۸۶۷۷۴۱
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

تمام انتقادات قرارداد شفر به فتحی برمی‌گردد

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: امیرحسین فتحی منتقد قرارداد سرمربی آلمانی استقلال بود و همواره در مصاحبه هایش اعلام می کرد این قرارداد کاملاً غیر حرفه ای بسته شده است اما حالا با انتشار برگه های این قرارداد مشخص شده است که تمام انتقادی که او انجام می داد، به خودش بر می گردد.

ایرنا: امیر رضا واعظی آشتیانی، مدیرعامل اسبق استقلال اظهار داشت: همه تیم‌های لیگ برتری بعد از پایان مسابقات به تکاپو می‌افتند قرارداد بازیکنانی را که به پایان رسیده است را تمدید کنند، بازیکنان تأثیرگذاری را برای فصل آینده به خدمت بگیرند که بتوانند به تیم‌هایشان کمک کنند اما باشگاه استقلال در تلاطم انتخاب سرمربی است.

وی افزود: استقلال باید در انتخاب سرمربی نهایت دقت و وسواس خود را به کار گیرد تا گزینه‌ای را برگزیند که بتواند توقعات چندین ساله هواداران را برآورده و این تیم را به موفقیت برساند. زمان کافی در اختیار باشگاه استقلال است تا بتواند با تدبیر سرمربی و بازیکنان توانمندی را جذب کنند.

مدیرعامل اسبق استقلال خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر مشاهده کردم برخی بر این باور هستند که باشگاه استقلال ابتدا سرمربی خارجی اش را انتخاب و سپس بازیکنان مورد نظرش را جذب کند. برای این ماجرا ۲ بحث وجود دارد. اول اینکه مسئولان این تیم بدنبال مربی خارجی هستند یا گزینه داخلی مد نظرشان است؟ اگر مربی ایرانی مورد تأیید است که می‌توان با تعامل با وی نفرات فصل آینده قراردادشان را امضا کنند. اما اگر مُصر بر گزینه خارجی تاکید دارند، این پرسش مطرح می‌شود که مگر او بازیکنان ایرانی را می‌شناسد که پس از آمدنش بازیکنان را انتخاب کند؟

تمام انتقادات قرارداد شفر به فتحی برمی‌گردد

آشتیانی تصریح کرد: در این برهه نقش کمیته فنی استقلال مشخص می‌شود، اگر باشگاه بدنبال سرمربی خارجی است، نفرات این کمیته می‌توانند با تدبیر خود استقلال را در مسیر درست هدایت و در فهرست ورودی و خروجی کمک حال آبی پوشان تهرانی باشند.

در روزهای اخیر مشاهده کردم برخی بر این باور هستند که باشگاه استقلال ابتدا سرمربی خارجی اش را انتخاب و سپس بازیکنان مورد نظرش را جذب کند.

وی تاکید کرد: اگر باشگاه استقلال در نهایت به این نتیجه رسید که مربی ایرانی را در رأس هرم فنی قرار دهد، به پیشکسوتان جوان خود اعتماد کند نه اینکه دوباره به عقب برگردند و افرادی را بیاورند که پیش از این در استقلال بوده‌اند و امتحان خود را پس داده‌اند. افرادی که وقتی موفق نمی‌شوند مدیریت را زیر سوال می‌برند، بازیکنان را متهم به خیانت می‌کنند و زمین و زمان را به هم می‌دوزند.

مدیرعامل اسبق استقلال ادامه داد: سالی که صمد مرفاوی را به عنوان سرمربی استقلال انتخاب کردم، از او حمایت کردم و با وجود اینکه بسیاری تلاش و برنامه ریزی های گسترده‌ای را انجام دادند تا این تیم به موفقیت نرسد، اما در کورس قهرمانی قرار داشتیم و توانستیم جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست بیاوریم که برای مرفاوی خوب بود.

آشتیانی اعلام کرد: من اعتقاد دارم برخی از هواداران استقلال به علیرضا منصوریان کم لطفی کردند، منظورم از این برخی افرادی هستند که نه به طور خودجوش بلکه کاملاً برنامه ریزی شده تلاش کردند تا او تبدیل به مربی اسطوره‌ای استقلال نشود. اگر هواداران از وی حمایت می‌کردند، منصوریان امروز به سرمایه بزرگی برای استقلال تبدیل شده بود.

وی درباره منتشر شدن قرارداد وینفرد شفر که امضای امیر حسین فتحی زیر برگه آن است، گفت: فتحی منتقد قرارداد سرمربی آلمانی استقلال بود و همواره در مصاحبه‌هایش اعلام می‌کرد این قرارداد کاملاً غیر حرفه‌ای بسته شده است اما حالا با انتشار برگه‌های این قرارداد مشخص می‌شود تمام انتقادی که او انجام می‌داد به خودش بر می‌گردد.

مدیرعامل اسبق استقلال در پایان گفت: رفتاری که با وینفرد شفر صورت گرفت درست نبود و این باشگاه باید صبر می‌کرد تا در فضایی دوستانه و با مذاکره قرارداد همکاری شأن فسخ می‌شد اما حالا با بی تدبیری صورت گرفته باید چندصدهزار دلار از پول بیت المال هدر برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علللللی ش

      اینا که پول مفت بیت المال و خرج میکنن اسکونت خودشون رو هم میگیرن دیگه دلشون برا چی بسوزه ...

    • بدون نام

      حرف حق زده

    • بدون نام

      فتحی ی دروغگوی پسته که باید گورشو گم کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج