جاباما
۸۶۸۲۷۸
۱ نظر
۵۱۰۳
۱ نظر
۵۱۰۳
پ

سیدبندی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

تاکنون ۲۶ تیم به شکل مستقیم جواز حضور در رقابت های فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده اند.

وبسایت نود: به نقل از یوفا، رقابت های فصل ۱۹-۲۰۱۸ سری آ یکشنبه شب به پایان رسید و با صعود دو تیم آتالانتا و اینترمیلان به رقابت های لیگ قهرمانان، تکلیف دو تیم دیگر حاضر در این مسابقات مشخص و وضعیت سیدبندی روشن تر شد.

اکنون ۲۶ تیم حضور خود را در مرحله گروهی فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ قهرمانان قطعی کرده اند و ۶ تیم دیگر نیز بعد از برگزاری مرحله پلی آف به این جمع اضافه خواهند شد.

در سید یک نام قهرمانان انگلیس (منچسترسیتی)، اسپانیا (بارسلونا)، ایتالیا (یوونتوس)، آلمان (بایرن مونیخ)، فرانسه (پاریسن‌ژرمن) و روسیه (زنیت سن‌پترزبورگ) دیده می‌شود. دو تیم دیگر حاضر در سید یک نیز قهرمانان لیگ قهرمانان و لیگ اروپا خواهند بود که از دل دیدارهای لیورپول-تاتنهام و آرسنال-چلسی درخواهند آمد.

بازنده فینال لیگ قهرمانان (لیورپول-تاتنهام) در سید دو قرار خواهد داشت. این اتفاق به دلیل عدم راهیابی رم از سری آ به لیگ قهرمانان رقم خواهد خورد. اگر آرسنال بازنده فینال لیگ اروپا باشد به دلیل حضور در رده پنجم لیگ برتر، شانسی برای حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان ندارد و اگر چلسی بازنده این فینال باشد، به عنوان تیم سوم فصل قبل لیگ برتر در سید سه حضور خواهد داشت.

ناپولی نایب قهرمان سری آ در سید دو قرار دارد و آتالانتا که اولین حضور خود را در لیگ قهرمانان تجربه خواهد کرد، در سید ۴ قرار گرفته است. البته آتالانتا به عنوان تیم سوم سری آ و جلوتر از اینتر به لیگ قهرمانان رسیده اما به دلیل رتبه بهتر اینتر در یوفا، این تیم در سید ۳ قرار گرفته است.

از آن جایی که هر دو تیم فینالیست لیگ قهرمانان (لیورپول و تاتنهام) توانسته اند پیش از این از طریق لیگ برتر سهمیه فصل بعد را کسب کنند، سهمیه مستقیم قهرمان لیگ قهرمانان به قهرمان کشور یازدهم رنکینگ یوفا (اتریش) اختصاص یافته است. به این ترتیب ردبول سالزبورگ نیز توانسته بدون پلی آف در مرحله گروهی حضور یابد و در سید سه قرار گیرد.

رئال مادرید و بارسلونا باسابقه ترین تیم های مرحله گروهی هستند و در این فصل برای بیست و چهارمین بار در این رقابت ها حضور خواهند داشت. یوونتوس نیز به ششمین باشگاهی تبدیل شده که به ۲۰ فصل حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان دست می‌یابد. بارسلونا، رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچستریونایتد، پورتو و اکنون یوونتوس در ۲۰ فصل حضور داشته اند و آرسنال نیز در صورت غلبه بر چلسی، به هفتمین باشگاهی تبدیل خواهد شد که به ۲۰ فصل حضور در مرحله گروهی رسیده است.

در ادامه نگاهی به سیدبندی فصل 20-2019 لیگ قهرمانان با توجه به تیم هایی که تاکنون به مسابقات راه یافته اند، خواهیم داشت:

سید یک: بارسلونا، منچسترسیتی، یوونتوس، بایرن مونیخ، پاریسن‌ژرمن، زنیت سن‌پترزبورگ، لیورپول/تاتنهام، چلسی/آرسنال

سید دو: رئال مادرید، اتلتیکومادرید، بوروسیا دورتموند، ناپولی، شاختار دونتسک، لیورپول/تاتنهام

سید سه: بنفیکا، بایر لورکوزن، ردبول سالزبورگ، والنسیا، اینترمیلان

سید چهار: لوکوموتیو مسکو، راسینگ خنک، گالاتاسرای، لایپزیش، آتالانتا، لیل

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این فصل دیگه سه گانه در انتظار لئو مسی و یاران خواهد بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج