جاباما
۸۶۸۳۴۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نامه نمایندگان به رهبری درباره نظام پارلمانی بود

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نامه نمایندگان به رهبر معظم انقلاب درباره تغییر نظام ریاستی به پارلمانی بود، گفت: این نامه قدیمی است و ما با توجه به بیشتر بودن آسیب‌های نظام پارلمانی آن را مسکوت گذاشته و پیگیری نخواهیم کرد.

خبرگزاری فارس: عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی درباره نامه‌ای که جمعی از نمایندگان خطاب به رهبر معظم انقلاب پیرامون بازنگری در بعضی از بخش‌های قانون اساسی نوشته‌اند، گفت: این نامه قدیمی و برای مدتی قبل است و با توجه به اتفاقات اخیری که افتاده یعنی بررسی موضوع نامه در مجمع تشخیص، آن را مسکوت گذاشته‌ایم.

وی در تبیین جزئیات نامه مذکور، با بیان اینکه این نامه به بحث تغییر نظام ریاستی به پارلمانی بازمی‌گردد، گفت: بنده به همراه جمعی از نمایندگان مدتها قبل این نامه را تهیه و تدوین کردیم و قصدمان این بود که با افزایش تعداد امضاها آن را به مقام معظم رهبری تقدیم کنیم. این نامه به تغییر نظام پارلمانی به ریاستی اختصاص داشت.

این نماینده مجلس در همین زمینه خاطرنشان کرد: پس از اظهارات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره تغییر نظام از ریاستی به پارلمانی و بررسی‌های صورت گرفته در این زمینه متوجه شدیم ممکن است تغییر نظام به پارلمانی آسیب‌هایی برای کشور داشته باشد و لذا نامه خود را مسکوت گذاشته و آن را پیگیری نخواهیم کرد.

یوسفیان ملا با اشاره به اینکه تغییر نظام ریاستی به پارلمانی باید با بررسی های لازم صورت گیرد، اظهار داشت: ما اکنون که دریافتیم این بحث در مجمع بررسی شده و به این جمع بندی رسیده اند که آسیب های نظام پارلمانی بیشتر است دیگر اصراری بر این موضوع نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج