۸۶۸۱۳۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

فال روزانه ۰۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

فال روزانه دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهای که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 6 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی مقتدر، عملگرا، منظم، خونگرم و اجتماعی، هوشیار و با سیاست هستید. شما عاشق ماجراجویی هستید و خیلی راحت با چالش های مختلف روبرو می شوید، اما در عین حال بی صبر و حوصله، ولخرج و حسود نیز هستید. امسال شما انرژی و تلاش زیادی را صرف به موفقیت رساندن پروژه های حرفه ای و کارهای جدیدی که آغاز کرده اید خواهید نمود. شما از انگیزه و خلاقیت بالایی برخوردار هستید و خیلی راحت موقعیت هایی که سر راهتان قرار می گیرند را به موفقیت هایی چشمگیر برای خودتان تبدیل می کنید. آنهایی که در زمینه ی تجارت فعالیت می کنند امسال قراردادهای مهمی را امضا خواهند کرد و می توانند با خیال راحت در انتظار سالی همراه با سود فراوان برای خودشان باشند. در محل کارتان رقابت تنگاتنگی بین شما و همکارانتان وجود خواهد داشت، اما باید مواظب باشید روابط دوستانه ی کاری خود را در این راه قربانی نکنید. شما از لحاظ عاطفی احساس نزدیکی خیلی زیادی به دوستان خود می کنید و این می تواند با زندگی مشترک و روابط عاشقانه تان تداخل ایجاد کند! این که شما با دوستان خود وقت بگذرانید خیلی خوب است، اما بهتر است مواظب باشید که این موضوع به زندگی شخصی شما لطمه ای وارد نکند و مشکلی بین شما و همسرتان به وجود نیاورد. معاملات ملکی سود زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت. ماه های تیر، شهریور و بهمن بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۰۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز درگیری ها و اختلاف نظرهایی که در خانه تان به وجود خواهند آمد آرامش شما و بقیه ی اهل خانه را به هم خواهند زد. شما باید مواظب باشید تا باعث به وجود آمدن سوء تفاهم هایی نشوید که اوضاع را از اینکه هست بدتر خواهند کرد. در حال حاضر دیگران تعصب شدیدی نشبت به نظرات و عقاید خود دارند و حاضر به کوتاه آمدن از موضع خودشان هم نیستند. قبل از هرگونه تصمیم گیری و یا نتیجه گیری تمام واقعیت ها را همان طوری که هستند در نظر گرفته و دیگران را هم در جریان آنها قرار دهید. امروز اگر برایتان امکان دارد بچه ها را برای چند ساعت به پدر و مادرتان سپرده و کمی با همسرتان خلوت کرده و برای نزدیک تر شدن به او تلاش کنید.

فال روزانه ۰۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز نگاه کردن به عکس و فیلم های قدیمی احساسات نوستالژیکی را در وجود شما زنده خواهد کرد. خاطرات تلخ و شیرین گذشته یک بار دیگر در برابر چشمانتان زنده خواهند شد و ذهنتان درگیر برخی از اتفاقاتی خواهد شد که در زمان وقوعشان نتوانسته اید به خوبی با آنها کنار بیایید. احساساتی که فکر می کرده اید فراموش شده اند بار دیگر در وجودتان جان خواهند گرفت و شاید حتی اشک در چشمانتان حلقه بزند. به جای اینکه یک بار دیگر این احساسات را سرکوب کنید این بار خیلی صادقانه با آنها روبرو شوید تا سال ها بعد دوباره مجبور نشوید با آنها درگیر شوید. مسائل شخصی را از مسائل کاریتان جدا نگه دارید تا در کارتان هم دچار مشکل نشوید.

فال روزانه ۰۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

شما در حال حاضر دارید در ارتباط با یک موضوع مهم بر اساس اطلاعاتی عمل می کنید که تنها یک طرف از واقعیت را در اختیار شما قرار داده اند. شاید شما سعی داشته باشید با نگاهی مثبت به این وضعیت واکنش نشان بدهید، اما این تلاش شما برای مثبت اندیشی باعث شده است که واقع بینی را کنار بگذارید. بهتر است در این مورد احتیاط بیشتری به خرج دهید، در غیر این صورت باید خودتان را برای احساساتی همچون خشم، سردرگمی و حتی تنهایی آماده کنید. اگر کسی سعی دارد در ارتباط با موضوعی به شما هشدار بدهد و آگاهتان کند، بهتر است حداقل برای اینکه خیال خودتان را راحت کنید از صحت و سقم حرف هایش اطمینان حاصل کنید.

فال روزانه ۰۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

شما این روزها درگیر برخی تنشهای عاطفی هستید و روزهای سختی را دارید می گذرانید، اما این را به خاطر داشته باشید که شما تنها نیستید و دیگران هم بحران ها و چالش های عاطفی خودشان را دارند. شاید این که بدانید دیگران هم برای رسیدن به ثبات در مسائل عاطفی در تلاش هستند به بهتر شدن حالتان کمک کند. به جای اینکه در تنهایی با این چالش ها دست و پنجه نرم کنید در مورد مشکلات و دغدغه هایی که دارید با دیگران و به ویژه آنهایی که احساس نزدیکی بیشتری به آنها دارید صحبت کنید. اگر قرار است امروز برای عده ای آشپزی کنید به شما توصیه می کنیم که این کار را با دقت و احتیاطی چند برابر حالت عادی انجام دهید!

فال روزانه ۰۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

شما امروز احساس می کنید یک نفر که برایتان از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار است شما را در درجه ی دوم و یا حتی سوم اهمیت قرار داده است و این اصلا برایتان خوشایند نیست. شما به اشتباه به انجام کاری متهم شده اید و حالا احساس می کنید که باید از احساسات و اعمال خود دفاع کنید و سوء تفاهم هایی که به وجود آمده اند را برطرف کنید. بهتر است مواظب باشید که مرتکب چنین اشتباهی نشوید! چرا فکر می کنید اگر یک نفر شما و کارهایتان را زیر سؤال برده شما موظف هستید به او توضیحی بدهید؟ اگر کسی بدون دانستن شرایط شما دارد در موردتان قضاوت می کند، شاید اصلا ارزش اینکه تا این حد برایش اهمیت قائل شوید را نداشته باشد!

فال روزانه ۰۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز شما بارها از جمله ی «بهت گفته بودم که اینطور می شود» استفاده خواهید کرد! شما در تمام روز با افرادی روبرو خواهید بود که واقعیت هایی را نادیده گرفته اند که حالا برایشان مشکل ساز شده اند. با این حال بهتر است مواظب باشید دیگران را به خاطر انجام کارها و اشتباهاتی که خودتان هم مرتکب آنها شده اید سرزنش نکنید! ایراد گرفتن از دیگران همیشه کار راحتی است، اما بهتر است قبل از اینکه نگاهی صادقانه به خودتان و کارهایتان بیندازید دیگران را مورد انتقاد قرار ندهید. امروز تا جای ممکن از وسایل نقلیه ی عمومی استفاده کنید، گذشته از اینکه با این کار به کاهش آلودگی هوا کمک می کنید، احتمال خراب شدن ماشین خودتان در صورت بیرون رفتن با آن بسیار زیاد است.

فال روزانه ۰۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

شما اغلب اوقات خیلی راحت واقعیت ها را می پذیرید. درک واقعیت برای شما کار ساده ای است و به سادگی واقعیت ها را تجزیه و تحلیل و طبقه بندی کرده و متناسب با آنها از خودتان واکنش نشان می دهید، اما امروز متأسفانه نیرویی که غلبه بر آن حتی اگر غیر ممکن نباشد بسیار دشوار خواهد بود سر راه شما قرار گرفته است و آن چیزی نیست جز احساسات، آن هم از نوع بسیار قوی و عمیق! کنار آمدن منطق و احساسات اصلا کار ساده ای نخواهد بود، پس شاید بهتر باشد یکی را به نفع دیگری کنار بگذارید! اگر در تصمیم گیری در ارتباط با این موضوع به مشکل برخورده اید شاید بتوانید از شخصی که به اندازه ی کافی قبولش دارید کمک بگیرید.

فال روزانه ۰۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز رویارویی با مشکلات عاطفی که سر راهتان سبز می شوند کار ساده ای نخواهد بود. احساس قوی گمراه کننده ای دارد شما را قانع می کند که همه چیز روبراه است، اما راستش را بخواهید اینطور نیست. دست از تظاهر به اینکه همه چیز دارد خوب پیش می رود بردارید. هرچقدر زودتر با واقعیت روبرو شوید و آن را بپذیرید زودتر می توانید به مشکلات غلبه کنید، پس خودتان را گول نزنید! شما در انتظار پاسخ یک نامه، درخواست و یا تماس تلفنی هستید اما امروز هر چقدر منتظر می مانید جواب مورد نظرتان را دریافت نخواهید کرد. خونسردی خودتان را حفظ کنید و به اعصاب خود مسلط باشید، تا فردا پاسختان را، چه خوب و چه بد، دریافت خواهید کرد.

فال روزانه ۰۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

چرا فکر می کنید که دیگران باید بدون آنکه خود شما چیزی گفته باشید احساسات و نیازهایتان را درک کنند؟ شما امروز بیش از اندازه احساساتی شده اید و ممکن است از روی احساسات و بدون در نظر گرفتن عقل و منطق کارهایی انجام دهید که به جای جلب توجه دیگران باعث ترساندن آنها و دور شدنشان از شما خواهند شد. بهتر است در رفتاری که با افرادی که می توانند به شما کمک کنند دارید تجدید نظر کنید! امروز سعی کنید پای درد دل پدر و مادرتان بنشینید و سنگ صبور آنها باشید. قرار نیست که همیشه فقط آنها به حرف های شما گوش کنند و مشکلاتتان را حل کنند، گاهی هم شما نقش والد را به عهده بگیرید!

فال روزانه ۰۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

شما در حال حاضر در شرایط دشواری قرار گرفته اید، اما اوضاع به آن بدی ها که به نظر می رسد هم نیست. در واقع شما امروز کنترل امور را به دست احساس خود سپرده اید و رفتارتان مدام در حال تغییر است و هیچ ثباتی در کارهایتان و واکنش هایی که به موقعیت های مختلف نشان می دهید دیده نمی شود. راستش را بخواهید نصف چیزهایی که باعث ناراحتی شما شده اند هیچ پایه و اساسی ندارند و اگر به جای احساساتی شدن کمی تحقیق کنید و سعی کنید خودتان به اصل ماجرا پی ببرید خواهید دید که واقعیت ماجرا چیز دیگری است. امروز بهتر است در مورد اعتماد کردن به دیگران با وسواس بیشتری تصمیم بگیرید.

فال روزانه ۰۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

شما امروز از لحاظ عاطفی و احساسی در چنان شرایط دشوار و پیچیده ای قرار گرفته اید که دلتان می خواهد فرار کنید. شما دلتان می خواهد هر چیز جدی و مهمی را از ذهن خود پاک کرده و سر خودتان را با کارهایی که خودتان دوست دارید گرم نگه دارید، اما باید این واقعیت را در نظر داشته باشید که فرار کردن از حقایق هیچ کمکی به حل مشکل نخواهد کرد. در واقع با طفره رفتن از رویارویی با واقعیت شما تنها دارید باعث بدتر شدن اوضاع می شوید. امروز در برابر رفتارهای اشتباهی که از فرزندان خود می بینید رفتار جدی تری از خودتان نشان بدهید. درست است که شما آنها را دوست دارید، اما گاهی کمی تنبیه ضروری است!

فال روزانه ۰۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز حس ششم شما مثل همیشه و حتی بیشتر از همیشه خوب کار می کند. شما می توانید با قدرت ذهن خود واقعیت مسائلی که مدت ها در پرده ای از ابهام بوده اند را مشخص کنید. شاید واکنش اولیه ی دیگران به حرف ها و رفتارهای شما چندان باب میلتان نباشد، اما دیر یا زود آنها مجبور خواهند شد که واقعیت را بپذیرند، پس اجازه ندهید که حرف ها و واکنش های آنها شما را نسبت به خودتان و توانایی هایتان دچار تردید کند. شما امروز نیاز شدیدی به پناه بردن به معنویات و باورهای مذهبیتان در وجود خود احساس می کنید. شاید بهتر باشد بخشی از برنامه های دیگری که برای امروزتان داشته اید را کنسل کرده و کمی با خودتان و خدایتان خلوت کنید.

فال روزانه ۰۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج