جاباما
۸۶۸۰۲۴
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو: لیست سیاه نداریم؛ همه می‌توانند برگردند

سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس می گوید در صورتی که باشگاه نیازداشته باشد همه آن ها که رفته اند می توانند دوباره به تیم برگردند وهیچ لیست سیاهی وجود ندارد.

روزنامه گل: برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص فصل سپری شده که در نهایت منجربه قهرمانی آنها شد صحبت هایی را ارائه داد.او در بخشی از حرف هایش درباره دلایل جدایی برخی از بازیکنان این تیم حرف های جالیی زده است .

وی در ابتدا با رد این ادعا که بعضی از بازیکنانی که از این تیم رفتند به دلیل بروز مشکلاتی بوده است که با پرسپولیس داشته‌اند گفت: «من در خصوص نقل و انتقالات و تصمیماتی که در باشگاه گرفتم قبل هم توضیحاتی دادم. الآن هم می‌گویم به همه بازیکنان گفتم هرکسی پیشنهادی اگر دارد می‌تواند با تیم مربوطه وارد مذاکره شوند. طارمی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، آن‌ها اگر رفتند چون پیشنهاد بهتر مالی داشتند.

فراموش نکنیم آن‌ها حرفه‌ای هستند وزندگی خودشان و خانواده اشان از این طریق می‌گذرد. فکرمی کنم طبیعی است که وقتی آن‌ها به نقطه اوج خود رسیده‌اند باید تلاش کنند تا آن لحظات و پیشنهاد‌ها را شکار کنند. چون در فوتبال در یک‌دهم ثانیه همه‌چیز رقم می‌خورد. مگر انصاری از چین پیشنهاد نداشت. درحالی‌که الآن با مصدومیت لیگامنت مواجه است. آن‌ها که از تیم رفتند قرا دادشان تمام‌شده است و حق‌دارند که بروند درآمدزایی کنند.

برانکو: لیست سیاه نداریم؛ همه می‌توانند برگردند

برانکو درباره بازگشت بعضی از بازیکنان و اینکه بعضاً گفته می‌شود تعدادی از آن‌ها در لیست سیاه قرار دارند خاطرنشان کرد: «آن‌ها به این دلیل نرفته‌اند که در باشگاه باکسی درگیر شده‌اند. بلکه به دنبال جستجوی شرایط بهتری بودند. الآن هم طبیعی است که بخواهند برگردند به شرطی که مسئولان باشگاه به این نتیجه برسند که این بازیکنان می‌توانند موردنیاز باشگاه قرار بگیرند.

یعنی میل بازگشت بازیکنان با نیازهای باشگاه مقارن شود و این یعنی برای همه بازیکنان که روزی از این تیم رفته‌اند در باشگاه برای بازگشتشان باز است. حتی رامین رضاییان که شما روی اسم تأکید خاصی دارد اگر موردنیاز قرار بگیرد می‌تواند دوباره به تیم اضافه شود.»

در ادامه برانکو درباره صادق محرمی ونیزمهدی شیری نیز نظراتش را این‌گونه ادامه می‌دهد: «چرا فکر می‌کنید صادق محرمی حتماً مشکلی داشته است که از تیم رفت. در خصوص شیری هم باید بگویم او هنوز 6 ماه است که به تیم اضافه‌شده است. شیری در پیکان نمایش بسیار خوبی داشت و در این فصل هم نسبت به خودش بازی‌های خوبی را انجام داد. اما من انتظار دارم در آینده از این بهترهم بشود.»

او درباره اینکه نادری هم همین مدت است که به تیم اضافه شده است و بازی‌های بهتری انجام داده است گفت: «من مثل شما مطمئن نیستم که نادری خیلی بهتر از شیری کارکرده است. این را هم در نظر بگیرید که پست نادری در سمت چپ نیست. البته ما وقتی او را قرض گرفتیم اطلاع داشتیم که او قابلیت بازی در دو پست را دارد. درست مثل محمد انصاری و سیامک نعمتی

وی در ادامه در همین خصوص ادامه دادن گفت: «من همواره تلاش کرده‌ام که هر بازیکن بتواند حداقل در دو پست توانایی بازی را داشته باشد. من صادق را جای رامین گذاشتم چون معتقد بودم صادق بازیکن بهتری از رامین است و حالا اینکه شما موافق هستید یا نیستید بحثش جدا است. فکر نکنید دینا مو زاگرب همین‌جوری به دنبال او رفت صرفاً به این خاطر که چون من گفتم که او خوب است.

من فکر می‌کنم او از زمانی که به این تیم پیوست در 25 بازی این تیم حضور داشت و در جام یوفا نیز بازی کرد. جنگیدن برای برست آوردن حضوری ثابت در تیمی مثل دینامو زاگرب به همین راحتی نیست که شما فکر می‌کنید. این را هم بگویم که اگر بخواهیم یک مقایسه با علی کریمی که در همان دیناموزاگرب بوده است متوجه می‌شویم که او تنها در دو بازی در دینامو زاگرب بازی کرده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه میتوانن برگردن و لیست سیاه نداریم تأکید میکنم برانکو دیگه در پرسپولیس نمیمونه مطمئن باشید ........ایشون پیشنهاد دارن و.میرن بعداز جام حذفی دیگه پرسپولیس برانکو رو نمیبینه درضمن قطبی هم منتظر همین قضیه هستش

      پاسخ ها

      • کیسه کش=خودش وبه نفهمی زدن

        دهنتو گل بگیر حاشیه ساز پرفسور مثل فرگوسن سالها در پرسپولیس میماند وکیسه هم رنگ قهرمانی نمی بیند انشاالله

    • بدون نام

      سیامک نعمتی ن انصاری...خخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • کیسه کش=خودش وبه نفهمی زدن

        19:9ساقیتو عوض کن خخخخ هر دو رو گفته

    • علی

      پروفسور
      مرد بزرگ
      انسان دوست داشتنی

    • amin

      برانکو ادم بزرگ ودوست داشتنی

    • ali

      برگشت این بازیکن ها در صورتی که مدیریت بشند خیلی کمک حال تیم میشه

    • علی

      آخه سیامک انصاری شوتی داداش شوت مگه با مهران مدیری مصاحبه گرفتی ....زرشک

    • بدون نام

      سیامک نعمتی درسته نه سیامک انصاری!!!!

    • h

      سیامک انصاری

    • پرسپولیس

      فقط فرشاد نیاد

    • کامران

      اینم مثل کیروش و سردار آزمون که گفت خوردم نخوردم !؟شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج