جاباما
۸۶۸۳۱۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

رنار زننده گل به خودی مقابل ایران را تنبیه کرد

یکی از ۲۷ بازیکن دعوت شده به تیم ملی مراکش حکیم زیخ ستاره تیم فوتبال آژاکس است که فصل فوق العاده ای را با این تیم سپری کرد.

ورزش سه: جام ملت های آفریقا از چند روز دیگر در کشور مصر آغاز می شود و تیم های حاضر در این مسابقات خود را با پایان رقابت های باشگاهی برای حضور قدرتمند در رقابت ها آماده می کنند.

یکی از تیم های مدعی این رقابت ها، تیم ملی مراکش با مربیگری هروه رنار است که پس از ناکامی در جام جهانی علیرغم نمایش خوبی که داشت، به قهرمانی در رقابت ها می اندیشد.

هروه رنار برای اردوی نهایی مراکشی ها ۲۷ بازیکن به شرح زیر را به اردوی تیم ملی فراخوانده است.

یکی از نکات جالب توجه لیست ارائه شده توسط رنار، دیده شدن نام اوسامه ادریسی وینگر ۲۳ ساله و جوان تیم آلکمار است که فصل گذشته و پس از درخشش در خرونیخن جایگزین جهانبخش در آلکمار شد و توانست در ۴۴ بازی ۱۱ گل هم برای تیمش بزند. او در تمام رده های تیم ملی فوتبال هلند بازی کرده و به تازگی تابعیت مراکش را قبول کرده است و در آستانه سومین بازی ملی است. اولین دیدار ملی او هم در مقدماتی جام ملت ها برابر مالی ثبت شد.

در لیست اعلام شده نام اشرف حکیمی هم دیده می شود که پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت به تیم ملی بازگشته است.

ضمن اینکه عبدالرزاق حمدالله مهاجم تیم فوتبال النصر عربستان با کسب عنوان آقای گلی لیگ عربستان توانست در نهایت جواز حضور در لیست ۲۷ نفره را از رنار بگیرد؛ او سال گذشته در الریان بازی می کرد و به جام جهانی برده نشد.

نکته قابل توجه دیگر برای هواداران ایرانی عدم دعوت عزیز بوحدوز زننده گل به خودی مراکش در شکست یک بر صفر برابر شاگردان کی روش در اولین دیدار جام جهانی ۲۰۸ روسیه است.

دروازه بان‌ها:

منیر الکجویی ( مالاگا، اسپانیا)، یاسین بونو (ژیرونا، اسپانیا)، احمد ردا تاگنوتی (کازابلانکا، مراکش)، عبدالعالی محمدی (آر اس بی، مراکش)

مدافعین:

مروان دا کوستا (الاتحاد عربستان)، رومان سایس (ولورهمپتون انگلیس)، مهدی بن عطیه (الدحیل قطر)، اشرف حکیمی (دورتموند)، عبدالحمید یونس (رنس)، نصیر مزروعی (آژاکس)، نبیل دیرار (فنرباغچه ترکیه).

هافبک ها:

کریم الاحمدی (الاتحاد عربستان)، یوسف بن ناصر (سنت-اتین فرانسه)، مبارک بوصوفه (الشباب عربستان)، یونس بلهنده (گالاتاسرای ترکیه)، فیصل فجر (کان فرانسه)، عبدالکریم بادی (نادیه حسنیه مراکش)، مهدی بورابیا (ساسولو ایتالیا)، امین حارث ( شالکه ۰۴ آلمان).

مهاجمین:

نورالدین آمرابات (النصر عربستان)، حکیم زیخ (آژاکس)، ایوب الکعبی (هبی چون فورچون)، خالد بوطیب (زمالک مصر)، یوسف النصیری (لگانس اسپانیا)، سفیان بوفال (سلتاویگو)، عثمان ادریسی ( آلکمار)، حمد الله (النصر عربستان).

رقابت های جام ملت های آسیا از ۳۱ خردادماه آغاز می شود و تا ۲۸ تیرماه ادامه پیدا می کند.

اردوی مراکش با ۲۷ بازیکن ادامه پیدا می کند و سپس رنار لیست ۲۳ نفره تیم را با خط زدن ۴ بازیکن به رقابت ها خواهد برد.

رنار زننده گل به خودی مقابل ایران را تنبیه کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      خبراتون بیخوده به خدا.

    • بدون نام

      الان چرا سلبریتی ها برای مدافع مراکش پست احساسی نمیذارن!!!!!!
      پس سلبریتی ها کجا هستند!
      وقتی اون بدبخت به تیم ملی خودش گل زد و الان از تیم ملی کشورش جدا شده سلبریتی های ما پست ارسال می کردند که سرتو بالا بگیر قهرمان چنگیر تیمور اسکندر نمرود فرعون ارشمیدس اقلیدوس نیوتن گالیله دونالد ترامپ تو با این کارت یک ملت مفلوک و نون شب ندار و بدبخت و بیچاره و بیکار و افسرده و دپرس و غمگین و روز چون شب سیاه رو خوشحال کردی!!!! چون بازیکنان ما عرضه نداشتن یه گل برای تیم ملی کشورشون بزنند و اگه اون بدبخت گل به خودی نمی زد همه مردم ایران به سوگ می نشستن!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج