۸۶۸۱۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ترامپ و آبه در مورد کره‌شمالی گفتگو کردند

دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا در سومین روز سفر رسمی به توکیو، روز دوشنبه با شینزو آبه در باره تجارت و کره شمالی گفت و گو کرده است.

خبرگزاری ایرنا: دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا در سومین روز سفر رسمی به توکیو، روز دوشنبه با شینزو آبه در باره تجارت و کره شمالی گفت و گو کرده است.

کیودو روز دوشنبه گزارش داد، رییس جمهوری آمریکا در این دیدار گفته است تلاش برای امضای یک قرارداد تجاری با ژاپن را تا بعد از انتخابات مجلس سنای ژاپن در تابستان جاری این کشور ، به تعویق می اندازد.

او افزود: پیشرفت بزرگی در مذاکرات تجاری با ژاپن بویژه در عرصه های کشاورزی و گوشت گاو در حال به نتیجه رسیدن است.

ترامپ اضافه کرد تا بعد از برگزاری انتخابات ژاپن در تابستان جاری یعنی زمانی که او پیش بینی کسب دستاورد بیشتری را می کند، صبر خواهد کرد.

سفر چهار روزه ترامپ به ژاپن از روز شنبه شروع شد او به عنوان تنها مهمان خارجی امپراتور ژاپن در مراسمی که به همین مناسبت امروز برگزار شد، شرکت کرد.

آمریکا قرار است از ۶ ماه دیگر بر خودروهای وارداتی از ژاپن تعرفه اعمال کند این موضوع آنطور که کیودو گفته است یکی از موضوعات مهم مورد بحث ترامپ و آبه بوده است، توکیو خواستار لغو این تعرفه ها است.

در کنار موضوع تجارت، رهبران دو کشور در مورد کره شمالی و ضرورت هماهنگی سیاست های دو کشور در نحوه برخورد با پیونگ یانگ و همچنین حضور در دریاهای آزاد به منظور مقابله با چین تاکید کردند.

کیودو همچنین گزارش کرد آبه در این دیدار از رئیس جمهوری آمریکا برای آزادی شهروندان ژاپنی ربوده شده در کره شمالی درخواست کمک کرده است.

از دیگر مهمترین موضوعات مطرح شده میان مقامات دو کشور نشست جی ۲۰ بود، که قرار است در ماه آینده در شهر اوساکا ژاپن برگزار شود.

دیدار چهار روزه ترامپ از ژاپن از عصر روز شنبه آغاز شد، او اولین مهمان دولت ژاپن در دوره جدید «ریوا» در این کشور است، پیشتر او به عنوان رئیس جمهوری در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ میلادی از ژاپن دیدار کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج