جاباما
۸۶۸۵۷۸
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

هوآوی همچنان دومین فروشنده موبایل در جهان

آمار فروش دستگاه های موبایل در سه ماهه نخست ۲۰۱۹میلادی نشان می دهد با وجود کاهش فروش شرکت های بزرگ از جمله اپل، فروش هوآوی افزایش یافته و این شرکت دومین فروشنده بزرگ موبایل دنیا است.

خبرگزاری مهر: آمار مربوط به فروش موبایل در سه ماهه نخست ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده است. این آمار نشان می‌دهد تمام شرکت‌های دست اندر کار این بازار با رکود مواجه هستند. البته در این میان فقط یک استثنا وجود دارد و آن شرکت هوآوی است.

طبق آمار شرکت IDC فروش موبایل برای ششمین سه ماهه متوالی کاهش یافت و در سه ماهه نخست ۲۰۱۹ میلادی تعداد موبایل‌های بارگیری شده به ۳۱۰.۸ میلیون دستگاه رسید. این رقم نشان دهنده کاهشی ۶.۶ درصدی نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته است.

هوآوی همچنان دومین فروشنده موبایل در جهان

IDC یک شرکت چینی است که اطلاعات بازار و خدمات مشاوره‌ای را در حوزه فناوری، مخابرات و بازارهای مصرفی محصولات فناوری فراهم می‌کند.

طبق آمار موجود، در حالی که بیشتر تولید کنندگان موبایل در سه ماهه نخست ۲۰۱۹ میلادی با کاهش فروش روبرو بودند، میزان محموله‌های هوآوی ۵۰ درصد افزایش یافته است.

این شرکت ۱۹ درصد از کل بازار موبایل جهان را در اختیار دارد. پورتفولیو وسیع و متنوع موبایل‌های هوآوی در این روند نقش مهمی داشته است. بیشترین میزان فروش هواوی نیز به دستگاه‌های ارزان و میان رده تعلق دارد. با این وجود هنوز هم هواوی در رده دوم جدول تولید کنندگان موبایل و بعد از سامسونگ قرار دارد.

هوآوی همچنان دومین فروشنده موبایل در جهان

سامسونگ با وجود کاهش ۸.۱ درصدی موبایل‌هایش در سه ماهه نخست ۲۰۱۹ میلادی، ۷۱.۹ میلیون دستگاه بارگیری کرد و با در اختیار داشتن ۲۳.۱ درصد از سهم بازار همچنان پیشتار است.

از سوی دیگر اپل با بار گیری ۳۶.۴ میلیون دستگاه در سه ماهه نخست ۲۰۱۹ میلادی، ۱۱.۷ درصد از سهم کل بازار موبایل جهان را به خود اختصاص داده است. این درحالی است که در سه ماهه نخست ۲۰۱۸ میلادی ۳۰.۲ درصد از سهم بازار موبایل جهان در اختیار اپل بود. با وجود کاهش قیمت آیفون در چین و مذاکرات، روند نزولی کاهش فروش آیفون همچنان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م.ه

      ولی glx ازهمشون سرتره

    • ضد امریکا

      به تحریم آیفون در ایران هم اشاره کنید.
      با لغو ریجستری برای موبایل آیفون، دیگه حتی به صورت قاچاق وارد کشور نخواهد شد.چون موبایل بعد از سی روز از بین میرود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج