۸۶۸۵۸۸
۲۹۶ نظر
۵۰۵۲
۲۹۶ نظر
۵۰۵۲
پ

مجازات بی‌حجابی در معابر اعلام شد

جانشین معاون حقوقی و امور مجلس ناجا گفت: در تبصره ماده ۶۳۸، قانون گذار به طور واضح عنوان کرده زنانی که بدون حجاب در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند به حبس از ۱۰روز تا ۲ ماه و یا از ۵۰ هزار تا ۵۰۰ هزار ریال جزای نقدی محکوم می شوند.

خبرگزاری ایسنا: جانشین معاون حقوقی و امور مجلس ناجا گفت: در تبصره ماده ۶۳۸، قانون گذار به طور واضح عنوان کرده زنانی که بدون حجاب در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند به حبس از ۱۰روز تا ۲ ماه و یا از ۵۰ هزار تا ۵۰۰ هزار ریال جزای نقدی محکوم می شوند.

سردار سلیمان ملک‌زاده درخصوص انتشار خبری در رسانه‌ها با عنوان "قانون حجاب را کامل اجرا کنید، اگر می توانید" اظهار کرد: در خبر منتشر شده به تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی اشاره و نوشته شده که "این تبصره مربوط به حجاب شرعی است که ربطی به داشتن و نداشتن روسری ندارد بر اساس آن بیرون بودن مو نیز اشکال دارد برای دختران ۹ سال و بیشتر هم باید اجرا شود اگر می توانید اجرا کنید و اگر نمی توان اجرا کرد پس اصلاح کنید ...." این در حالی است که در تبصره ماده ۶۳۸، قانون گذار به طور واضح جرم انگاری و عنوان کرده زنانی که بدون حجاب در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند به حبس از ۱۰روز تا ۲ ماه و یا از ۵۰ هزار تا ۵۰۰ هزار ریال جزای نقدی محکوم شوند.

مجازات بی‌حجابی در معابر اعلام شد

وی با بیان اینکه جرم به فعل یا ترک فعلی گفته می شود که قانون برای آن مجازات تعیین کرده است، ادامه داد: در نهایت بر اساس شرایط مجرم و تصمیم محاکم قضائی، مجرم به یکی از این دو مجازات محکوم می شود.

جانشین معاون حقوقی و امور مجلس ناجا همچنین تصریح کرد: چنانچه فردی در ملاءعام قرار بگیرد و مرتکب رفتاری شود که قانون گذار آن را جرم دانسته، نیروی انتظامی به عنوان ضابط دستگاه قضائی موظف است با جرم مشهود برخورد کند.

ملک‌زاده با تاکید بر اینکه ناجا به عنوان ضابط عام زمانی که می خواهد کار قضائی انجام دهد قطعا با مقامات قضائی هماهنگ می کند، گفت: امروز نیروی انتظامی نه با بدحجابی بلکه با بی حجابی برخورد می کند.

وی ادامه داد: طرح «ناظر» در برخورد با بی حجابی در وسایل نقلیه با هماهنگی مراجع قضائی و در پی مطالبات مردمی آحاد جامعه خصوصا خانواده های معظم شهدا کلید زده شده و چنانچه رانندگان یا سرنشینان یک خودرو کشف حجاب کرده باشند در ابتدا برای آن‌ها پیامک ارسال می شود تا به پلیس امنیت اخلاقی مراجعه کنند.

جانشین معاون حقوقی و امور مجلس ناجا در ادامه گفت: پس از مراجعه افراد ما موظف به بررسی هستیم چراکه ممکن است فرد تعمدا چنین کاری نکرده باشد اما در برخی مواقع فرد متجری به این موضوع است؛ این امر در حال حاضر توسط پلیس انجام و پیگیری می شود و تعهدات لازم را از افراد می گیرد و در صورت تکرار فرد برای تصمیم گیری به مراجع قضائی معرفی می شود.

وی ادامه داد: برخی افراد بعضا به قانون توجه نمی‌کنند و بدون حجاب در معابر و مکان های عمومی ظاهر می شوند که در ابتدا مورد تذکر قرار می گیرند، ما نیز به عنوان آمر به معروف و ناهی از منکر و طبق قانون باید آن ها را پس از تذکر، راهنمایی و ارشاد کنیم چراکه برخی از نوجوانان از سر ناآگاهی مرتکب برخی رفتارها می شوند.

ملک‌زاده گفت: در برخی مواقع افراد اظهار پشیمانی می کنند که با یک بار تذکر و تعهد گرفتن مشکل نیز رفع می شود اما اصرار بر جرم بی حجابی توسط افراد نشان دهنده این است که شخص بی اطلاع از موضوع نیست و عمدا رفتار مجرمانه خود را تکرار می کند.

وی همچنین ادامه داد: اگر فرد پس از چند مرتبه ارسال پیامک به پلیس امنیت اخلاقی مراجعه نکرد ما نیز با هماهنگی دستگاه قضائی اجازه داریم که خودروی فرد را توقیف کنیم چراکه شیوع یک ناهنجاری در جامعه می تواند قدرت تخریبی بسیار بالایی در ارزش های اجتماعی جامعه داشته باشد.

جانشین معاون حقوقی و امور مجلس ناجا تاکید کرد: یکی از استراتژی های بسیار جدی معاندان، شبکه های ماهواره ای، دشمنان داخلی و خارجی، گروهک های ضد انقلابی و ... این است که اخلاق را از جامعه دینی بزدایند.

ملک زاده گفت: امروز موضوع بدحجابی نه فقط یک رفتار شخصی بلکه یک رویکرد سیاسی برای دشمنان است؛ نیروی انتظامی هم به سادگی نمی تواند این موضوع را رها کند چراکه مطالبات مردمی، قانون، حاکمیت و سیستم قضائی است و نیروی انتظامی به عنوان بازوی اجرایی دستگاه قضائی قوانین را اجرا می کند و ناجا قطعا در چارچوب و با مجوز قانونی و اختیارات اخذ شده اقدام می کند.

بر اساس اعلام سایت پلیس وی ادامه داد: گشت ارشاد هم در سطح جامعه با افرادی که در معابر عمومی اقدام به جرم بی حجابی می کنند قطعا برخورد می کند؛ قاعدتا در راستای حفظ نظم اجتماعی این امکان وجود ندارد که در خیابان هر خودرو را متوقف کرد از این رو ضابطین شناخته شده و صلاحیت دار با دسترسی به سیستم و سامانه، تذکرات لازم را به افراد می دهند.

جانشین معاون حقوقی و امور مجلس ناجا تاکید کرد: با اجرای طرح ناظر و مقابله با افرادی که در خودروها کشف حجاب می کنند خوشبختانه این موضوع کاهش چشمگیری داشته است و امید داریم با همکاری و همراهی مردم بتوانیم توطئه های دشمن را نقش بر آب کنیم و به معدود افرادی هم که مرتکب اینگونه جرایم می شوند یا بر ارتکاب جرم اصرار دارند ضمن ارائه تذکر اقدامات قانونی لازم در جهت اصلاح آن ها انجام می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اهان خب مشکلات کشور کاملا حل شد

      مجازات اختلاس و گرانی و کم فروشی چی هست و همینطور سریع پیگیر هستید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اختیار دارید ! اختلاسگرها که خودی هستند ! اما بی حجابها از کره مریخ آمدند !!!!!!

      • امیر

        هر چیزی به جای خود. شما بجای غذا هوای تمیز تنفس کن... سیر میشی؟

      • بدون نام

        تا میاییم با بی حجابی مقابله کنیم یه عده مثل شما میگید پس مشکل مملکت حل شده که رفتید سراغ این؟! اتفاقا این هم جزو مشکل مملکته و برخورد با بدحجابی ربطی با برخورد با اختلاس و ...نداره.دررضمن اگه نمیدونی بدون که مجری برخورد با گرانی دولت هست نه قوه قضاییه و پلیس.وقتی همینطوری بدون فکر حرف ماهواره ها رو تکرار میکنید همین میشه.

      • بدون نام

        اونایی که شمردی خودشون هستن خو!

      • بدون نام

        فقط مردم مجازات میشن

      • محمد مهدی

        عزیزم اگر دقت کنی متوجه میشی که به اختلاس و کم فروشی و ...هم داره رسیدگی میشه.پس دادگاه های بانک سرمایه و پتروشیمی و ... چیه؟ باید با همه مشکلان مقابله بشه.اینطور که شما داری میگی یعنی مخالف حجاب و قانون کشورت هستی و این هم خودش یه جرم آشکاره.همیشه سعی کن از روی بغض و کینه نظر ندی.

      • بدون نام

        نمیدونم مشکل اختلاس گرانی رو چرا ربط میدید به حجاب .
        پوشش هر کسی به خودش ربط داره جمع کنید این شارلاتان بازیها رو . تمام

      • بدون نام

        هر جای دیگه رو اصلاح میکردن تو و امثال تو همینو می گفتین..
        منفی بافی عمق وجودتون رو گرفته

      • بدون نام

        چه ربطی داره؟امنیت اقتصادی اخلاقی اجتماعی فرهنگی سیاسی هر کدام به جای خود.مفسدان اقتصادی هم دارند محاکمه میشن.تا کی میخواین چرند بگین.بسه دیگه

      • ج.ح

        مجازات اختلاس تبعید به کانادا هست

      • بدون نام

        هر چیزی جای خود
        بیخود شلوغش نکن

      • بدون نام

        اینها(دزدی و گرانی و ..) جز قوانین فرهنگ و قوانین این کشورند،مجازاتی ندارن و تازه تشویق و همکاری و خدمات ویژه هم دارن

      • بدون نام

        داعش تو سوریه وعراق چی میکرد

      • A 21

        والا من که ندیدم کسی با موی سر دیگران تحریک بشه

      • بدون نام

        حالا نمیشه ما هیچ کار نکنیم بگیم اونجا مشکل داره..

      • ایران

        من ادمیم مذهبی و بابی حجابی هم مخالفم اما با اجبارهم کاملا مخالفم ومعتقدم وقتی خودخدا اجباری توی اینکاربکارنبرده ماحق نداریم از اجباراستفاده کنیم چون هم مسلمان نیستن چون اجبار درشان انسان نیست چون اجبار نتیجه عکس میده

      • علی

        عده ای هستند که برای هر موضوعی همین رو میگن. چون مشکل از نظر این جماعت فقط پوله. فرهنگ اصلا جایی نداره. یعنی نگاه صرف مادی. عذر میخوام یعنی فقط سفره یا آخور باید پر باشه

      • بدون نام

        خوشم میاد تو مجازی و نظرات همه مخالف این حرکتا هستند

      • بدون نام

        بیا برو وزیر قبل آموزش و پروش و شهردار و کلی سمت قاتل رو جمع کن اسلحه ازش بگیرین جای این طرح ها

      • بدون نام

        اون مشکل نیست

        چون هرچی که درامد داشته باشد مشکل نیست

        بی حجابی هم چون جریمه دارد و درامد محسوب میشه پیگیر هستند

      • بدون نام

        دخترا و زنا خودشون که لختن کانادا برن به اونا بگن هرکی هرطور دوست داشته می گرده

    • بدون نام

      با این کارا عمر رفتتون بر نمیگرده

      پاسخ ها

      • امیر

        شاید ولی چشم مرواج چشم چرانی در میاد

      • بدون نام

        امیر:
        به تو که نگاه نمیکنن
        نگران چشم چرونی خودتی یا دیگران؟؟

    • ضد امریکا

      دم پلیس گرم.کار خوبی می کنند

      پاسخ ها

      • سعید رحیمی

        سخت در اشتباههی

      • عسل

        واقعا دمشون گرممممم
        هر کاری جای خودشو داره
        هم باید با بی حجابی مقابله کرد هم با اختلاس و اختلاس گر
        چ ربطی داره که چون اختلاس میشن پس نباید جلوی بی حجابی رو گرف.دستشون درد نکنه.من خودم یه دخترم.وقتی میرم بیرون از تیپ دخترا خجالت میکشم و نمیتونم نگا کنم.یکم شرم و حیا دیگه ندارن.چ وضعیه؟ مگه اروپاس.مردامونم که ماشالا غیرت دیگه ندارن.هرجور که خانوماشون میان بیرون هیچی نمیگن.باید کنترل کرد این وضعیتو
        بازم دستشون درد نکنه

      • بدون نام

        عسل خانوم تو به خودت برس باقی رو ول کن هر کس رو تو قبر خودش می زارن

      • بدون نام

        پلیس موتور مردمه که دنیاشونه رو نبره باقی پیشکش

      • بدون نام

        اخه با ۵ هزار تومان تا پنجاه هزار تومان کشی مجازات میشه

    • بدون نام

      همه‌کارهامون‌ردیف‌شده‌فقط‌اینیکی‌ناقصه‌‌مشکل‌کشورچیزدیگه‌است‌

      پاسخ ها

      • 16و47

        شرط میبندم که تو شهرستانی باشی یا اگه تهرانی هستی چشم بصیرت نداری. که ببینی دخترها با چه وضعی بیرون میان.
        والا صد رحمت به خارجی ها.. همه کاری میکنن بعد میگن ما برا دل خودمونه که اینجوری میایم بیرون و ...
        بابا جان ما شیعه ایم مسلمانیم .نباید این شکلی دختران و زنان در خیابان شاهد باشیم. کار انقدر عیب کرده که زن با حضور شوهرش بالا نافی میپوشه

      • صوفي

        چرا اینقد بی منطقید.
        هر دستگاهی باید با قانون شکنی مقابله کنی.حالا اختلاس باشه یا احتکار یا بی حجابی..

      • بدون نام

        هی تو عدد یکجور نگو شهرستانی انگار چیز بدیه اتفافا اونیکه چشم بصیرت داشته باشه فقط خودشو خداشو می بینه اما از یک ور تو داری توصیفشون میکنی یعنی خودتم داری با دقت می بینی چجور مسلمانی هستی که یک زن رو دید می زنی؟؟؟

      • بدون نام

        صوفی و 1647 عقاید هر کس مثل مسواکه شخصیه یاد بگیریم به زور نکینم تو دهن همدیگه

      • بدون نام

        اینکه گفته شهرستانی قصد بدی نداشته فقط خواسته بگه که وضعیت تهرانو ندیدی
        و شاید یه خانم باشه پس دید نزده کسی رو

        ایک کم فک کنیم بعد نظر بدیم یک کمم باهم مهربون تر باشیم

      • بدون نام

        صوفی جان دلبندم اون مقابله کنه است نه مقابله کنی سواد خیلی مهمه

    • بدون نام

      کاری با این ندارم ک درسته کارشون یا غلط .. ولی در کل جریمه ای ک با ۵ هزار تومن( پول ی بستنی ) درست شه معلومه چیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ۵۰ تا ۵۰۰ هزارتومان منبع درامد جدید

      • بدون نام

        میخوای تراول بگیرن که شما هم راضی بشی!

      • بدون نام

        واقعآنکه

      • بدون نام

        سلام

      • بدون نام

        پنجاه هزار بی سواد

      • بدون نام

        قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود برای اختلاس بعدی

      • حاج

        اگر دست مردا را با مهریه کوتاه نمی کردن الان خانما به حرف شوهر گوش میکردن مرد بیچاره اگر حرف بزنه زن شکایت مهریه و زندان تکلیف بچه های بی صاحبش کسی نیس مشخص کنه

    • بدون نام

      یکی میمرد از بینوایی. یکی میگفت خانم زردک میخواهی

      پاسخ ها

      • yasi

        یکی میمرد ز درد بی نوایی درسته

      • بدون نام

        مرسی آه

    • بدون نام

      لا اکراه فی الدین را یکی معنی کنه /یعنی تمام مشکلات کشور با این قانون حل میشه. علی برکت الله.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بشه يا نشه بايد اجرا بشه

      • بدون نام

        معنی این آیه ی شریفه اگر اون چیزیکه مد نظر شما یعنی هرج و مرج بود باید میگفتند لا اجبار فی دین .و دیگه نه کتابی نازل میشد و نه پیامبری میومد و خدا میگفت هر کی هرچی دوست داره انجام بده به طور خلاصه معنیش اینه که اکراهی در پذیرفتن دین وجود نداره یا به عبارتی اصل دین منطبق بر فطرت و آفرینش انسانهاست و هیچ منافاتی با هم ندارندما بنده ایم و طبق دستورات و مقررات خالقمون باید عمل کنیم

      • امیر

        هیچی بدتر از سو برداشت نیست. تفسیر آیه رو بخونید.

      • حسینی

        لااکراه فی الدین برای قبل ازایمان آوردن به اسلام هست لطفامراجعه کنیدبه تفاسیرتامتوجه بشید! وقتی دین اسلام روپذیرفتیدیعنی تمام اصول وفروعش روقبول داریدوملزم به رعایت وانجامشون هستید!حجاب هم یکی ازهمین قوانینی هست که توی قران به صراحت اومده!

      • علی اکبر محمدی

        لا اکرا فی الدین را تا آخر بخونید.

      • بدون نام

        قدتبین الرشد من الغی.عزیزم دین برای جرم اخلاقی حد داره.شراب خوردی تازیانه میزنند.زنا کردی سنگسار میشی.این ایه معنییش اینه که هر دینی میخوای انتخاب کن البته با چشم باز چون فرق گمراهی و دینداری بیان شده.توی خصوصی خودت باش ولی در اجتماع باید قوانین رو رعایت کنی حتی اگه مسلمان نیستی

      • بدون نام

        لا اكراه في الدين قد تبين الرشد من الغي

      • مهدی باصری

        تمام مشکلات ملت حل شد فقر ،فحشا ،گرانی ،مونده بود حجاب همین که حل بشه بقیه حله ،یه فکری به حال مردم کنید از فقر نداری فحشا کشیده شده به خانم های شوهر دار

      • بدون نام

        این قانون کشوره چون کشوره اسلامیه ربطی به لا اکراه نداره در ملا عام هر غلطی که نمیشه کرد

      • ش م

        این آیه راجع به دین و اعتقادات نه حجاب و دزدی و .. که اعمال و رفتار دینی هستن اونی که میگه حجاب اعتقادات شخصیه منم بهش میگم پس دزدی هم اعتقادات شخصیه خوب دوست داره اختلاس کنه دزدی کنه آخه لا اکراه فی الدین.. اینم دینی دزدیه.

    • بدون نام

      یعنی گند بزنم کشورم رو که بعضیا از قدوسیت چادر استفاده می کنن واسه اختلاس و گیر دولتم رو نحوه ی پوشش بقیه تو خیابوناست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی داره؟

      • بدون نام

        دولت زورش به اختلاس نمی رسه مظلوم کشی می کنه

      • بدون نام

        احسنت دولت نمی تونه جلوی اونا رو بگیره و بعضی ها چهره واقعیشون رو پشت چادر قایم می کنن مثل خانوم شیخ الاسلامی

    • احمد

      وضع مملکتو از بدتر نکنید ب اوضاع گرانی بدبختیهای که درست کردید برسید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعأ نکه مردم از گرسنگی دذدی میکنند شما مشکل بدحجابی دارید ماه رمضان گذشت نتونستم یه بار غذای خوبی به بچهام بدم با این حال همه چیز قاچاق هست بجز مواد مخدر

      • ش م

        این بدبختیها رو همون کسایی درست کردن که فکر میکردن اگه به اونهایی که میرن بازن بی حجاب عکس میندازن رای بدن مشکلات کشور حل میشه

    • انسان

      مردم بر علیه مردم باشد که رستگار شویم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دولت احتمالا واسه چرخش مالی با کمبود نقدینگی مواجه شده این یکی از راه های کسب درآمد هستش سبک گرفتن که طرف بتونه پرداخت کنه و بره خونه

    • حرف تو حرف

      از سن تکلیف تا بالا تر گفتید ولی خانم هایی که به سن پیری رسیده اند چی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه زینت نکنند خودشونو اشکالی نداره بی حجاب باشند ولی پیرزنی که عمل زیبایی میکنه باید حجابم داشته باشه

    • بدون نام

      جمع کنید برید

      پاسخ ها

      • فخرالدین

        دمت گرم .خلاصه کردی

    • مصطفی

      جیبا خالی و کارمندا هم زیاد... حرفای منم لابد منشوری

    • جدی میگم

      خودش معادل یک چاه نفت برا این جماعته!!!

    • ناشناس!

      چه شانسی اووردیم تو این مملکت زن نشدیم!! خدایا شکرت!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مساله در ایران فقط حجاب اجباری نیست .همین که زنها رو تبدیل به موجودات جنسی کردید و کسی که به اندازه کافی جاذبه جنسی نداشته باشه حتی نمی تونه شغل پیدا کنه از مصیبتهای فرهنگی شماهاست.نتیجه دو قطبی زن چادری_زن مینی ژوپ پوش آخرش میشه همین

      • دراکولا تا به تا

        زنهای ایرانی اول باید قبول کنند بدبخت اند تا در مرحله بعد، شرایط رو اصلاح کنند.
        البته مردها هم تو ایران، چندان خوشبخت نیستند. اینکه اختیار این رو داشته باشی که به زنها زور بگی، باعث میشه که زنها ناراحت و افسرده باشند و هرگز مردان، زندگی زیبا و بر پایه علاقه رو، تجربه نکنند

      • بدون نام

        خوش به حالت

      • ایرانی

        مردم ما هم قبل اینکه رضاشاه کشف حجاب اجباری کنه حالا مذهبی تر ها با پوشیه بقیه هم با لباس های پوشیده تو خیابون میومدن.
        جالبیش اینه یهو در دهه های اخیر تو کل دنیا پوشش به سمت برهنگی و خودنمایی داره میره از آفریقا و اروپا تا آمریکا و آسیا...
        اونم به ااسطه تبلیغات وسیع فراماسونها در جهان علیه حجاب

      • بدون نام

        واقعا خوش به حالت، من به عنوان زن ایرانی با تمام وجود بدبخت بودنمون رو اعلام می کنم

      • بدون نام

        اینو به دور از حواشی می گم از اینکه زنم تارحتم قصدم توهین نیست ولی رفتار کشور رو با زنان می بینم

      • بدون نام

        ولی من متاسفانه شدم همه چی برا من نصفه اینم از این

      • بدون نام

        زن مظلوم ترین تو ایران تا کی خدا؟

    • بدون نام

      دست وبازوی شما را می بوسیم تقاضا داریم قانون را به طور جدی اجرا کنید اینجا کشور اسلامیسد خون بهای صدها هزلر شهید است شاهدیم یک تعداد لیاقت ازادی را ندارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میبینم که با پرچم کشور یانکی ها اومدی شیطون. از شما بعیده برادر. دل و زبونتو یکی کن بعد بیا کامنت بذار اخوی

      • بدون نام

        خون بهای شما رو می‌دیم فقط دست از سر ما بردارید

      • بدون نام

        چطور وقتی دزد و فاسد و اختلاسگر از سرو کول این کشور بالا می ره کشور شهدا و اسلامی نیست !؟

      • بدون نام

        تا وقتی امثال نرینه هایی مثل تو هستن بایدم
        اینجور بشه
        خدا نسلتونو منقرض کنه

      • بدون نام

        تو حتما صدایت از جای خیلی گرمی در میاد و یا خیلی بی سواد هستی یه کم عمیق جامعه شناسی بخون

      • بدون نام

        آزادی؟ چ تحلیلی

      • بدون نام

        عیب شما اینه که یک گروه اقلیت هستید که فکر میکنید همه ایران مال شماست و بقیه حقی ندارند شهید دادن و به حجاب اجباری غیر قانونی و غیر شرعی ربط نده حجاب در هیچ دوره ای از تاریخ اسلام اجباری نبوده

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        شما از امریکا نظر میدی؟ اونجا اسلامیه؟

      • بدون نام

        شهدا برای کشورشون رفتن ربطی به حجاب اجباری نداره بازم می گم سواد نداری چرت و پرت نگو

      • بدون نام

        بی سواد

      • بدون نام

        جنگ رو با بیست ساله ها بردیم و اقتصاد رو با شصت ساله ها باختیم

      • بدون نام

        غلط املایی ها رو نگاه

    • بدون نام

      جریمه دزدی چقدر هست جریمه دروغ گویی چقدر هست

    • نوشین

      50 هزار ریال یعنی 5 هزار تومن ؟؟؟؟؟؟؟اینم شد مجازات؟ مجازات اختلاس چنده اونوقت؟

    • عباس قلی

      خخخخخخخخخ
      همه چی این مملکت درسته فقط حجاب مونده؟؟

    • علی ب

      باید بازنانی که از بی حجابی خودشون فیلم میگرن و برای شبکه های خارجی میفرستند مجازات شدید تری در نظر گرفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر کی رو تو قبر خودش می زارن شما فعلا به اختلاساتون برسی

      • بدون نام

        اره اعدام کنیم شل مغز

      • بدون نام

        تو از کجا می دونی؟؟ خودتم می بینشون آره ای کلک

      • بدون نام

        شما اول نگاه نکن بعد

    • رضا

      انشاله موقعی که اجرا بشه تمام مشکلاتمون حل میشه

    • بدون نام

      وای چه جریمه های سنگینی

    • بدون نام

      ای بابا، جریمه ماهانه بدحجابی هم به سبد هزینه خانوار اضافه شدخخخخخخخخ

    • مهدی

      :)))))
      خدایا شکرت
      با روحانی تا 1400!
      با بعدی تا 1408!!
      با بعدتری تا 1416!!!
      و...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا بوده همین بوده

    • بدون نام

      باکسانی که بدحجاب هستند هم بایدبرخوردشود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچ بایدی تو دین نیست پس دری وری نگو

      • بدون نام

        این قانون ایرانه بایدم گوش کرد

    • بدون نام

      به جز مجازات کردن، راه حل دیگه یی بلد نیستین؟؟؟

    • بدون نام

      ۵۰ هزار ریال ؟؟؟؟از کجا بیاره بدبخت

    • بدون نام

      شرم آوره ...!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شرم به خودت

    • رامزن

      وااااای چقد جریمه سنگین و خطرناکی

    • بدون نام

      فقط روسری که نیست. اخه این چه طرز شلوار پوشیدنه...شلوارهایه پاره و کوتاه. تازه جوراب هم که نمیپوشن. کله بدنشون پیدا هست. مگه حجاب فقط روسریه؟؟؟خواهشن قانونی هم برایه بلند شدن شلوار و طرز کفش و جوراب پوشیدنشون هم وضع کنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو خودتو بکن تو کیسه کسی نبینه مردم رو چکار داری

      • بدون نام

        به تو هیچ ربطی نداره

      • بدون نام

        خب تو نپوش

      • 16 و 47

        لایک آفرین

      • بدون نام

        نر چشمتو درویش کن
        چیکار به مردم داری

      • بدون نام

        به نظرم اصلا چه معنی داره زن از کنار مطبخش پا بشه بیاد تو خیابون؟؟!!ا

      • بدون نام

        شما کافور بخور

      • بدون نام

        چه دقتی تو داری؟؟؟ پس یعنی خودتم نگاه می کنی اول خودتو اصلاح کن

    • امیر

      اقای قانون گذار اول از خانواده خودت شروع کن

    • victor

      لطفا اجرا کنید

    • بهزاد

      وای به روزی که چادر باطن برداشته شود و چادر ظاهر عرف شود.امان از آن روز

    • بدون نام

      اختلاس مجازات نداره

    • بدون نام

      البته اینم ی راه درامده در این وضعیت وخیم اقتصادی.

    • بدون نام

      دو ماه؟ چقدررر سنگین

    • بدون نام

      حبس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      خدایا خودت ظهور کن دیگه

    • ااااااااااااااااا

      خب همین که نگفتین اعدامشون کنن یه پیشرفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونم چه پیشرفتی

    • ابوالفضل

      جریمه پنج هزار تومن!!!
      مسخره کردید

      پاسخ ها

      • جغ

        برا جلو گیری از تخلفات رانندگی فقط افزایش چند برابری جریمه وبرای کم مصرف کردن سوخت فقط افزایش قیمت بنزین انهم از جیب مردم اب جریمه ٫ برق جریمه وخلاصه همیشه جریمه ؟حالا نوبت چادر یکبار شده هم کار فرهنگی و ریشه ای کنید

      • بدون نام

        مگه می رسه تو جیب تو که نارحتی

    • بدون نام

      مجازات کلاهبرداری واختلاسها تشویق و بی حجابی اعدام تمام

    • بدون نام

      آب از سر چشمه گل آلود است
      داشتن یا نداشتن حجاب تاثیری ندارد

    • بدون نام

      گرانی و مشکلات اقتصادی مردم را از پای در آورده آنوقت شما اینطور گیر می دهید؟ شما که همه جور مشکل سر تصمیمات غلط برای مردم درست کردید این یه کارم روش. خدا بزرگه.

    • بدون نام

      باید با اشد مجازات بااین خانمهای بدحجاب برخورد کرد

    • بدون نام

      5 هزار تومان . عالیه یه چیپس بده حجاب نداشته باش

    • بدون نام

      یعنی طرف روسری شو برداره پنج تومنم بده پلیس حله؟؟؟

    • سیامک

      دوستان خسته نباشید ولی جریمه ها کمه بهتره از۵ میلیون شروع بشه

    • بدون نام

      مرسی که به فکر افتادید

    • بدون نام

      این مشکل که حل بشه قول دادن مابقی مشکلات مردم هم خیلی زودزودزودحل کنن

    • javad heidari

      اختلاس و گرونی و قحطی مردمو بیچاره کرده .دیگه تو این یه مورد دست از سر مردم بیچاره ور دارید

    • بدون نام

      احسنت.درود بر شرفت سردار.باید کسانیکه مخل امنیت جامعه اند با بدحجابی,باهاشون برخورد سخت شود.

    • علی

      اونایی که میگن الان همه کارا مونده و الان همین یکی مونده، باید بدونن که جلوی خلاف تو هر سطحی باید گرفته بشه.تخم مرغ دزد میشه شتر دزد.قانون باید از جزء شروع بشه تا به کل برسه

    • بدون نام

      یه قانون توی کشور اجرا کنید که دیگه پول مردم ایران رو اختلاسگران به جیب مبارکشون نزنند البته اگر میتوانید اجرا کنید

    • آنا

      بابا از صبح تا الان بیرون نتونستم ی لباس مناسب پیدا کنم همه بی حجابن

      پاسخ ها

      • پویا

        خب شما با حجاب باش
        چه کار به بقیه داری؟؟!

    • بدون نام

      بی حجابی تو جامعه ما یه هنجارشکنیه ،چه ربطی داره به توطئه ،خواهشن ..... رو به شقیقه ربط ندین

    • بدون نام

      دورودبرماموران نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خداقوت وخسته نباشی بهشون می گم حتماً حتماً جلوی بدحجابی رابگیرن
      واقعاً دست شون رامیبوسم اگراین کاربکنن حتماً بابدحجابی برخوردقانونی بکنن

      پاسخ ها

      • پویا

        شما چشماتو درویش کن

    • بدون نام

      مشکل چادر

      مردم ازگشنگی دارن دشت به هرکاری میزنن
      جلو دزدها رابگیرین
      اختلاص...زیرمیزی.

    • بدون نام

      بچه نه ساله چه گناهی کرده؟ واقعا بچه هم حبس می کنید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفا چرت نگو

    • سعید رحیمی

      قشنگ معلومه ک نمیتونن مشکلات اقتصادیو حل کنن،میخوان فکرمردمو درگیر این چیزا کنن

    • REZA

      چرا تا کم میارن میچسبن به این مردم‌مگه کم تو فشارن که باز قانون میزارن،یعنی الان تمامه مشکلات و صف های به وجود اومده حل شده این یه دونه خاره تو چشمه بابا ما واسه شکر هم صف داریم الله اکبر...

    • بدون نام

      راستی من با موی دست آقایان تحریک می شم در مورد لباس کوتاه مردان هم کاری کنید ممنون

    • بدون نام

      قوانین باید اصلاح شه خواهشن دنبال دشمن فرضی نباشید

    • ارش

      تمام ادیانی که اسلام قبولشون نداره و علمای اسلام به خاطر تحریفاتشونه
      ... وقتی علمای اسلام حکم قران که لا اکراه فی الدین رو اجرا نمیکنن پس این دین هم تحریف شده است.. حجاب یک انتخابه داشتنش دلیل بر تقدس و نداشتنش دلیل هرزگی نیست... کمی تفکر...!

    • خسته از ریا و دروغ

      هدف تلکه کردن مردم و پر کردن جیب سوراخ شده دولت است.
      ضمنا خون شهدا به اختلاس دزدی رانت پارتی بیت المال خوری ریا دروغ دورویی و فروش خاک وطن حساستر ه تا دو تار موی یه دختر نوجوان

    • بدون نام

      مجازات اختلاس میلیاردی آقازاده ها و سران مملکت رو هم اعلام کنید چیه مجازات مال ملت و خوردن چیه مجازات باعث و بانی این هم بدبختی مردم چیه بازم بگم یا دیگه بسه

    • بدون نام

      ب گرونی فکر کن ‌ همش مالیات و جریمه وووووو

    • Taraneh

      خداروشکر مشکلات کشورم همه حل شد

    • بدون نام

      توی تابستان ازگرما زن وبچه مردموبکشین...اینجورکه بدتر مردم ازحجاب متنفرمیشن

      پاسخ ها

      • پویا

        احسنت

    • نظر

      سانسور چی مدیون صاحب این شبی اگه نگی مرجان شیخ اسلامی که به با چند میلیارد یورو به کانادا فرار کرد حجابش فوق کامل بود

    • بدون نام

      مشکلات رفاهی شان را حل کنید تا انقلابی مردمی داشته باشیم

    • بدون نام

      اینا کارای زیر زیرکی دیگه میکنن و مذاکرات و معاهدت ننگین ضد مردمی به انجام می رسونن و اینا رد گم کنیه . فریب نخوریم

    • کاظم

      وقتی گرسنگی ازدربیاد دین وایمان مردم ازپنجره میره اگرهنرمندیداول شکم مردم روسیرکنیدبعدقانون روعملی کنید

    • بدون نام

      در ضمن این شلوار فاق دار مردا هم حالمون رو به هم زد اونم جمع کنید

    • بدون نام

      چون بقیه جرمی بزرگی مرتکب می شن دلیل نمی شه جرم دیگران رو نادیده گرفت بی حجابی هم جرم و باید ب اون رسیدگی کرد همون طور که بقیه کارهام جرم

    • من ایرانیم

      اختلاس گران ودزدای دولتی مجازات نمیشن ، مشگل گرانی خانه و کرای خانه های سرسام آور رو نمیتونید حل کنید ، قیمت اجناس رو هم که نمیتونید مهار کنید فقط افتادید دنبال بد حجابی ، دین رو از چشم مردم انداختید

    • م ر

      در زمان رضا شاه زنان را می زدند تا حجابشان را بردارند امروز زنان را حبس می کنند تا حجاب بر سرشان بگذارند هر دولتی که روی کار می آید ضعف و ناتوانیش را بر سر زنان خالی می کند بی چاره زن ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون دوره دوره ی جاهلیت بوده جاهل

    • بدون نام

      نمایندگان بجای تظاهر کردن قانون عوض کنن این خواست اکثریت مزدم

    • بدون نام

      البته که این مجازات برای بی حجاب ها خیلی کم

    • بدون نام

      اگر پیامبر اسلام میخواست با شلاق کار کنه اسلام در ابتدا از بین میرفت

    • بدون نام

      چرا طبق قانون رفراندوم نمیزارید و نظر اکثریت مردم نمیخواین ؟

    • سعید

      حجاب چیز خوبیه

    • بدون نام

      بعد می گن چرا اینقدر دزد زیاده دولت خودش راه دزدی رو نشون میده

    • zzss

      ای کاش برای گرانی و تورم اینقدر سریع دست به کار میشدن. انگار مشکل ما حجابه. وااای خدا چرا اینها اینقدر بیخیالن

    • بدون نام

      من فقط یک چیز رو میدونم کسایی که بی حجاب میرن توی خیابون ب خدا دهن کجی می کنن چون خدا حجاب رو واجب کرده ن این کشورواین نظام .

      پاسخ ها

      • پویا

        خدا کجا حجاب را واجب کرده؟؟!
        زمان پیغمبر هم واجب نبوده

    • شریف

      هر کاری که میخوان درست کنند شما مردم میگید مشکل کشور ما فقط همینه؟
      پس مشکل کشور چیه از کجا باید شروع کنند؟

    • بدون نام

      ی لشکر هم مامور کنین تو مغازه ها با گرونی برخورد کنن. کسی رو به جای کسی دیگه تو قبر نمیذارن.هر کسی مسئول رفتار خودشه
      شما برس به فقر که هرچی فساده از همین فقره

    • همایون

      مشکل حجاب اینجوری حل نمیشه،دیگه چند سال باید آزمایش وخطا انجام بدیم

    • بدون نام

      مردم از اصل خواسته و مطالبات نمیشه دور کرد،، با سیاست گذشته

    • بدون نام

      جواب نمیده فشار برای انحراف از گرانی و بیکاری

    • بدون نام

      دیگه قدیمی شده این فیلما مردم خوب شناخت دارن از این بازی ها

    • بدون نام

      گرانی و بیکاری حل شده اومدن سراغ حجاب

    • بدون نام

      آخه تو کشور اسلامی خانوما باید با این وضع بیان بیرون؟!!!
      من خودم وقتی بعضیاشونو میبینم واقعا اعصابم بهم میریزه.
      مسئله دو تا مو و شلوار کوتاه نیست که! طرف همه چیشو میندازه بیرون!!!!

    • بدون نام

      ماشهید دادیم باید با بد حجابی برخورد شدید بکنید ازطرف یک رزمنده دفاع مقدس جانم فدای رهبر

    • سعید

      این مسعله فراگیر و عمومی رو به بنا به قانون به رفراندوم بذارید
      اگر حجاب رای آورد هممون قبول میکنیم و اگر حجاب اختیاری رای آورد همتون به احترام رای مردم تموم اش کنید

      به همین راحتی

    • بدون نام

      مجازات اختلاس هم سفر به کانادا

    • آبتین

      جریمه بی حجابی اعلام شد.
      جریمه خوردن مال مردم رو هم اعلام کنید.
      جریمه دزدی بیت المال رو هم اعلام کنید.

    • دانشجو

      بنظرم شلاق در ملا عام هم گزینه خوبیست.

    • دانشجو

      بنظرم شلاق در ملا عام هم گزینه خوبیست.

    • دانشجو

      بنظرم شلاق در ملا عام هم گزینه خوبیست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید مغازه ها از ورود بی حجاب ها جلوگیری کنند مختارا.

    • امام حسن عسکری

      بابا مردوم کشنه فقر زده بیکار گرفتار اقتصاد فاسد دوتارمو عز ا شد فقط حرف وقت گیر اقتصاد ودرس کنیدهرروز گرانی

    • بدون نام

      شما این همه نابسامانی کشور را درست کنید برخورد با بی حجابی پیشکشتون دوست داشتن نظام و کشور بخدا هیچ ربطی به حجاب ندارد

    • hamed

      از فردا هرکی خواست زن بگیره تازه اول باید بره دنبال خلافی دختره که صفرش کنه

    • امام حسن عسکری

      انقدرکه تو ایران دس درازای واختلاس میشه توهیچ کشور ی نمی شه همین ترکیه سکولار

    • afshin

      اگه قانونه حتما انجام بدید ولی خانم گشت ارشاد با اقای پلیس گشت ارشاد دیدم در میدان نبوت تهران باصدای بلند میخندیدن رو هم جدا از قانون نیست چه کسی اینان را ارشاد میکند!

    • پرویز

      مطرح شدن این قوانین آنهم بعد از چهل سال بیخودی نیست ملت نباید در جریان انور سیاسی و پشت پرده تبانی ها و اختلاس ها قرار بگیرند هر از چند گاهی این گونه اخبار و یا بعضا گرانی برخی کالاهای مصرفی مثل پیاز فقط فقط جنبه سیاسی دارد

    • sohrab .anesh

      به خدا مشکلات کشور به دلیل تحریمهای ظالمانه امریکای شیطان است.که خدا مسولین امریکا را نا بود کند واما جلوی بی حجابی باید گرفته شود چون یک بحران و اخر هرج مرج به وجود می اورد.همه مشکلات را نباید کردن دولت بگذاریم همه دعا کنید خدا امریکا را نابود کند

    • بدون نام

      اگر دردم یکی بودی چه بودی.......

    • بدون نام

      قانون باید همه جا و برای همه یکسان باشه چرا قانون شهر به شهر متغییر هست در ضمن این رفتارهای قهری نتیجه عکس داره مردم درگیر مسائل اقتصادی ومعیشتی هستن واین همه گرفتار پس مشکلات مردم وزودتر حل کنید چون یه روزی تو کوچه این مردم ستمدیده هم عروسی میشه گاهی وقتها خیلی زود دیرمیشه

    • سارا

      دمتون گرم خدا کنه خوب و محکم اجرا شه بفهمن اینجا قانون داره و باید از قانون اطاعت کنن هر کشوری قانون شکنی شه مجازات داره اینم یه قانون شکنی هست که باید مجازات داشته باشه

      پاسخ ها

      • تصمیم کبری

        دقیقاهمینطوره وباشما موافقم،مگه چیه مااز مردم مسلمان مالزی ویا اندونزی کمتره که مردم شون تجمع میکنندوبرای مجازات فسادوبیحجابی خواهان اجراء احکام و مجازات شلاق درملاء عام هستند؟

    • بی نام

      همه چی درست شده فقط مونده موی زنان! خجالتم که انگار برای مسئولین کلا یه چیز بی معنیه ! قانون مبارزه با دزدان و اختلاسگران و نابود گران اقتصاد و معیشت مردم رو اصلاح کنید و بندازیدشون حبس ، نه دختران ۹ سال به بالارو بخاطر موهاشون آقایون بگیرن بندازن حبس ! واقعا که شرم آوره

    • بی نام

      اونایی که پول بیت المال و ثروت این کشورو دزدیدن و فرار کردن خارج به این حجاب ظاهری خیلی مقید بودن!

    • حسن

      بودجه کم آوردین بگین
      با این کارها درست نمیشه...
      چرا اونایی که حجاب را قبول ندارند از جریمه نمیترسند

    • مهدی

      به عصر حجر خوش آمدید....

    • کامران

      اختلاس گران دزدان نجومی بگیران مسئولان بی لیاقت و....چی!؟

    • بدون نام

      کار خوبی میکنید باید حجاب رو جدی گرفت
      مشکلات کشور جای خودش ومشکلات دین مهم تره
      .

    • S

      این کارا واسه سیل زده ها وزلزله زده ها خونه وکار وغذا نمیشه این بگیرو ببندا واسه جونا کار وشغل نمیشه

    • بدون نام

      یکم از گرانی و گران فروشی ها بگید و مجازات گران فروش و محتکر فقط چسبیدین به روسری زنها شما چشمتون هیزه مشکل ما خانومها چیه خدا گفته در دین هیچ اجباری نیست شما چه اجباری به زنی که تو دینش شک داره دارید یا فلان وزیر از کشور کفر میاد روسری سرش میکنید اقا طرف کافره تو چشمت و بپوشون چه کاریه روسری سرش میکنی

    • مردم

      مشکل اصلی ما بی حجابی است نه مفسدان اقتصادی !!!!همین جوری برخورد کنین با این بی حجاب ها بذارین مفسدان در یک جامعه اسلامی و با حجاب زندگی کنن !

    • بدون نام

      حضرت علی علیه السلام فرمودند.تمام کارهای نیک حتی جهاد در را ه خدا در برابر امر به معروف و نهی از منکر.مانند قطره ای است در برابر اقیانوس.شما را به خدا قسم با بدحجابی برخورد کنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنده خدا این عده که ساز مخالف میزنن مگه مولا علی رو میشناسن اگه میشناختن اونقدر بهشون فشار نمیومد که رعایت کنن

      • بدون نام

        امر و به معروف شامل دزدی بد اخلاقی خود برتر بینی کاذب که شما دارید تهمت زدن قضاوت نابه جا دست درازی به بیت‌المال که باید به طور مساوی بین تمام ملت پخش بشه حفظ نگاه دست درازی به حریم خصوصی مردم حق تحصیل حق امکانات مساوی حق حقوق و مزایای بیشتر برای کار و زحمت بیشتر میشه اسلام تو از علی دوره بهتره بدانی علی به جای پول آهن مذاب دست برادرش گذاشت علی بیت المال را به طور مساوی تقسیم می کرد علی یک پیراهن داشت که خیس تن می کرد تا در مسجد خشک می شد علی نعلین پاره به پا داشت علی در مقابل قاضی با دزد مسیحی در یک تراز بود و قاضی به نفع دزد رای داد و او نگفت من برتر از قانونم علی کجا و تو و هم پیاله هات کجا دست از سر اعتقادات مردم بردارید ما راهمان از علی دور نیست اما شما برگرد به مرام علی کمی نهج‌البلاغه بخوان ببین علی به مالک چه می فرماید ببین نسبت به مردم چه برخوردی داشت

    • بدون نام

      مرگ بر امریکا

    • حبیب

      به نظرم طرح خوبیه دو ماه میری حبس میخوری میخوابی ۵ هزار تومان هم جریمت میدی

    • مهدی

      هیچ کسی نمیتونه جلوی اراده زنها وایسه.

    • بدون نام

      برین بابا اگه میتوننین وضع اقتصادی مردم رو درست کنین اصل ول کردن به جزعیات چسبیدن ...ّ.

    • بدون نام

      همه مملکت دیگه درس شده فقط بیحجابی مونده بود بااین کار اوضاع بدتر میشه

    • بدون نام

      خوبه والاتمام مشکلاتمون حل شده فقط این یکی مونده

    • بدون نام

      کاش جرم ۱۰روز تا ۲ماه برای پوشیه زده ها هم اعمال میشد چون اونم افراطه و بسیار خطرناک و خرابکارانه لطفا رسیدگی کنید

    • بدون نام

      باید با بی حجابی برخورد کنیم

    • بدون نام

      شخص اختلاسگر را هم اینگونه مجازات نمیکنند ..

    • کمال قادری

      ما مسلمان هستیم و زنانمان باید راه فاطمه زهرا و زنان پیامبر اسلام را بروند . بخدا ملت خودش با بی حجابی میجنگه کی غیرتش قبول میکنه ناموسش.... پس فقط برای مردم نیس برای من و خود شمایی که داری اینو میخونی هم هست . اما به قرآن مشکل ما اینجور چیزا نیس و محتاج این نیستیم که مثلان موهای یه دختر رو ببینیم ! مشکل جای دیگست ...

    • بدون نام

      کاش تمام مشکلات کشور فقط بی حجابی بود.و اهتمام جدی برای مبارزه با سایر جرائم که کشور رو به ورطه نابودی میکشاند وجود داشت.مشکل جای دیگریست عزیزان

    • فخرالدین

      به حضرت عباس دارید اشتباه میکنید.بابا بادیش ماهواره هم همین کاروکردید
      پشت بام بود هیچ کسی هم نمیدید اومدن دزدیدن مردم اوردنش توتراس
      بسه بخدا

    • نکته بین

      جالبه تو فیلمهای هالیوود و اروپایی فیلمهایی که مثلا زمان قدیم رو نشون میده همه زن ها با پیراهن های بلند هستن و به جز صورت و موهاشون همه جاشون پوشیده است تازه معمولا کلاه هم دارن و موهاشون هم تا حدودی پوشیده است.
      ولی تو فیلم هایی شون که زمان حال رو نشون میده معمولا خانمها با تاپ شلوارک هستن با کلی آرایش!
      اینا نشون میده قبل از تبلیغات وسیع چند دهه اخیر توسط آمریکا و اسرائیل علیه حجاب، مردم به میل باطنی شون با حجاب بودن

    • بدون نام

      باید به شدت و به سختی مجازات شوند

    • بدون نام

      بی حجاب را به شدت مجازات کنید

    • بدون نام

      فقز اعدام

    • بدون نام

      مرگ بر بی حجاب

    • بدون نام

      مرگ بر بی حجابی

    • بدون نام

      فقط اعدام

    • بدون نام

      باید اعدام بشن

    • بدون نام

      فقط اعدام در ملا عام

    • بدون نام

      باید به اشد مجازات برسن

    • بدون نام

      از بی حجابی و بی حجاب ها و کسانی که حمایتشون میکنن حالم بهم میخوره متنفرم لعنت مرگ بهشون

    • بدون نام

      بی حجابی و بی بند و باری به نفع مرد ها است معلومه که مخالفت نمیکنن !

    • بدون نام

      با مجازات بی حجاب ها تمام مشکلات و مسائل حل می شود

    • بدون نام

      زنان بی حجاب و هرزه را مجازات کنید

    • بدون نام

      زنی که سالم و پاک و پاکدامن و آبرو دار و خانواده دار و با اصل و نسب باشه بی حجاب نمیشه بی حجابی نمیکنه

    • بدون نام

      زنان بی حجاب را به شدت مجازات کنید

    • بدون نام

      تمام زنان بی حجاب باید دستگیر و به شدت مجازات شوند

    • بدون نام

      با قدرت و به شدت ادامه دهید خدا خیرتان دهد

    • بدون نام

      با قدرت و به شدت با بی حجابی و بی حجاب ها مبارزه و برخورد و مجازاتشان کنید

    • بدون نام

      مرگ بر بی غیرت

    • بدون نام

      ما مردم مومن و دیندار ایران همگی خواهان و خواستار دستگیری و مجازات بی حجاب ها به شدت هستیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس اینهمه بی حجاب ملت کجان تو از جانب ملت حرف می زنی

    • بدون نام

      به شدت مجازات شوند

    • بدون نام

      به اشد مجازات برسانید

    • بدون نام

      طوری برخورد و مجازات کنید که هیچ زنی جرئت بی حجابی و کشف حجاب نداشته باشد

    • بدون نام

      طوری برخورد و مجازات کنید تا برای تمام زنان بی حجاب درس عبرت شود و دیگر جرئت بی حجابی و کشف حجاب نداشته باشند

    • بدون نام

      مجازات ها به هیچ وجه بازدارنده نیست

    • بدون نام

      زنان کاملا آزاد و بی قید و بند هستند و هیچ برخورد و مجازاتی براشون نیست

    • بدون نام

      من اگر در این مملکت کاره ای بودم کاری می کردم که احدی از زنان جرئت بی حجابی و کشف حجاب نداشته باشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچ غلطی نمیتونستی بکنی
        دیگه اون ممه رو لولو برد

    • بدون نام

      لعنت خدا بر بی حجاب ها و مدافع و حامی آن ها

    • بدون نام

      بی حجاب و مدافع و موافق آن هر دو سیه رو و بی آبرو و ملعون هستند ننگ بر آن ها

    • بدون نام

      بی حجاب ملعون و منفور است

    • بدون نام

      بی حجابی منفور است

    • بدون نام

      لعنت بر بی حجاب

    • بدون نام

      بی حجابی محکوم است

    • بدون نام

      به خدا این بی حجاب ها رو تو خیابون می بینم میخوام فحششون بدم بکشمشون اینقدر اعصابم خورد میشه عصبانی میشم هیچکس چیزی بهشون نمیگه کاریشون نداره آزادشون گذاشتن که اینقدر گستاخ و وقیح و جری شدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یا خودتو تغییر بده، توام خوش تیپ و خوش لباس بیا بیرون، یا بسوز

      • بدون نام

        دنبالشون برو خونه شون رو پیدا کردی پلیسو خبر کن

    • بدون نام

      اینقدر گستاخ و وقیح شدن که بدون رو سری میان میشینن تو ماشین خجالتم نمیکشن نمیشه نمیتونی هم چیزی بهشون بگی اینقدر بی ادب و پر رو هستن

    • بدون نام

      پلیس هم از پس این جماعت بی حجاب بی آبرو وقیح گستاخ بی ادب پر رو برنمیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر کنم تو بری خارج سکته بزنی ببینی همه زنا بی حجابن

    • بدون نام

      پلیس خیلی کم کاری و منفعلانه عمل میکنه باید کاری کنه

    • بدون نام

      از بی حجاب ها حالم بهم میخوره

    • بدون نام

      این بی حجاب های ملعون را به اشد مجازات برسانید

    • بدون نام

      باید‌برخوردبشه‌

    • ناجی

      تازه این کمه باید مجازات سنگینتر باشه که دیگه جرعت نکنن چنین کاری انجام
      بدن ......

    • علیرضا

      واقعا کشور رو فساد فرا گرفته ، هر نوع فسادی ، طرفای شمال میری تو ییلاقها اکثر زنها بدون روسری و با وضع نامناسب در حال خوشگذرونی هستن ، تهران ، شیراز ، اصفهان و .... همه درگیر فسادن !

    • بدون نام

      مجازات ها را تشدید کنید

    • اشکان

      بس کنید دیگه، چقدر پیام می دین!

    • بدون نام

      امیدوارم همه به قوانین کشور احترام بگذارند و به آن عمل کنند.
      الان قطعا اگر در اروپا هم میگفتندحجاب باید رعایت شود ، بنظرم همه عمل میکردند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مطمئنا هیچ کشوری به عقب بر نمیگرده

    • سید

      دستتون درد نکنه . این قانون زودتر باید اجرا میشد. فکر نمی کنید ۵هزار تومن بعنوان جریمه پول نجومی هست؟ فقط بازداشت از سه روز به بیشتر آنهم مرتبه دوم تذکر شاید جواب بدهد

    • بدون نام

      خخخخخ یه آدم عقده ای این آخر پشت سر هم کامنت گذاشته
      خوشم میاد میسوزین و این شروع سوختن تون هست چون دیگه توان مقابله ندارین

    • ب.ا

      متاسفانه تربیت ناصحیح و عدم آموزش صحیح دین اسلام در مدارس و مشکلات تربیتی خانواده ها،دوری از نماز وارزشها، تماشای شبکه های ماهواره ای وفیلم وسریالهای پفکی توسط برخی خانواده ها حتی در حضور خردسالان، باعث میشه دختران از سنین نوجوانی به بالا مشکل رعایت حجاب داشته باشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج