جاباما
۸۶۸۳۶۹
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

خداحافظی احساسی دانیله دروسی با رم

دیشب رم با وجود پیروزی ۲-۱ مقابل پارما در خانه‌اش المپیکو از صعود به چمپیونزلیگ بازماند ولی همه چیز تحت‌الشعاع خداحافظی احساسی دانیله دروسی با هواداران این تیم قرار گرفت.

ورزش سه: آ اس رم دیشب در خانه خود استادیوم المپیکو به مصاف پارما رفت و با اینکه در نهایت موفق شد این تیم را ۲-۱ شکست داده و ۶۶ امتیازی شود اما در پایان فصل سری آ رتبه‌ای بهتر از ششمی بدست نیاورد و موفق به کسب سهمیه چمپیونزلیگ نشد.

خداحافظی احساسی دانیله دروسی با رم

رم که با گل دقیقه 35 لورنزو پیگرینی از حریف پیش افتاده بود چهار دقیقه مانده به پایان دروازه‌اش را باز شده دید تا خود را در یک قدمی از دست دادن سه امتیاز بازی ببیند. اما یک دقیقه مانده به سوت پایان دیگو پروتی دروازه پارما را باز کرد تا یاران ده‌روسی از آخرین بازی‌شان سه امتیاز را بدست آورند.

خداحافظی احساسی دانیله دروسی با رم

اما رم که پیش از شروع این بازی شانس بسیار اندکی برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ داشت به دلیل اتفاقاتی که در بازی‌های رقبایش اینترمیلان، آتالانتا و آث میلان افتاد، در نهایت در رتبه ششم قرار گرفت و از صعود به چمپیونزلیگ بازماند. اما این اتفاق تلخ در پایان بازی تحت‌الشعاع خداحافظی احساسی دانیله دروسی، اسطوره باشگاه با هواداران رم قرار گرفت.

خداحافظی احساسی دانیله دروسی با رم

چندی پیش که اعلام شد باشگاه رم قرارداد جدیدی به دروسی پیشنهاد نخواهد داد، این خبر با اعتراض بسیار تند و خشمگینانه هواداران این تیم روبرو شد. اما دیشب استادیوم مملو از تماشاچی الیمپیکو با ستاره پیشکسوت‌شان وداعی پراحساس کردند. دروسی در تاریخ رم دومین ستاره‌ای است که بیشترین بازی را با پیراهن این باشگاه انجام داده و دیشب برای ششصد و شانزدهمین بار و آخرین بار پیراهن سرخ و زرد رم را به تن کرد.

خداحافظی احساسی دانیله دروسی با رم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج