۸۶۸۴۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فیاضی: نباید به فکر غایبان ایتالیا باشیم

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: ایتالیا همیشه خطرناک است و نباید فقط به فکر غایبان این تیم در هفته اول باشیم.

خبرگزاری فارس: پوریا فیاضی ملی‌پوش با تجربه ایران که به همراه تیم ملی در چین میزبان هفته اول رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال حضور دارد، درباره شرایط تیم اظهار کرد: بعد از یک سفر طولانی به محل برگزاری مسابقات رسیدیم. فدراسیون برنامه‌ریزی خوبی داشت تا با کمترین خستگی به جیانگمن برسیم.

چین هم شرایط خوبی دارد. از نظر اقامت و هتل و تغذیه شرایط ما خوب است. پرواز راحتی داشتیم و در نخستین جلسه تمرین همه بازیکنان با نشاط بودند. کولاکوویچ نخواست در اولین تمرین به بازیکنان فشار بیارود، اما همه خودشان با انگیزه ظاهر شدند. ما بازی دوستانه نداشتیم و خیلی دوست داریم هر چه سریع‌تر وارد مسابقات شویم. انشاالله روز جمعه روز خوب والیبال ما باشد.

وی افزود: ایتالیا رزومه مشخصی دارد تیمی که قوی‌ترین لیگ والیبال جهان را دارد، ۱۰۰در صد بازیکنانی را به همراه می‌آورد که لیاقت پوشیدن پیراهن این تیم را دارند. ما نباید فکرمان متمرکز یکی دو ستاره غایب این تیم کنیم. بعد هم با چینی مسابقه داریم که نمی‌خواهد در خانه مقابل ما تسلیم شود. امیدوارم بر خلاف برخی تورنمنت‌ها این باز بازی‌ها را با برد شروع کنیم.

فیاضی با اشاره به تمرین تیم ملی چین در کمپ نظامی گفت: دنیای آماده‌سازی یک دنیای تمام نشدنی است. از این نظر ممکن است شرایط آنها خیلی خوب باشد. بازیکنان چین همه از نظر فیزیکی بسیار قد بلند هستند و پیش از این نیز همواره حریف قدرتمندی به شمار می‌رفتند. شاید بیشتر برد به سوی ایران بوده، اما آنها نیز همیشه ما را اذیت کردند. از طرفی فراموش نکنید که تیم‌های آسیایی همیشه در هر مسابقه دوست دارند جای ما را به عنوان بهترین تیم آسیا بگیرند و با حداکثر توان بازی می‌کنند.

ملی‌پوش والیبال ایران گفت: هواداری که والیبال را می‌فهمند و درک می‌کنند، می‌دانند که ما یک تونمنت طولانی را در پیش داریم. قطعاً تلاش می‌کنیم شروع خوبی داشته باشیم. بازیکنان نهایت تلاش خود را انجام داده‌اند تا با آمادگی کامل کار کنند. هیچ کس برای کم کاری و استراحت در اردو نیست بلکه همه دنبال خوشحالی مردم هستند. امیدوارم هواداران هم صبور باشد تا بتوانیم در طول مسابقات بهترین نتیجه را بگیریم.

* برنامه بازی‌های ایران در هفته اول لیگ ملت‌ها به شرح زیر است:

ایران - ایتالیا (جمعه ۱۰ خرداد، ساعت ۱۲:۳۰ )

ایران - چین (شنبه ۱۱ خرداد، ساعت ۱۶:۳۰)

ایران - آلمان (یکشنبه ۱۲ خرداد، ساعت ۱۲:۳۰)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج