کن کنی اگه بلد نیستی برو ....

    • بدون نام

      آفرین برتو که از رنج مردم خبر داری

    • بدون نام

      از وضع توپ آقا زاده ها چی اگر فکر مردمی جلوی دزدی های بیت المال را بگیر مردم خوشحال می شوند

    • بدون نام

      آقای روحانی با اینکه از مشکلات کاملا خبر دارن ولی همیشه با روحیه وگشاده رویی وتبسمی عجیب و کمی بیشتر از تبسم به استقبال مردم می شتابند ماشاالله

    • گل رز

      اگه خبر داری پس کو ؟کجاس ان ارزانی قبل کجاس آن وعده های تو خالیت که فقط میگفتی آنچنان رونقی ...مردم دیگه توان ندارن

    • بدون نام

      پس کی

    • بهرنگ صفرزاده

      آقای روحانی شما که تو این سختیها و نداریها سهیم نیستید و شرایط و بدبختیهای ما رو درک نمی کنید و در رفاه زندگی میکنید پس به خاطر خدا هم که شده و حق الناس مردم به گردنت نباشه لطفا یه کاری بکن به فکر روز قیامت هم باش ما به شما رای ندادیم که به این روز فلاکت برسیم ما دیگه به مرگ راضی هستیم و گناه این همه گرفتاری به گردن شماست

    • خدا

      خبر داری و کاری نمی کنی؟؟!!!

    • بدون نام

      هه

    • بدون نام

      دروغ دروغ دروغ

    • بی نام بینام

      دروغ میگی که خبر داری

    • بدون نام

      الکی میگه

    • محمد

      صد رحمت به احمدی نژاد

    • بدون نام

      مردم جر آت گلایه کردن ندارن شیخ

    • بدون نام

      ملت ایران یک ریس جمهور انقلابی می خواهد

    • کورش

      بی کفایتی مدیران دولتی و سود جویی انها باعث همه بدبختی های مردم است اگر همین الان دولت را تعطیل کنن نصف مشکلات حل میشود
      مردم را به خاک سیاه تشانده اید
      لطفا جایتان را به مدیران با کفایت بدهید

    • بدون نام

      نه بابا توروخدا

    • none

      جناب روحانی قطعا شما از هیچی خبر نداری . و مملکت کاملا تو هوا ست ...

    • احمدزارعی

      خدا خودش بهتر میدونه که خبر داشتن شما هیچ دردی از ملت دوا نمیکنه. تو را خدا دست از سر ما بر دار و استعفا بده شاید شاید فرجی حاصل شد.

    • بدون نام

      به داد مستاجرها برسید

      صاحبخانه ها ما را بلند می کنند به زور

      قانونی تصویب کنید نتوانند مستاجرها را بلند کنند و حتما تمدید کنند

      تروخدا به فکر ما مستاجر ها باشین

      جایی نداریم بریم

      پاسخ ها

      • (✿◠‿◠♥)ⓜⓞⓝⓣⓔⓛⓐ (♥◠‿◠✿)

        خدا ازشون نگذره انهایی که چند خانه مسکونی دارن انسانیت رو فراموش کردن اعتقاد های مردم از بین رفته همه شدن عقل کل

    • بدون نام

      ممنون از رییس جمهور محترم ما همیشه شمارا الگوی کار خود قرار میدهیم و میدانیم که بخش عظیم مشکلات به استکبار جهانی مربوط میشود وهمایت خودرا حتی نه درزمان کوچکی سفزه بلکه درعین بیسفرگی همایتتان میکنیم درود بر روحانی قدر شناس

    • بدون نام

      همتون مثل همید,مردم دیگه گوششون از این حرفا پره

    • بدون نام

      اگر خبر داری استعفا بده و برو

    • بدون نام

      والا اگه خبر داشتی حال و روز مردم این نبود من که یه مادرم و بی سرپرستم روزی هزار بار شرمنده دخترم میشم بابت وضعیت اقتصلدی و نفرینت میکنم...

    • بدون نام

      از مشکلات مردم خبر داری ولی بیخیال هستی و داری به ریش مردم میخندی

    • مشیری

      میدونم خبر داری ولی بیخیالی .چون خودت تو وضعیت این مردم نیستی که درک بکنی.

      پاسخ ها

      • (✿◠‿◠♥)ⓜⓞⓝⓣⓔⓛⓐ (♥◠‿◠✿)

        خودش باعث و بانی این وضع کشوره چون میخواد مردم رو نابود کنه

    • بدون نام

      خدا ازت نگذره

    • محمدی مقدم

      مردم گلایه نکردند یعنی چه؟

    • زهرا،الف

      جالبه که میگه مردم گله ندارن!.

    • ناصر مرادی

      بزرگترین توهین و بی اعتنایی به ملت همین حرفهاست،اگراطلاع دارید و برخورد نمیکنید ....

    • بدون نام

      ... توکه میدونی چرا مشکلات مردم حل نمیکنی اگه نمیتونی برو استعفا بده اگه مشکلات کشورهادهست ازمردم کمک بگیراگر ....

    • بدون نام

      اشاره کردند دامدار سود برده ولی هیچ کس توجهی به این موضوع نداره !!!!! واقعا سود رساندن به دامدار به چه قیمت ؟؟؟!!! به قیمت اینکه میلیونها ایرانی الان قدرت خرید یک گرم گوشت را نداشته باشند ؟؟؟ از همین مثال ایشون معلومه که از اوضاع مردم و درد اونها اصلا خبر ندارند متاسفانه

      پاسخ ها

      • (✿◠‿◠♥)ⓜⓞⓝⓣⓔⓛⓐ (♥◠‿◠✿)

        متن رو بخون نوشته مردم گله ندارن منظورش اینه همه راضی هستند هوچی گری رو خوب بلده و میگه دامداران سود کردن خخخخخ اینو راست گفته چون دلالان ریختن تو سفره مردم

    • بدون نام

      پس چه داری میکنی

    • امیرعلی

      چقدر رو داری حسن کلید دار.. خبر داری و هیچ کاری نمیکنی ننگ بر وجود نحست...

    • طلایه دار

      خبر داشتن تنها کافی نیست

    • بدون نام

      خرابکاری هاش از شما. درکش از ما

    • صوفي

      بخدا شما بری خونه بشینی استراحت همه چیز درست میشه..

    • محمد

      معلومه خیلی باخبری

    • بی باک

      بسمی تعالی
      یک جوان تحصیل کرده با یه مدرک فاقد اعتبار با این خرج مخارج اوضاع بیکاری تورم گرونی که خرید ماشین و مسکن واسش یه رویا شده به چه امیدی به آینده امیدوار باشه چطور ازدواج کنه...؟؟ بسته دیگه به خدا دیگه خسته شدیم.....

      پاسخ ها

      • (✿◠‿◠♥)ⓜⓞⓝⓣⓔⓛⓐ (♥◠‿◠✿)

        به نام خدا
        خودکشی کن

    • بدون نام

      فقط حرف الکی

    • فرساش ایرونی

      اینکه مردم مظلوم ایران تو تنگنای اقتصادی هستن رو تمام دنیا دیگه میدونن، دونستنش توفیقی بحال ما نداره، حل این مشکلات برای مردم جزو الزامات دولت باید باشه که متأسفانه نیست!!! مشکل دولت الان شده خوندن یه بانو!!! به جان بانوان این سرزمین افتادن بعنوان امر بمعروف!!!

    • بدون نام

      خجالت هم خوب چیزیه با اون کلید زنگ زده ات با ندارم کارهایت .گوشت را کردید بالای صد هزارتومان و غیره اقلام .

    • بدون نام

      جناب روحانی خبرم دارو وظیفه شماست وباز هم حل مشکل مردم وظیفه شما چرا به تعهدات عمل نمی کنی بخدا کاری کردی که دومون نمیشه بریم؟ خانه چون در یخچال که وا میشه ادم خجالت می کشد بخود بیا مردم را از رنج نجات بده نمی توانی استعفا بده

    • رامین

      همین خبر داشتنت ما ملت رو میچزونه،اگه خبرنداشتی بمراتب تحملش آسونتربود!!

    • علی

      همچنان دل بسته و امیدوار به برجام و بزور القای دستاورد ساختن برای برجام

    • بدون نام

      ملت بدبخت شدن رفت
      خداوند خودش کمک کنه

    • Armin one

      چرا شرایط ما اینقدر سخته .. اقای روحانی.. چرا مردم بقیه کشورها راحت زندگی میکنن.. اقای روحانی... چرا همیشه ما در شرایط حساس کنونی هستیم اقای روحانی

    • mmm

      بیخود کردین رای دادین بهش نمیگم بقیشون خوب بودن اما بین بد و بدتر بد انتخاب میکردیم ما ملت نادان هرکارکنیم خکدمان کردیم.......... M

    • mehdi azar

      خسته نباشی نظر لطفته

    • بدون نام

      کالای اساسی اصلا فراوان نیست مردم پول ندارن بخرن مونده تو انبارها

    • محمد

      حیف که حرفای قشنگ فقط حرفن

    • مملکت ویران

      اقای روحانی ادم دیگه حوصله شنیدن وخواندن حرفاتونداره.بهتره استعفابدی دیگه.مملکتو کامل به گندکشیدی

    • بدون نام

      اگر خب نداشتی چی میشد

    • اصفهانی

      ما هم از نیاز شدید شما به رای در انتخابات های اینده خبر داریم
      اما دقیقا همون کاری را میکنیم که شما برای ملت میکنید.

    • بدون نام

      به همون علی قسم که نداری اگه داشتی مملکت به لین روز نمی افتاد هیچ مردی باسر به پایین اومده ودست خالی به خونه نمی یومد حدا خودش داره می بینه

    • بدون نام

      ممنون که خبرداری ازفلاکتمون ....

    • طاهری

      توچکار‌مردم‌داری‌به‌فکراین‌باش‌که‌اگه‌کسی‌استیضاح‌شذ‌جای‌خالی‌براش‌بجوری

    • بدون نام

      اگه خبر داشتی شبت هیچ موقع صبح نمیشد اینقدر چرت و پرت نگو.

    • بدون نام

      پس معلوم شدروحانی ازرنج ومشکلات معیشتی واقتصادی بی اطلاع هم نیست بنابرین اشکال راکدیاروبه فزونی بودن بسیاری ازمشکلات وعدم حل واصلاح آنهابه نوع انتخاب مدیران کلیدی برمیگرددوضعف ازاینجاست؟!ازجنبه دیگرمسله اگرهمین مدیران ضعیف را نقدکنندونگویندسیاه نمایی میشودکوشنونده اهل عمل.

    • بدون نام

      حالا تو امیر مومنانی یا ما مردم کوفه مشخص کن بعد ....

    • ناشناس

      واقعا ؟!

    • سعید

      میدونی چرا ذخیره کالاهای اساسی نسبت به سالهای قبل بیشتر شده ؟؟؟؟
      چون مردم قدرت خرید ندارن ، واسه همین ذخیره کالاهای اساسی بیشتر شده جناب پروفسور ، یه وقت فکر نکنی شق القمر کردی تحفه!!

    • مهرداد

      تو ولنجک از رنج مردم خبر داری؟

    • بدون نام

      نمیدونم دیگه دروغ تو بساطتتون دارین که به این ملت بگین اقای روحانی ...

    • بدون نام

      اینو میگه به دلمون تصلی بوه یا بیشتر بسوزونه.

    • ظلم = زوال

      همه خبر دارن خیلی وقته هم خبر دارن
      مشکل اینجاس که تو و گنده تر از تو چرا انقدر دیر باخبر میشید بعدشم سکوت رو به اصلاح رویه ترجیح میدید
      با این روشی که برای مردم بکار گرفتید منتظر تصمیم گیری و بازخورد مردم باشید.

    • مجید

      آقای روحانی زودتر برو وگرنه ترامپ با تی پا می فرستد که بروی

    • امیر علی

      ای بی انصاف خودت رو با حضرت علی مقایسه میکنی؟!!
      ...

    • علی

      الان خودت رو که با حضرت علی مقایسه نمیکنی قطعا ؟

    • کوثر

      عجب دورو هستین شماها! از یک طرف میگه اگر آمریکا بفهمه تحریمهاش بی اثره عقب نشینی میکنه از یه طرف به برجام هنوزم افتخار میکنین! تو و ظریف اینقدر گفتین تحریمها مردم رو اذیت میکنه و جلو آمریکا عقب نشینی کردین و برجام از قبل آماده شده رو امضا و اجرا کردین و اینهمه با برجام آسیب زدین به اقتصاد و صنعت ایران! اگر از اول جلو آمریکا وای میسادین مثل چند ماه اخیر و برجام یکطرفه رو امضا و اجرا نمیکردین الان قیمتها مثل سال 92 بود

    • ایرانی

      منم جای مسئولین آمریکا بودم و میدیدم هر چی سند برجام و 2030 و FAFT میذاریم جلوتون امضا و اجرا میکنید پرروتر میشدم جلوتر میومدم بیشتر حالتون رو میگرفتم!

      آمریکا که هوش و ذکاوت جنگ اقتصادی نداره ما هر چی آسیب دیدیم از بی تدبیری و ضعف روحانی و ظریف و دولت فعلی بود که دائم جلو دشمن عقب نشینی میکنن و دشمن پررو تر میشه

    • بیکار

      خسته نباشی خودات این بلا را سر مردم اوردی می خواستی خودت را به نفهم بزنی

    • رضا

      باور نمیکنم از وضع کمک معیشت بگیران جانباز با خبر باشید یعنی امیپوارم حداقل مطلع نباشید که اگه هستید و کاری نمیکنید واویلا چون وزرای شما میگن حقوق زیر دو ملیون نداریم پس خبر ندارید با وجود اصافه ای که در سال ۹۸ شده زیر یک و ششصد ه

    • بدون نام

      بخدا مردم گناه دارن چرا فسادو کثافتی به وجود میاد همش مال فقره بخدا قسم مردم به آخر خط رسیدن، فقط آرزوی مرگ دارن

    • بدون نام

      آقای روحانی واقعا از وضع مردم خبر داری, پس چرا یه حرکت انقلابی در جهت ریشه کن کردن آن برنمیداری اقای روحانی شما رییس قوه مجریه و شخص دوم این ملت ومردم هستید بخدا میتوانید دستهای پلید خاینین به این مردم راقطع ثروتهای خدادادی و تمام نشدنی رابین مردم تقسیم وتاابدنام نیکی ازجخود بیادگار)بکذارید

      پاسخ ها

      • رضا

        عزبرم تونستن یک چیزه خواستن چیز دیگر وقتی منفعت دولت با منفعت ملت در تضاد باشه روحانی رییس دولت ه

        و ما ملت بی کس می مونیم

    • س

      اطلاعات بیشتر در مورد مردم دارید پس چرا همیشه برای مردم هیچ کاری انجام ندادی فقط حرفش را می زنی در عمل بجز بدبختی برای مردم چیزی دیگری درست نکردی همیشه حرف مفت می زنی دیگه چه فایده ای دارد

    • بدون نام

      خخخخخخخخ حالا کی بهت گفته. این یه راز بود نمیدونم کی بهت گفته. احتمالا کار اسحاق باشه خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخ این یه رازه به کسی دیگه نگو. خب

    • عشقول

      خبر داری درسته اما هیچ کاری نمیکنی برا ملت ایران خدا ازتون نگذره که مردم را به روز سیاه نشوندی این همه گرونی وبیکاری مردم را بخدا فلج کرده

    • بدون نام

      من یه جوان بیکار با سه فرزند و مستاجر هستم نه بیمه هستم نه زیر نظر ارگانی امثال من نصف ملت همینطور ما چیکار کنیم اقایی حسن چیکار کنیم دیگه بریدیم با این ۴۵تومنی که میدیم پولبرق و اب بعدش چطور زنده بمانیم خداوند کمرتون رو بشکنه الهی امین

    • بدون نام

      آره والا هم تو راست میگی و هم اسحاق وهم محمد باقر نوبخت
      خاک بر سر اونایی که به امید یارانه بیشتر و سهام عدالت بهت رای دادند

    • بدون نام

      منم خبر دارم .. خخخخخ

    • شهروند

      اصلا هم اینطور نیست .برو سرگذرها را نگاه کن بعد ببین از رنج مردم آگاهی آقای روحانی شعار بسه با این وزرای بی تدبی و بیکفایتی که ارزاق مردم دستشونه .وزرای کشاورزی ، صمت ، دارایی،وووو

    • مریم

      خب که چی ،، تا حالا چه کردی به جز بدبخت تر کردنمون

    • آریا جوان

      وای از ما مردم وای ازما
      یارانه 9سال پیش رو تعغییرندادن و ما جیکمون درنمیشه وفقط حرف میزنیم

    • بدون نام

      خداوکیلی تو خودتو با امام علی مقایسه میکنی؟؟؟؟؟

    • م.ن

      راست میگه
      خودش که ساعت 10 میاد سرکار و ساعت 12 می‌ره
      بیچاره با لباس مبدل می‌ره بین مردم مشکلاتشون رو به چشم میببنه
      البته تو خواب و رویا
      ...

    • بدون نام

      خبر داشتن فایده ای نداره
      یه کاری بکن

    • مصطفی عارف

      چطوری !

    • بدون نام

      خدا رحم کرد که خبر دارید...
      بهترین خبر خوش اینه که ول کنی و بری...

    • مالد

      توکه راست میگی. خداازتون نگزره سرپل صراط یقه تک تکتونو میکیرم ازتون نمیگزرم

    • بدون نام

      یعنی دقیقا گفت برگردیم به دوران جاهلیت و مث اون دوران زندگی کنیم...همه رو ب پیشرفتن ما پسرفت

    • بدون نام

      ما هم میدونیم تو این کاره نبودی فقط نمیدونیم چرا خر شدیم

    • بدون نام

      اره جون خودت میگن سواره از دل پیاده چه خبر داره

    • بدون نام

      بابا دست بردار
      مردم اصلا رنج و مشکلاتی ندارن

    • بدون نام

      چه خبر داشته باشی چه نداشته باشی
      تو که اختیار یا اختیاراتی نداری از اون کلیدت استفاده کنی پس اظهار نظر نکنی بهتره.......

    • خدا

      دقت کردین،هیچ حرفی از هزهاران هزار میلیارد پولهای غارت شده نیست ها،انگار هیچکس از اون ماجرا خبر نداره،سراغی هم نمی گیره!!!

    • مهدی ستاری

      طرح مالیات مضاعف بر مسکن‌های خالی و مسکن‌های با رهن و اجاره بالا خیلی طرح خوبی بود که به درستی انجام شد!!!!!!!!
      مردم دورتون نزنن خوبه واحهای خالی رو به اسم این‌و اون نکنن،به اسم بچه‌هاشون نکنن خوبه(کوپنی،چیزی هم بدین به این مستاجرا بینم چی میشه)

    • ایرانی

      کاش خبر نمی داشتید ...

    • بدون نام

      مردم انتظار عملی شدن وعده هاتون هستن والسلام بقیه پیش کش خودتون و وزراتون !!!!!!

    • بدون نام

      عمو حسن کلیدت پس کو

    • فرزند شهيد

      از قديم گفتن سير از گرسنه خبر نداره - آقاي روحاني با تورم بيش از 150درصد ( يك نمونه ميگم رب 5هزار توماني شده 21هزار تومان ) حقوق ها رو 18درصد اضافه كرديد واقعا بدترين رئيس جمهور تاريخ ايران شده ايد تا نوبخت تنگ نظر سركاره روز به روز وضعيت مردم ايران بدتر و بدتر ميشه

    • بدون نام

      من یه خانم باردارم ارزوی همه چی به دلم مونده الهی ...

    • بدون نام

      صبح تان بخیر دیگه چه خبر

    • بدون نام

      هیچ وقت سواره از پیاده ،سیر از گرسنه خبر ندارد همش دروغه تو درد ملت را نمیدانی

    • بدون نام

      خبر نداری نداری نداری نداری نداری

    • بدون نام

      اقاي روحاني قرار بود شما پارتي بازي نكني بريد ببينيد چه تعداد از اقوامشو پست و مقام داده .....

    • بدون نام

      چه کردی

    • بدون نام

      جان هرکی دوست داری اینقدر به خودت فشار نیار ! من از طرف مردم از جنابعالی عذر میخوام که باعث شدیم به ما فکر کنی و شبها از شدت ناراحتی بگی : حالا بخوابیم ببینیم فردا چی میشه !!

    • بدون نام

      بالا دستیها هم خبر دارند؟

    • باهوش

      ایشالله یه روزی مثل ما تو فشار بیافتی اون موقع شاید بفهمی

    • بدون نام

      توسخنرانی میکنی، به خاطر رای دادن به تو بیسترازخودم بدم میاد، سکوت لطفا

    • بدون نام

      خبر داشتن تو دردي از مردم دوا نميكند مثل خبر داشتن خيلي ها .....

    • صمد بالا زاده هشترودى

      شمردم ١٧٤ مورد ديدگاه در بالا منعكس شد همه اش نارضايتى مردم عجيب است اكر اينها را خوانده باشيد و اين دروغگوها را نفرين نميكنيد و به زندگى روزمره خودتان ادامه ميدهيد. بيا و همت كن يكبار همه اش را بخوان و تصميم بگير.

    • علی

      جناب روحانی قطعا رو به تابستان و تحمل گرما طاقت فرسا! خواهشا بجای توچال یه چند باری به استخر تشریف ببرید دعای ملت ۸۰ میلیونی همراه شماست.

    • مصطفی

      خدا ازت نگذره که زندگیمون رو به فنا دادی

    • بدون نام

      سلام آقای رییس جمهور ، معلولین شدید بدون درآمد درمنزل با مستمری ماهیانه 100 وهشت تومن چطورامرارمعاش کنند؟ چونکه می فرماییدبا اطلاع هستم سؤال شد ،درمحضر رهبرمعظم درماه رمضان فرمودی حقوق معلولین سه چهار برابر افزایش یافته تاامروز حتی یک تومن هم به حساب معلولین بهزیستی نیامده .

    • بدون نام

      سلام آقای رییس جمهور ، معلولین شدید بدون درآمد درمنزل با مستمری ماهیانه 100 وهشت تومن چطورامرارمعاش کنند؟ چونکه می فرماییدبا اطلاع هستم سؤال شد ،درمحضر رهبرمعظم درماه رمضان فرمودی حقوق معلولین سه چهار برابر افزایش یافته تاامروز حتی یک تومن هم به حساب معلولین بهزیستی نیامده .

    • بدون نام

      اتفاقا قطعا خبر نداری

    • بدون نام

      روحانی کی جواب سفره خالی مردمو میدی کی جواب شرمندگی یه پدر رو میدی؟؟
      به قیامتیم اعتقاد داری؟؟ قبول داری خدایی هم هست؟؟
      حق الناس چی؟
      میدونی که خدا از حق خودش میگذره ولی از حق الناس نمیگذره؟

    • بدون نام

      جان من حرف نزن. تو رو خدا حرف نزن. فقط برو تو کاخت توی ولنجک بشین. هرچی هم دوس داری از بیت المال وردار بخور نوش جونت. فقط کار به چیزی نداشته باش که تپه گلکاری نکرده نذاشتی تو مملکت! بخدا قسم از اول هم معلوم بود هیچ برنامه ای واسه مشکلات نداری. فقط با حرفای نخ نما شده یه عده ای رو گول زدی بهت رای دادن.
      بخدا بگن ۱۰ برابر حقوقی که میگیری رو بهت بدن فقط برو بشین تو خونتون هیچ کاری نکن والله ما مردم راضی هستیم.

    • FJ

      تو نظرسنجی کن برادر :/

    • بدون نام

      راست میگی کاستو بیار ماست بگیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج