جاباما
۸۶۷۸۳۸
۲۵ نظر
۵۲۰۳
۲۵ نظر
۵۲۰۳
پ

گران‌ترین کیف‌دستی‌های جهان

کیف دستی یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌های زنانه است. مهم نیست که شما چند عدد کیف دستی دارید، باز هم زمانی که کیفی زیبا می‌بینید، دوست دارید آن را به کلکسیون خود بیفزایید. مطمئنا در کلکسیون شما کیف‌های گران قیمت هم وجود دارد، اما آیا حاضرید برای یک کیف میلیون‌ها تومان خرج کنید؟

برترین ها: کیف دستی یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌های زنانه است. مهم نیست که شما چند عدد کیف دستی دارید، باز هم زمانی که کیفی زیبا می‌بینید، دوست دارید آن را به کلکسیون خود بیفزاید. مطمئنا در کلکسیون شما کیف‌های گران قیمت هم وجود دارد، اما آیا حاضرید برای یک کیف میلیون‌ها تومن خرج کنید؟ در ادامه برخی از گران قیمت‌ترین کیف‌های دستی زنانه را برای شما آورده ایم که به دلیل طراحی خاص، طلا و الماس‌هایی که روی آن‌ها به کار رفته، تبدیل به لوکس‌ترین کیف‌های جهان شده اند.

مارک جیکوبز

گران‌ترین کیف‌دستی‌های جهان

قیمت: ۳۸۰۰۰ دلار (حدود ۵۳۲ میلیون تومان)

برند مارک جیکوبز «Marc Jacobs» یک برند معروف آمریکایی است. این شخص به عنوان یکی از ده شخصیت تاثیرگذار در دنیا و همچنین به عنوان یکی از قدرتمندترین افراد جهان شناخته شده است. برند مارک جیکوبز یک کیف دستی زنانه طراحی کرده که جزو گران‌ترین کیف هی جهان محسوب می‌شود. این کیف دستی با قیمت ۳۸۰۰۰ دلار، با ظرافت خاصی طراحی شده است.

قسمت بیرونی آن از پوست کروکودیل و قسمت درونی آن از چرم مصنوعی می‌باشد. داخل این کیف جیب‌های زیادی دارد که تقسیم بندی وسایل را راحت کرده است. رنگ این کیف نیز بنفش می‌باشد که جزو یکی از محبوب‌ترین کیف‌های دستی زنانه در میان هواداران برند مارک جیکوبز شناخته می‌شود.

کیف هیلد پالادینو

گران‌ترین کیف‌دستی‌های جهان

قیمت: ۳۸۴۷۰ دلار (حدود ۵۳۸ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان)

برند هیلد پالادینو «Hilde Palladino» یک برند نروژی است که به خاطر کیف‌های دستی اش در جهان شناخته شده است. با توجه به ارزان بودن نیروی کار در ایتالیا کارخانه این برند لوکس در آنجا قرار دارد، اما کالای آن در سراسر جهان به فروش می‌رسد. این برند یک کیف دستی با قیمتی حدود ۳۸۴۷۰ دلار را روانه بازار کرد که یکی از گرانترین کیف‌های جهان شناخته شد. این کیف از چرم کروکودیل و با ۳۹ الماس کمیاب ساخته شده است و چنان طراحی ظریفانه‌ای دارد که تنها از پس برندی، چون هیلد پالادینو بر می‌آید.

لویی ویتون

گران‌ترین کیف‌دستی‌های جهان

قیمت: ۴۲۰۰۰ دلار (۵۸۸ میلیون تومان)

لویی ویتون یکی از برند‌های بنام در صنعت مد و فشن جهان به حساب می‌آید. اگر چه تمام محصولات این برند گران قیمت و لوکس می‌باشد، اما یکی از کیف‌هایی که این برند طراحی کرده پایش را فراتر از همیشه گذاشته و با قیمتی حدود ۴۲۰۰۰ دلار روانه بازار شده است. این کیف ظاهری عجیب و غریب دارد که توجهات زیادی را به سمت خود جلب می‌کند. در واقع این کیف از چندین کیف دستی کوچک دیگر که در کنار هم قرار گرفته اند، ساخته شده است. تنها ۲۰ عدد از این کیف تولید شده که یکی از آن‌ها متعلق به بیانسه است.

جودیت لبر

گران‌ترین کیف‌دستی‌های جهان

قیمت: ۹۲۰۰۰ دلار (حدود ۱ میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان)

برند جودیت لبر «Judith Leiber» یک برند مجارستانی است که در سال ۱۹۶۳ کار خود را آغاز کرد. زمانی که این برند شهرت قابل ملاحظه‌ای را کسب کرد، زنان در سراسر جهان خواهان خرید محصولات آن شدند. اغلب کیف‌های این برند با جواهر و کریستال طراحی شده است، اما گرانترین کیف آن به شکل رز و آراسته شده با طلا و الماس بود که به قیمت ۹۲ هزار دلار به فروش رسید.

۱۱۹۶ عدد یاقوت کبود، ۸۰۰ تورمالین و ۱۰۱۶ الماس برای ساخت این کیف استفاده شده است. این کیف از نظر کیفیت، از زنجیر آن گرفته تا چرم داخل کیف و...، قابل مقایسه با کیف‌های دیگر نیست. این مدل از کیف جوریت لبر جز لوکس‌ترین کیف سال ۲۰۰۸ معرفی شد.

لویی ویتون

گران‌ترین کیف‌دستی‌های جهان

قیمت: ۱۵۰۰۰۰ دلار (حدود ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان)

لویی ویتون «Louis Vuitton»، شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی، بار دیگر کیفی طراحی کرد که نامش در لیست گران‌ترین کیف‌های دستی جهان ثبت شد. شاید برایتان عجیب باشد، اما این کیف با زباله‌ها ساخته شده است. پاکت سیگار، کاغذ آدامس، بطری آب و... در کنار هم قرار گرفته اند و کیفی را با قیمت ۱۵۰۰۰۰ دلار طراحی کردند. شاید از خودتان بپرسید که چرا قیمت این کیف آنقدر بالاست وقتی تنها از پس مانده‌ها درست شده است، اما همین خلاقیت و منحصر بودن آن است که این کیف را تبدیل به یکی از خاص‌ترین کیف‌های جهان کرده است.

شنل

گران‌ترین کیف‌دستی‌های جهان

قیمت: ۲۶۱۰۰۰ دلار (حدود ۳ میلیارد و ۶۵۴ میلیون تومان)

شنل «Chanel» یک خانه مد معروف در فرانسه است که همه دنیا محصولات لوکس اش را می‌شناسند. این برند در سال ۱۹۰۹ تاسیس شد. بسیاری از افراد مشهور مثل نیکول کیدمن، کرا نایتلی یا کیم کارداشیان از محصولات این برند استفاده می‌کنند. گرانترین کیف این برند، ساخته شده از الماس و طلا و به قیمت ۲۶۱ هزار دلار به فروش رسید.

این کیف طراحی کلاسیک داشته و از چرم مرغوب با ۳۳۴ الماس ساخته شده است. حتی زنجیر این کیف نیز از طلای سفید است که تمام این ویژگی‌ها روی هم آن را تبدیل به یکی از گران‌ترین کیف‌ها زنانه کرده است. تنها ۱۳ عدد از این کیف ساخته شده که ۵ تای آن در آمریکا قرار دارد.

هرمس

گران‌ترین کیف‌دستی‌های جهان

قیمت: ۳۷۹۰۰۰ دلار (حدود ۵ میلیارد و ۳۰۶ میلیون تومان)

هرمس «Hermes» یک برند معروف پاریسی است که شهرت اش به دلیل محصولات لوکس آن می‌باشد. این برند در سال ۱۸۳۷ کسب و کار خود را آغاز و خیلی زود هم توجهات زیادی را جلب کرد. گرانترین کیف این برند به یاد جین برکین، هنرپیشه و خواننده بریتانیایی، طراحی شده است. این کیف از پوست مات کروکودیل و الماس‌های سفید ۱۰ قیراطی ساخته شده است که آن را جزو گران‌ترین کیف‌های جهان کرده است. افرادی که نمی‌توانند هزینه این کیف را بپردازند، مدل مشابه این کیف را که با قیمت ۵۰۰۰ دلار روانه بازار شده است، خریداری می‌کنند.

لانا مارکز

گران‌ترین کیف‌دستی‌های جهان

قیمت: ۴۰۰۰۰۰ دلار (حدود ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان)

لانا مارکز «Lana Marks» برند محبوب ستاره هاست. این برند نیز در سراسر جهان شناخته شده است و روی فرش‌های قرمز و در دست افراد مشهور، به وفور دیده می‌شود. برند لانا مارکز برای محصولات چرمی خود که در رنگ‌ها و مدل‌های گوناگونی، که ۱۵۰ نوع تخمین زده شده است، معروف هستند. بسیاری از سلبریتی‌ها و افراد مشهور مثل کیت وینسلت، آنجلینا جولی و دیگران از کیف‌های این برند استفاده می‌کنند. معروف‌ترین مدل کیف این برند کلئوپاتراست که با ۱۵۰۰ الماس گرانبها طراحی شده است. این کیف در حراجی به قیمت ۱۰۰ هزار دلار فروخته و نامش به عنوان گرانترین کیف جهان ثبت شد.

هرمس

گران‌ترین کیف‌دستی‌های جهان

قیمت: ۱.۹ میلیون دلار (۲۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان)

هرمس کیفی روانه بازار کرد که برای طراحی آن از یکی از مشهورترین طراح‌های ژاپنی در جهان، گینزا تاناکا، کمک گرفته است. مطمئنا از همکاری هرمس با چنین طراحی، چیزی جز یکی از منحصر بفردترین کیف‌های جهان انتظار نمی‌رود. این کیف از طلای سفید و ۲۰۰۰ الماس ساخته شده است که آن را تبدیل به یکی از گران‌ترین کیف جهان کرده است.

علاوه بر همه اینها، الماس‌هایی که در طراحی زنجیر این کیف دستی به کار رفته، به گونه‌ای ست که شما می‌توانید آن را باز کرده و به عنوان گردنبند یا دستبند در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید. یک سنگ قلبی شکل ۸ قیراطی نیز روی این کیف کار شده که آنهم قابل جدا شدن و استفاده کردن است. در واقع این کیف به گونه‌ای طراحی شده که به غیر از کیف دستی، کاربرد‌های دیگری هم داشته باشد. این کیف دومین کیف گران قیمت در جهان است.

مواواد

گران‌ترین کیف‌دستی‌های جهان

قیمت: ۳.۸ میلیون دلار (حدود ۵۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان)

مواواد «Mouawad»، برند ساخت جواهرات و ساعت است که دفتر مرکزی آن در دوبی قرار دارد. این برند، پس از این که شروع به ساخت کیف‌های دستی برای خانم‌ها کرد، بسیار مشهور شد. گرانترین کیف این برند به نام الماس‌های هزار و یک شب، با ۴۵۱۷ الماس (۴۳۵۶ الماس بی رنگ، ۶۵ الماس رنگی و ۱۰۵ الماس زرد) و طلای ۱۸ قیراطی آراسته شده و به قیمت فوق العاده بالایی، چیزی حدود ۳٫۸ میلیون دلار به فروش رسید. این کیف در کتاب گینس به عنوان گرانترین کیف سال ۲۰۱۰ ثبت شد. برای ساخت این کیف، ۱۰ طراح حرفه‌ای استخدام شدند و به مدت ۸۸۰۰ ساعت روی این کیف کار کردند.

منبع: wonderslist

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هرمس دومی قشنگ بود.

      پاسخ ها

      • ستایش

        هی بدک نیود

      • بدون نام

        واقعا زیبا بود من اگه ثروتمند بودم می خریدم

    • بدون نام

      من یه کیف پول خریدم 100 تومن از تو ساکش درنمیارم که مبادا کثیف بشه
      53میلیارد پول کیف؟؟؟

    • بدون نام

      بله ک اینطور.من کیف میخرم بالای ۵۰هزارتومن ،۵شب خوابم نمیبره.اینافازشون چیه

    • بدون نام

      من اولین کیف رو که دیدم گرخیدم...دیگه به آخریا که رسیدم قابل هضم شد

    • بدون نام

      زیبا نیست هیچکدوم فقط بخاطر یراق آلات گران، قیمتشون بالاست.

    • بدون نام

      که چی مثلا .500-600 میلیون بدی بابت کیف که چی بشه،ادمیزاد دیگه نمیدونه چجوری خودشو سرگرم کنه

    • بدون نام

      دارالمجانین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دارالحسودين

    • نینا

      یکی مونده به آخره برند هرمس واقعا قشنگ بود.
      کاش اینا فیکِ جنس خوب داشتن می خریدیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من فیک اون چرم سفیده رو دارم
        بسیار ارزان هم خریدم
        بگردی کیف مورد علاقه ات رو تو این همه تنوع کیف پیدا میکنی
        هم سایتهای اینترنتی ایرانی هست هم مغازه ها و فروشگاه های کیف فروشی

    • بدون نام

      مرسی بابت این مطلب با دیدنشون مطمئن شدم ک هیچ وقا از ۶فرسخی این مدلای زاقارت رد نمیشم

    • بدون نام

      حیف پول

    • suha

      اینا خونه بودن یا کیف ؟؟؟

    • بدون نام

      آیا خدا راضی است که با پولی که میشه هزار تا کار نیک کرد و خیلی ها رو به آرامش رسوند ،کالاهای لوکس غیر ضروری خرید ؟


      یکی پول دارو نداره بعد من برم غذای آنچنانی تو رستوران آنچنانی بخورم .!!!!!

    • بدون نام

      هر کی به اون کیفی که از زباله درست شده پول بده خیلی احمقه

    • بدون نام

      بعد اینجا کیف دو سه میلیونی میخرن فکر میکنن لاکشری اند

    • بی نام

      من حاضر نیستم برای هیچ کدومشون ده هزارتومنم بدم ازبس انقدر زشت بودن کاش با این همه وسایل خوب خوشگل درست میکردن

    • بدون نام

      خدا شفا بده همش چرت بودن

    • بدون نام

      فقط چون برنده معروف هستند اینقدر گرون.

    • صورتی

      آخه کدوم آدم دیوونه ای با خودش پاکت سیگار و این رو می بره بیرون ما هم می تونیم بدون اینکه این همه پول بدیم بریم یه پاکت سیگار و آدامس و اینا رو بگیریم به هم بچسبونیم و کیف درست کنیم مگه شما ها هنر کردید ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب بود:)

    • زن سرپرست خانه

      قابل توجه از ما بهتران ایران بدوید بدوید حراجش کردند و پولهای چپاول کرده این ملت را که بالا کشیدند راه خرج کردنش را هم یاد بگیرندو پزش را بدهندو به ریش این ملت بخندند.

    • بدون نام

      53میلیارد !!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج