جاباما
۸۶۷۹۹۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سردار جلالی: مردم دلار‌ها را در خیابان آتش بزنند

رئیس سازمان پدافند غیر عامل گفت:اگر این اراده در کشور بوجود بیاید که دلار امریکایی توسط مردم در خیابان به آتش کشیده شود و تمرکز برای بالا بردن ارزش پول ملی کشور ایجاد شود می‌تواند یک حمله تمام عیار به نقطه ضعف دشمن باشد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان پدافند غیر عامل گفت:اگر این اراده در کشور بوجود بیاید که دلار امریکایی توسط مردم در خیابان به آتش کشیده شود و تمرکز برای بالا بردن ارزش پول ملی کشور ایجاد شود می‌تواند یک حمله تمام عیار به نقطه ضعف دشمن باشد.

سردار جلالی: مردم دلار‌ها را در خیابان آتش بزنند

سردار غلامرضا جلالی در جمع پرسنل سازمان پدافند غیرعامل کشور:

* (با تاکید بر حذف دلار از چرخه پولی و مالی کشور): اگر این اراده در کشور بوجود بیاید که دلار امریکایی توسط مردم در خیابان ها مثل ترکیه به آتش کشیده شود و تمرکز برای بالا بردن ارزش پول ملی کشور ایجاد شود می‌تواند یک حمله تمام عیار به نقطه ضعف دشمن باشد.

* امریکایی ها می‌دانند که اگر اجماعی برای خارج کردن دلار از چرخه پولی جهان شکل بگیرد، بزرگترین نقطه قوت خود در عرصه اقتصاد را از دست می دهند، البته که این اتفاق رقم خواهد خورد، امروز چین، روسیه، ترکیه، ایران و بسیار از کشورهای شرقی خواستار خارج شدن دلار از چرخه مالی و پولی خود هستند.

* ما در جنگ خلیج فارس الگویی را به جهان نمایش دادیم که بیانگر این است که هر جنگی در خلیج فارس اتفاق بیوفتد برنده آن جنگ ایران است.

* بسیاری از اقتصاد دانان بر این باور هستند که اگر قیمت نفت به 100-120 دلار برسد عملا کل تحریم ها برداشته خواهد شد برای اینکه نه امریکایی ها و نه اروپایی ها تحمل نفت 100-120 دلار را نخواهند داشت. امریکایی ها از همه ظرفیت های ضد نظام مثل اپوزوسیون، سلطنت طلبان، بهایان، منافقین و صهیونیست ها استفاده کردند و یک شورای هماهنگی برای مخالفان نظام ایجاد کرده اند، ما نیز در مقابل این اقدام امریکایی ها راهکاری داریم و آن استفاده از ظرفیت جمعیت‌های هوادار نظام جمهوری اسلامی در سوریه، لبنان، عراق، فلسطین، یمن و بسیاری از کشور های دیگر است.

* برجام تجربه خوبی است برای کسانی که پیشنهاد مذاکره دوباره با امریکایی ها را می دهند باید این افراد توجه کنند که در جریان مذاکرات برجام چه تعهداتی را ما انجام دادیم و چه تعهداتی را طرف مقابل انجام داد، اگر به این موضوع توجه شود می بینیم که طرف‌های غربی به هیچ یک از تعهدات خود در برجام در مقابل انجام همه تعهدات توسط ایران پایبند نبودند.

* بسیاری از تئوریسین هایی که خودشان را نسبت به نظام جمهوری اسلامی متعهد نمی‌دانند و جزء مخالفان نظام محسوب می شوند نیز با مذاکره در برهه کنونی کاملا مخالفند و این کار را اشتباه و بیهوده می دانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج