جاباما
۸۶۸۰۳۵
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

گرانی در انتظار بازار موبایل

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاههای صوتی و تصویری و تلفن همراه گفت: بعضی شرکتهای واردکننده کالاهایشان را دپو کردند تا در این چند روز که سایت رجیستری بسته است، قیمت تلفن همراه‌ را در واحدای صنفی یا شبکه‌های مجازی بالا ببرند.

خبرگزاری ایرنا : رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاههای صوتی و تصویری و تلفن همراه گفت: بعضی شرکتهای واردکننده کالاهایشان را دپو کردند تا در این چند روز که سایت رجیستری بسته است، قیمت تلفن همراه‌ را در واحدای صنفی یا شبکه‌های مجازی بالا ببرند.

ابراهیم درستی با اشاره به فعال بودن سامانه رجیستری تلفن همراه فقط برای مسافران واقعی گفت: مسافران با ارائه کارت ملی و واریز عوارض گمرکی می‌توانند تلفن همراهشان را رجیستر کنند.

وی با بیان اینکه برخی واردکنندگان در قالب مسافر اقدام به ثبت تلفن همراه می‌کرده‌اند، افزود: مغازه‌های سطح شهر قاچاقچی نیستند بلکه باید قاچاق را در مبادی ورودی کنترل کرد.

درستی در اعتراض به رفتار برخی شرکت‌های واردکننده تلفن همراه گفت: در بعضی موارد سایت رجیستری یکی دو روز بسته می شد و واردکنندگان از این فرصت برای افزایش قیمت بازار هنگام توزیع سوء استفاده می‌کردند.

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاههای صوتی و تصویری و تلفن همراه افزود: بعضی شرکتهای واردکننده کالاهایشان را دپو کردند تا همین چند روز که سایت رجیستری بسته است قیمت تلفن همراه‌ را در واحدهای صنفی یا شبکه‌های مجازی بالا ببرند.

وی با تاکید اینکه این رفتار مصداق گران‌فروشی است، از رئیس سازمان حمایت خواست با متخلفانی که به حقوق مصرف‌کنندگان لطمه می‌زنند، بدون هیچ اغماضی برخورد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دست بردارین از سر ملت

    • AAAAAAAAA

      مگه گوشی الان ارزان است
      گوشی خوب بخواهی ۱۵ میلیون باید پول بدی احتمالا گوشی هم مثل خانه میلیاردی میشه

    • بدون نام

      خاک تو سرتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج