۸۶۸۳۳۶
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

هدف ۳۰۰میلیون یورویی رئال از فروش بازیکنانش

رئال مادرید ماه هاست که به بازسازی و تغییر چهره می‌اندیشد.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، تغییرات در راه سانتیاگو برنابئو هستند و رئال مادرید برای زدودن خاطره بد فصل ۱۹-۲۰۱۸، به دنبال تغییر چهره است.

تمرکز اصلی بر روی بازیکنان ورودی است. خرید رودریگو و ادر میلیتائو قطعی شده و انتقال ادن هازارد، لوکا یوویچ و فرلاند مندی در مراحل پیشرفته ای قرار دارد. اما ورود بازیکنان به معنای خروج برخی دیگر نیز خواهد بود و مسئولان باشگاه در این شرایط نیز کار سختی دارند، چرا که متقاعد کردن بازیکنان برای خروج از رئال، بسیار سخت تر از راضی کردن برخی برای آمدن به این باشگاه است. همه قصد دارند بمانند اما زین الدین زیدان برنامه های دیگری دارد و باشگاه برای رسیدن به تعادل مالی، به ناچار باید برخی بازیکنان را بفروشد.

۹۵ میلیون یورو صرف خرید رودریگو و میلیتائو شده و انتقال هازارد نیز احتمالا با مبلغی بین ۱۰۰ تا ۱۱۰ میلیون یورو نهایی می‌شود. خرید یوویچ و مندی نیز می‌تواند به ترتیب ۷۰ و ۴۰ میلیون یورو هزینه داشته باشد. تازه همه این ها در شرایطی است که از محاسبه قیمت دیگر اهداف باشگاه نظیر پل پوگبا چشم پوشی کنیم.

این سرمایه گذاری ها می‌تواند به راحتی بیش از ۴۰۰ میلیون یورو خرج روی دست باشگاه بگذارد اما رئال در عین حال امیدوار است که تابستانی رکوردشکن، البته از نظر فروش بازیکنان، را پشت سر گذاشته و از این راه به درآمدی ۳۰۰ میلیون یورویی دست یابد. برای رسیدن به چارچوب تعریف شده از سوی یوفا و قوانین بازی جوانمردانه مالی (که سازوکار آن برای فصل جدید در روز چهارشنبه و پیش از فینال لیگ اروپا تعیین می‌شود) رئال مجبور به رسیدن به این اهداف خواهد بود.

ایسکو، گرت بیل و خامس رودریگز بازیکنانی هستند که فروش هر کدام از آن ها می‌تواند رئال را به سود قابل توجهی برساند. در این بین شرایط ایسکو از همه جالب تر است. زیدان تمایل به عبور از ایسکو دارد اما شماره ۲۲ به شدت خواهان ماندن در برنابئو است.

ایسکو در فصل ۱۹-۲۰۱۸ از یک ستاره به بازیکنی معمولی و نیمکت نشین تبدیل شد اما او خواهان بازگشت به ترکیب ثابت در فصل ۲۰-۲۰۱۹ است. ایسکو در بازار مشتریانی از سری آ و لیگ برتر انگلیس دارد که می‌توانند برای خرید او در حدود ۶۰ میلیون یورو هزینه کنند.

خامس نیز وضعیتی کم و بیش مشابه دارد. البته زیدان درباره خروج او اطمینان بیشتری (نسبت به شرایط ایسکو) دارد. بایرن مونیخ تمایلی برای نگه داشتن او ندارد. از یوونتوس و پاریسن‌ژرمن به عنوان جدی ترین طرفداران خامس یاد شده و احتمال انتقال ستاره کلمبیایی به یکی از این دو تیم با رقمی در حدود ۷۰ میلیون یورو بالاست.

گرت بیل نیز مشکل دیگر رئال مادرید است. زیدان آشکارا اعلام کرده که به ستاره ولزی نیاز ندارد اما بیل ۳ سال دیگر با رئال قرارداد دارد و سالیانه ۱۷ میلیون یورو از این باشگاه حقوق می‌گیرد.

متئو کواچیچ، کیلور ناواس، دنی سبایوس، لوکاس واسکز، ماریانو دیاز، رائول دی‌توماس، بورخا مایورال و تئو هرناندز همگی بازیکنانی هستند که رئال می‌تواند با فروش آن ها هم ترکیب خود را خلوت تر کند و هم به سودی مالی برای متعادل کردن وضعیت نقل و انتقالات برسد. البته اگر بتواند آن ها را با قیمت های تخمین زده شده از نگاه ترانسفرمارکت بفروشد.

هدف ۳۰۰میلیون یورویی رئال از فروش بازیکنانش

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وای بازیکنای

      جدیدی بشه

    • بدون نام

      وای چی بشه

    • Amirreza.F.16

      ایسکو وازکز بمونن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج