۸۶۸۳۹۵
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

پیامدهای مثبت حضور استراماچونی در استقلال

کلاس اروپایی سرمربی ایتالیایی به کمک استقلال خواهد آمد؟

طرفداری: آندره آ استراماچونی، سرمربی جوان و ایتالیایی موردنظر استقلال به توافقات اولیه با مدیران این باشگاه دست یافته و اگر اتفاق خاصی نیفتد به زودی روی نیمکت این تیم می‌نشیند. در کارنامه این سرمربی جوان نکات مثبتی وجود دارد که حضور وی را روی نیمکت استقلال جذاب جلوه خواهد داد.

آندره آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی سابق تیم‌های اینترمیلان، پاناتینایکوس و اسپارتاپراگ بیش از هر گزینه خارجی دیگر به نیمکت استقلال نزدیک است. با نگاهی مثبت به این سرمربی می‌توان آینده‌ای روشن را برای وی در ایران متصور بود.

استقلال سیاست جوانگرایی را در پیش گرفته و بازیکنانی چون امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، رضا آذری، رضا کریمی، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور و ... را به مجموعه بازیکنان ثابت خود اضافه کرده است. بجز علیرضا منصوریان که پس از ناکامی تیمش در نیم‌فصل اول، فقط توانست یک نیم‌فصل موفقیت‌آمیز در کنار جوانان ترکیب استقلال باشد سایر گزینه‌ها همچون پرویز مظلومی، وینفرد شفر و امیر قلعه نویی نتوانستند آن‌طور که باید و شاید از پتانسیل‌های بازیکنان جوان خود استفاده کنند.پیامدهای مثبت حضور استراماچونی در استقلال

استراماچونی از این حیث گزینه‌ای بسیار جذاب برای آبی‌پوشان تهران خواهد بود. فتح Tricolore با تیم نوجوان رم و قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در رده جوانان با تیم اینترمیلان کلاس بالای مربیگری او را با جوانان به وضوح نشان می‌دهد. محدودیت‌های مالی همیشه در استقلال وجود دارد و یکی از راه‌حل‌های پر کردن خلأ بازیکنان استفاده از جوانان است و استراماچونی حداقل از این حیث نشان داده که مهره قابل اتکایی است.

حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال دیگر دلیلی است که می‌تواند نگرش مثبتی برای حضور سرمربی ایتالیایی ایجاد کند. مجیدی به عنوان یکی از جوانترین مربیان استقلال در چند بازی آخر لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نشان داد که اگر تجربه بیشتری بیاندوزد گزینه مطمئنی برای سرمربیگری استقلال خواهد بود. پرستیژ سرمربی جوانی همچون استراماچونی به مجیدی کمک خواهد کرد که علاوه بر سود بردن از نکات تاکتیکی و فنی این سرمربی ارتباط خوبی با او برقرار کرده و این پرستیژ به وی نیز تزریق شود.

یکی از نگرانی‌های هواداران دو تیم پایتخت این است که سرمربیان خارجی اهمیت رقابت با رقیب سنتی را درک نکنند. استراماچونی که خود روزی سرمربی اینتر بوده و شهرآورد با میلان را نیز تجربه کرده به خوبی با واژه رقیب سنتی آشناست و می‌داند که دیداری مانند دربی به لحاظ حیثیتی در چه جایگاهی قرار دارد.

استقلال اولین باشگاه غیراروپایی است که استراماچونی سکان هدایت آن را به دست می‌گیرد. بنابراین وی انگیزه‌های زیادی برای اثبات خود در قاره جدید خواهد داشت و به خوبی می‌داند که در آسیا برای سرمربیان موفق خارجی مشتریان دست به نقدی در کشورهای حاشیه خلیج فارس وجود دارد. در ضمن سال 2012 و موفقیت‌های او در فصل حضورش در تیم اینترمیلان برای هواداران ایرانی این باشگاه اروپایی چندان دور نیست و از این نظر وی کاریزمای سرمربیگری خود را در ایران خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با پول بیت‌المال این همه ریخت و پاش خجالت داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره والا خجالت داره به برانکو و بودیمیر مفت خور دو میلیون دلار بدن

    • بدون نام

      فرهاد جان بای بای

    • بدون نام

      اینکه اصلا کارنامه موفقی نداره ورشکسته های فوتبالی رو دارن میارن ایران و بخورد فوتبال ما میدن اونهم با پولهای گزاف و نجومی

    • صدرا

      هنوز مشخص نیست

    • برانکو فرگوسن

      کدوم موفقیت ها دقیقا بنویس دیگه ما بفهمیم چرا الکی جو میدین

    • بدون نام

      قدم نورسیده مبارک.پس تاحالا از سر مربیگری فرنازخاتون حرف میزدین وشد این یارو.کیسه ها از حالا بفکر رقیب سرورشونن ونیومده استرس باخت به پرسپولیسو به یارو گفتن تازه چندماه دیگه لیگ قراره شروع شه.به یارو عدد۶رو توضیح بدین البته فرناز زبونشم خوبه میتونه حالی کن اونهم با اشاره دست.

      پاسخ ها

      • عباس شهسواری

        میگی فرنازچون هنوزازش دردداری حقم داری چهارپنج باری سوزوندتون...بعدشم بجاعدد6تابلو افتخارات رونگاه میکنه و بابقیه تیمای ایرانی مقایسه میکنه خودش میفهمه

    • بدون نام

      قدم نورسیده مبارک.پس تاحالا از سر مربیگری فرنازخاتون حرف میزدین وشد این یارو.کیسه ها از حالا بفکر رقیب سرورشونن ونیومده استرس باخت به پرسپولیسو به یارو گفتن تازه چندماه دیگه لیگ قراره شروع شه.به یارو عدد۶رو توضیح بدین البته فرناز زبونشم خوبه میتونه حالی کن اونهم با اشاره دست.

      پاسخ ها

      • Hossein Kooshki

        تیمهایی‌که حصرت ستاره آسیارو به‌دل دارند درحدتاج‌کبیرنیستند دوستاره واقعی داره که به طورعجیبی سوزناکه واسه لنگ‌جماعت والبته دست نیافتنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج