جاباما
۸۶۸۴۶۷
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

احتمال برخورد با «شهروند» بر سر موضوع برنج‌ها

شهردار تهران گفت: در صورتی که تخلف شهروند در مورد عرضه یک نوع برنج قطعی شود، برخورد خواهیم کرد.

خبرگزاری ایسنا: شهردار تهران گفت: در صورتی که تخلف شهروند در مورد عرضه یک نوع برنج قطعی شود، برخورد خواهیم کرد.

پیروز حناچی در حاشیه آئین بزرگداشت هزار شهید منطقه ١٠ با حضور در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی درباره خودروهای آلاینده دولتی و نحوه برخورد با آن ها گفت: تمامی خودروهای سنگین و اتوبوس های دولتی و نظامی طبق بخش نامه ای که ابلاغ شد ملزم به اخذ گواهی معاینه فنی شده اند و موضوع خودروهای سبک دولتی هم در دستور کار است تا ملزم به رعایت معاینه فنی شوند. به هر حال، برای کنترل آلودگی هوا موضوع اصلاح سوخت از سوی دولت پیگیری شد و با الزام خودروها به اخذ معاینه فنی تلاش می کنیم به این هدف دست یابیم. این اقدام، مستمر است و تاثیر مستقیمی بر میزان ذرات معلق دارد.

وی درباره حاشیه های عرضه یک نوع برنج در شهروند نیز اظهار کرد: شهروند فروشگاهی است که عمده تولیدکنندگان، محصولاتشان را از این طریق عرضه می کنند. در این شرایط، محصول یکی از فروشندگان که ۲۵ سال است که در حوزه تولید برنج فعالیت می کند، آن گونه که مطرح شد مشکل داشته، البته این موضوع هنوز اثبات نشده است.

حناچی گفت: تقاضای ما از همکاران تعزیرات این بود که قبل از صدور حکم قطعی، موضوع اعلام عمومی نشود، اما به هر حال اعلام شد. در هر صورت باید محصولات به صورت دائمی کنترل شوند و در صورتی که تخلف شهروند در این خصوص قطعی شود، برخورد خواهیم کرد.

براساس گزارش شهرنوشت، شهردار تهران همچنین درباره طرح ترافیک خبرنگاران تصریح کرد: در سهمیه های طرح ترافیک، سهمیه سه درصدی برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است، اما کمیته ای متشکل از اعضای شورای شهر و نماینده معاونت حمل و نقل و ترافیک این سهمیه ها را بررسی و در نهایت سهمیه های قطعی را اعلام خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شمشادی

      آقای شهردار،، این روز ها همه بد شدند خیلی بد... نباید انتخاب مشاورتان که استاندار معزول گلستان بود که کردند... برنجهای شهروند را نباید رسانه ای میکردند که کردند. دیگه نمیدونیم چه مخفی کاری دیگه ای داری که نباید اعلام کنند

    • بدون نام

      تازه میگه احتمال برخورد!!!!!!!

      پاسخ ها

      • باس ساب

        ببری مال مسلمان که چو مالت ببرند ونگه فریاد براری که مسلمانی نیست .

    • بدون نام

      احتمال.....

    • انتقاد سازنده

      جناب حناچی . اینکه هر مسئولی میرود و بعدی با حرفهای قشنگ وارد میشود که همش دروغ است ، چیز تازه ای نیست و برایمان عادی شده . راستش اگه مسئولی به حرفش عمل ما تعجب میکنیم . از این ها که بگذریم ، خواستم بگم که شما هم با ادای دوچرخه سواری وارد شدی و نهایت خدمتتان به شهر ، استخدام یه مسئول بی کفایت بعنوان معاون بود . البته خوشحالیم که چنین شد چون معلوم شد اشتباه نمیکردیم . بهرحال خواستم مطلبی بعرض برسانم .

      جناب شهردار . ناوگان حمل و نقل عمومی باید برقی شود و تا این کار انجام نشود وضعیت همین است . ما که گول نمیخوریم ولی لطفا خودتان را گول نزنید . گرفتن معاینه فنی فرمایشی برای اتوبوسهای لکنته مثل این است که یک جسد را به برای چک آپ کامل به بیمارستان ببرید . شما که قطعا معاینه فنی برتر برای اتوبوسهایتان نمیگیرید چون اساسا این گونه اسمها فقط برای خالی کردن جیب مردم است . پس لطفا صادق باشید . شما هم نیامدید که کاری انجام دهید ، لااقل صادق باشید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج