جاباما
۸۶۷۸۲۸
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

خسروی: هر کس باد بکارد طوفان درو می کند

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی در یادداشتی با عنوان «هر کس باد بکارد طوفان درو می کند»، تاکید کرد که ایجاد ناامنی و بی ثباتی و تلاش برای تحمیل اراده به کشورهای مستقل با تمسک به جنایت و کودک کشی و حمایت از تروریسم، هزینه خواهد داشت.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی شورای عالی امنیت ملی در یادداشتی با عنوان «هر کس باد بکارد طوفان درو می کند»، تاکید کرد که ایجاد ناامنی و بی ثباتی و تلاش برای تحمیل اراده به کشورهای مستقل با تمسک به جنایت و کودک کشی و حمایت از تروریسم، هزینه خواهد داشت.

کیوان خسروی سخنگوی شورای عالی امنیت ملی در یادداشتی کوتاه نوشت:

یکی از کشورهای حوزه جنوبی خلیج فارس که پرونده سیاهی در حمایت از گروه‌های تروریستی و همچنین جنایت جنگی در یمن دارد، اخیرا با ارسال نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد اعلام نمود که ایران به صلح و امنیت بین المللی و صادرات و ثبات بازارهای جهانی نفت تعرض می کند.

طی روزهای گذشته این کشور با اجیر کردن رسانه‌های آمریکایی و منطقه‌ای و با انتشار اخبار جعلی و هالیوودی در مورد ارتباط ایران با عملیات انجام شده بر علیه متجاوزین به سرزمین یمن، سعی نمود تا در مسیر پرونده‌سازی غیر واقعی برای کشور ما گام بر دارد. این کشور و البته برخی شرکای اروپایی آن به خوبی از نقش محوری ایران برای برقراری آتش بس در یمن و ایجاد صلح و ثبات آگاهند.

متاسفانه ابتکاراتی که دقیقا یک سال قبل ایران با درخواست کشورهای اروپایی و موافقت دولت و کمیته های مردمی یمن به مورد اجرا گذارد با کارشکنی متجاوزین و البته بی عملی و رفتار دوگانه کشورهای اروپایی فرصت بسیار مناسبی را برای توقف خونریزی و جنگ از میان برد و غرور و تبختر متجاوزین را بیش از پیش آشکار نمود.

دفاع مظلومانه و البته مقتدرانه مردم سلحشور یمن در برابر دشمن متجاوز که واکنشی کاملا طبیعی به جنایت‌های دشمن خونریز است وارد مراحلی گردیده که هیچگاه در تصور طراحان حمله به مردم بی دفاع این کشور نیز نمی‌گنجید. پرواز عملیاتی پهپادهای بومی یمن در عمق حدود ۸۰۰ کیلومتری آسمان کشورهای متجاوز، بدون امکان شناسایی و انهدام پهپادها، رسوایی خفت باری برای بزرگترین خریداران تسلیحات فوق مدرن در منطقه است.

این کشورها باید تاکنون این درس را گرفته باشند که ایجاد ناامنی و بی ثباتی و تلاش برای تحمیل اراده به کشورهای مستقل با تمسک به جنایت و کودک کشی و حمایت ازتروریسم ،هزینه خواهد داشت. هرکس باد بکارد طوفان درو می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دقیقاً مثل ایران در سوریه باد کاشت طوفان و سیل آمد همه چیز رو برد .

    • بدون نام

      در مورد شما هم صدق می کند

    • بدون نام

      یعنی طبق گفته ایشان، ایران هم طوفان درو خواهد کرد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج