۸۶۸۰۲۶
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

درخشش سردار آزمون بدون کفش طلا

اگرچه آزمون نتوانست در نبرد با چالوف برنده باشد اما در کل این فصل را می‌توان فصلی بسیار موفق برای مهاجم زنیت دانست.

وب‌سایت نود: پایان لیگ روسیه برای فوتبالدوستان ایرانی یک خبر خوب داشت و یک خبر بد. خبر خوب که خبر قهرمانی زنیت با بازیکن ایرانی‌اش بود و چند هفته زوتر قطعی شد. خبر بد این که او در یک قدمی آقای گلی آن را از دست داد. مصدومیت بدموقعی گریبان آزمون را گرفت و او را در آستانه رسیدن به جذابترین عنوان لیگ روسیه متوقف کرد. مهاجم ایرانی اما چرا نتوانست در نبرد با جالوف، مهاجم زسکامسکو برنده شود.

در سه هفته مانده به پایان لیگ روسیه آزمون به همراه چالوف با ۱۲ گل زده در صدر جدول تکیه زده بودند. آنها در آن هفته مقابل هم دیگر به میدان رفتند و در دیداری که با نتیجه ۳ بر یک به سود زنیت به پایان رسید هیچ‌کدام موفق به گل‌زدن نشدند. البته آزمون در همان بازی مصدوم و در دقیقه ۶۱ از بازی خارج شد.

درخشش سردار آزمون بدون کفش طلا

همین مصدومیت او را از بازی هفته بعد محروم کرد و چالوف در این هفته یک گل زد و با 13 گل زده از حریف ایرانی‌اش پیشی گرفت. آخرین هفته‌ای که امروز برگزار شد تنها فرصت آزمون برای جبران عقب‌ماندگی‌اش بود و بازی مقابل تیم انتهای جدول این بازی را به یک فرصت طلایی تبدیل می‌کرد. آزمون اما برخلاف تیمش در گلزنی به تیم ینیسی کراسنویارسک خیلی موفق نبود و فقط یک گل از 4 گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمررساند. جالوف اما 2 گل از 6 گل زسکا مسکو را زد و کفش طلا را تصاحب کرد.

اگرچه آزمون نتوانست در نبرد با چالوف برنده باشد اما در کل این فصل را می‌توان فصلی بسیار موفق برای مهاجم زنیت دانست. او بعد از درخشش در روستوف مدتی دچار افت شده و روزهای خوبی را در روبین‌کازان نگذراند. زنیت اما برای او تجربه‌ای شیرین بود که او را به همان مهاجم ششدانگ همیشگی تبدیل کرد که طعم قهرمانی در لیگ روسیه را هم چشید.

آزمون روز به روز در تیمش بیشتر جا افتاد و نیم‌فصل دومی رویایی را با 9 گل زده تجربه کرد. این اتفاق باعث شد تا قیمت آزمون هم به ارزشمندی سابق برگردد. آزمون در روستوف ارزشش در سایت ترانسفر مارکت به 13 میلیون یورو رسیده بود که افت او باعث سقوط این قیمت شد اما او حالا باز هم به ارزش 13 میلیون یورو بازگشته و برای فصل بعد انتظار روزهای شیرین‌تری را می‌کشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه جیگر ^^

    • AAAAAAAAA

      این آزمون همیشه آبروی ایران را‌میبرد باز با دمپایی رفته در زمین
      حتما رنگ دمپای هم لنگی بوده خخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشکال نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج