۸۶۸۳۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آل نهیانی دیگر در راه لیگ برتر انگلیس

پسرعموی مالک منچسترسیتی در آستانه خرید نیوکاسل یونایتد قرار دارد.

وبسایت نود: به نقل از اسکای اسپورتس، با اعلام نمایندگان شیخ خالد بن زاید آل نهیان، این شیخ اماراتی با مایک اشلی، مالک باشگاه نیوکاسل بر سر خرید این باشگاه با مبلغ ۳۵۰ میلیون پوند به توافق رسیده است.

مایک اشلی که از سال ۲۰۰۸ تاکنون مالکیت کلاغ ها را به عهده دارد، به چهره ای به شدت منفور در بین طرفداران نیوکاسل تبدیل شده و در دو مقطع قصد واگذاری این باشگاه را داشته است؛ تلاشی که به نظر این بار موفقیت آمیز خواهد بود. نمایندگان شیخ زاید این مذاکره را پایان یافته تلقی کرده اند و از امضای قراردادها و ارسال برگه های مربوط به سازمان لیگ برتر خبر داده اند.

شیخ خالد پسرعموی شیخ منصور بن زاید آل نهیان، مالک باشگاه منچسترسیتی است که در سال ۲۰۰۸ این باشگاه را از تاکسین شیناواترا خرید و آن را به یکی از قدرتمندترین باشگاه های اروپایی تبدیل کرد. علاقه آل نهیان ها به نیوکاسل علاقه ای دیرپاست چرا که شیخ منصور در همان سال ۲۰۰۸ و پیش از خریدن منچسترسیتی، برای خرید نیوکاسل اقدام کرده که به نتیجه ای نرسیده و اکنون بعد از ۱۱ سال، این بار پسرعموی او قرار است این باشگاه مستقر در تاین را خریداری کند.

شیخ خالد مدتی است که قصد دارد نام خود را در بین مالکان باشگاه های فوتبال قرار دهد. دیلی میل گزارش داده بود که شیخ خالد در سال ۲۰۱۸ با پیشنهادی ۲ میلیارد پوندی قصد خرید باشگاه لیورپول را داشته و در این ارتباط جلساتی را نیز با برخی مدیران باشگاه برگزار کرده است. با این حال، او هرگز موفق نشده با مالکان باشگاه، جان هنری و مایکل گوردون، دیدار کند که این احتمالا به دلیل عدم تمایل این دو به فروش لیورپول بوده است.

شیخ خالد دارای مدرک مدیریت بازرگانی و دکترای حسابداری از دانشگاه های آمریکا است و در سال ۱۹۸۸ گروه بن‌زاید را تاسیس کرد که در زمینه های اقتصادی و تکنولوژی فعالیت می‌کند.

شیخ خالد تمایل زیادی برای ادامه فعالیت رافائل بنیتس در نیوکاسل دارد و احتمالا نخستین ماموریت او، تلاش برای حفظ سرمربی اسپانیایی در سنت جیمز پارک خواهد بود. قرارداد بنیتس با نیوکاسل در پایان فصل به اتمام رسیده و او به دلیل عدم سرمایه گذاری کافی از سوی اشلی، تمایل چندانی برای ادامه حضور در این باشگاه نداشت. با این حال، ورود یک سرمایه گذار اماراتی می‌تواند بنیتس را به آن پیشرفتی که مدنظر او بوده، برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج