۸۶۸۱۲۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اینتر و آتالانتا سهمیه گرفتند؛ پایان تلخ برای میلان

میلان از صعود به لیگ قهرمانان اروپا بازماند.

وبسایت نود: پیروزی اینتر و آتالانتا در آخرین هفته سری آ، حکم به صعود این دو تیم به لیگ قهرمانان داد، امپولی هم با سری آ خداحافظی کرد.

یکشنبه شب با انجام هشت بازی این فصل سری آ به پایان رسید. بعد از شکست لاتزیو و یوونتوس در بازی های نخست این شب، شش مسابقه همزمان برگزار شد که نتایج تلخی برای میلان و امپولی رقم خورد.

در دیدار مهم یکشنبه شب، اینتر در یک بازی سراسر هیجانی و جذاب موفق شد ۲-۱ امپولی را شکست دهد.در این بازی پراتفاق، ابتدا بالده در دقیقه ۵۱ بازی را ۱-۰ کرد، سپس ده دقیقه بعد ایکاردی یک پنالتی را از دست داد تا اینکه امپولی در دقیقه ۷۶ توسط ترائوره به بازی برگشت و مسابقه را مساوی کرد ولی ناینگولان در دقیقه ۸۱ باز هم برای اینتر گلزنی کرد تا بازی ۲-۱ شود.

در دقایق پایانی بازی، داور از VAR کمک گرفت و یک گل اینتر را مردود اعلام کرد و بالده از زمین اخراج شد. امپولی با وجود حملات فراوان، نتوانست به گل برسد تا در نهایت اینتر برنده شود. با این برد اینتر سهمیه لیگ قهرمانان را گرفت، آنها چهارم شدند و با ۶۹ امتیاز بالاتر از میلان همشهری قرار گرفتند. امپولی هم که برای ماندن به یک امتیاز نیاز داشت، با این باخت، با ۳۸ امتیاز، هم امتیاز با جنوا، در رده هجدهم ایستاد و سقوط کرد.

در دیگر دیدار مهم آتالانتا مقابل ساسولو که در دقایق ۴۸ و ۸۳ دو اخراجی داده بود، ۳-۱ به برتری رسید تا با این برد با شایستگی در رده سوم قرار گیرد و فصل بعد در لیگ قهرمانان حاضر باشد. آنها با ۶۹ امتیاز فصل را به پایان رساندند.

اما میلان با وجود برد، نتوانست سهمیه را کسب کند. میلان در خانه اسپال به برتری ۳-۲ رسید که برای حضور در لیگ قهرمانان کافی نبود چرا که آنها منتظر امتیاز از دست دادن اینتر و یا آتالانتا بودند. در این مسابقه چالهانوغلو در دقیقه ۱۸، کسیه در دقیقه ۲۳ و ۶۶ (پنالتی) گلزنی کردند. با این نتیجه میلان ۶۸ امتیازی در رده پنجم ایستاد.

آ اس رم هم با وجود برتری ۲-۱ مقابل پارما، راه به جایی نبرد و در فصل بعد در لیگ اروپا حضور خواهد داشت. در آخرین بازی ده روسی و رانیری در رم، پیگرینی و پروتی گلزنی کردند تا جالوروسی فصل را در رده ششم به پایان ببرد.

تساوی ۰-۰ جنوا مقابل فیورنتینا نیز برای ماندن این تیم در سری آ کافی بود چرا که جنوا با باخت امپولی، در رده هفدهم قرار گرفت و از سقوط فرار کرد. فیورنتینا هم شانزدهم شد.

دیدار کالیاری و اودینزه هم با برتری ۲-۱ اودینزه پایان یافت. اودینزه دوازدهم و کالیاری پانزدهم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج