۸۶۸۳۱۳
۱۰ نظر
۵۰۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۹
پ

حذف موسیقی تیتراژ سریال امام علی (ع)

صدیق تعریف : «تیتراژ را از ابتدای این سریال که در شبکه خانگی توسط شرکت سروش پخش شده است هم حذف نموده‌اند. چرا؟ نمی‌دانم و علاقه‌مند هستم مقامی مسئول پاسخگوی این سوال باشد.»

برنا نوشت: «بی‌شک صدای صدیق تعریف روی سریال ماندگار امام علی (ع) یکی از اتفاقات ویژه این مجموعه بود که با همکاری فرهاد فخرالدینی به بخشی از تاریخ موسیقی ایران تبدیل شد. اما این خواننده شهیر و صاحب سبک کردستانی از این تجربه ماندگار به دلایلی این روزها حال خوبی ندارد و…

صدیق تعریف گفت‌: «شما اگر بیننده سریال امام علی باشید متوجه یک اتفاق عجیب در پخش این مجموعه می‌شوید. شاید باورتان نشود اما این روزها شنیده‌ام که تیتراژ این سریال را که بخش جداناپذیری از این مجموعه است از ابتدای سریال حذف کرده‌اند.

او در پاسخ به علت حذف این اثر فاخر موسیقی از سریال امام علی گفت: من هم نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داده است! آیا مدیران و مسئولین تلویزیون متوجه علاقه‌مندی مردم به این موسیقی نیستند، آیا پخش این قطعه صدمه‌ای به جایگاه یا سمت آنها وارد می‌کند؟ سریالی که بخش زیادی از مخاطبان خود را به اعتبار موسیقی خود دارد چرا باید به یکباره از بدنه این سریال جدا شود؟

این خواننده سرشناس تصریح کرد: حتی می‌دانم که این تیتراژ را از ابتدای این سریال که در شبکه خانگی توسط شرکت سروش پخش شده است هم حذف نموده‌اند. چرا؟ نمی‌دانم و علاقه‌مند هستم مقامی مسئول پاسخگوی این سوال باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون کِرم دارن وادعای علی واریشون میشه.

    • بدون نام

      این باخودشونم درگیرندزیادناراحت نباش..طبیعی

    • بدون نام

      یک نقد دیگه ای که از طرف من به این سریال وارده اینه که اسم این سریال به نام امام علی (ع) است ولی تقریبا همش در مورد مالک اشتر است! مثلا مالک میره با امام حرف میزنه حتی دیالوگهای امام رو هم تکرار می کنه فقط به دوربین نزدیک و دور میشه! یا عمار میره باهاش حرف بزنه هم همینطور!
      سریال در ظاهر به نام امام علی است ولی هیچ چیزی از اون به تصویر کشیره نشده!

    • محمد

      سلام به نظرم هیچ دلیلی نمیتونه این کار نسنجیده رو توجیه کنه

    • مملی هستم

      از سانسورچی سوال کنید اون میدونه

    • ابر

      روحت شاد

    • بدون نام

      برادراین فیلم دوران زمامداری حضرت علی روبازخوانی میکنه قرارنشده زندگی شخصی ایشون به تصویرکشیده بشه.

    • ماهیار سلطانی

      اصلا پخش چنین برنامه هایی چه معنایی داره. چرا باید برنامه هایی با این مضمون تولید و پخش بشه که بخوان در مورد موسیقی اش بحثی بشه. خانه از پایبست ویرانه است.
      بیایید در پارک علم و فناوری ببینید چه پیشرفتهایی کرده ایم. یکی از پیشرفت هایمان را هم نخواستیم تبدیل به فیلم سینمایی کنیم. آدم باید تواضع داشته باشه. این فیلم ها ساختن نداره. صدا و سیما باید بیاد پارک علم و فناوری مصاحبه کنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نشون میده بویی از مسلمانی و اسلام نبردی. البته اگر فیلم عشق و عاشقی بود این حرفها رو نمیزدی. این مواقع خبری از علم و پارک علم و فناوری نیست. برید به همون علم نداشتتون برسید یه وقت علمتونو باد نبره که با این تفکر مشخصه که باد برده علمتو. چون اگر علمی داشتی میفهمیدی که هر ملت و مذهبی باید تاریخشو بدونه وگرنه تاریخش رو بهش دیکته میکنند و چیزهای قلابی به خوردش میدن و در حالی که باید از تاریخش پند و عبرت بگیره برعکس فریب میخوره. کی میخواید این چیزها رو بفهمید الله اعلم

    • محمد گیلانی

      دا پدرت رو بیامرزه آقای تعریف کدوم مسئول تا حال خواسته که جوابگوی سؤالات مردم باشه که حالا مدیران صدا و سیما بخواهند پاسخگو باشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج