۸۶۸۵۹۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نویل: یونایتد در جذب ستاره‌های بزرگ مشکل داشته

گری نویل درباره تلاش منچستریونایتد برای جذب دی‌لیخت ستاره آژاکس می‌گوید یونایتد همیشه در مبارزه برای جذب بازیکنان بزرگ شکست خورده است.

ورزش سه: گری نویل، اسطوره منچستریونایتد می‌گوید این باشگاه همیشه در بازار نقل و انتقالات در مبارزه برای جذب استعدادهای بزرگ شکست خورده و این بار هم به نظر می‌رسد در تلاش برای جذب ماتیس دی‌لیخت، ستاره آژاکس، ناکام بماند.

صحبتهای نویل درحالی مطرح می‌شود که با اینکه به نظر می‌رسد دی‌لیخت، ستاره ۱۹ساله و کاپیتان آژاکس با بارسلونا به توافق رسیده، اما منچستریونایتد هم اخیراً برای بدست آوردن دی‌لیخت تلاش کرده است. درحالیکه اکثر رسانه‌ها از ناکامی یونایتد در جذب دی‌لیخت می‌گویند گری نویل گفت یونایتد حتی در روزهای اوج خود عادت داشت در آخرین لحظه در جذب ستاره‌های بزرگ و بااستعداد ناکام بماند، چه برسد به این روزها که تیم در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد.

گری نویل در این باره گفت:" من معتقدم یونایتد همچنان می‌تواند بازیکنان درجه‌یک جذب کند چون در شش، هفت سال گذشته شاهد آمدن بازیکنان خوب به باشگاه بوده‌ایم".

اسطوره منچستریونایتد در ادامه گفت:" منچستریونایتد همیشه یک باشگاه استثنایی بوده ولی در حال حاضر روزهای دشواری را پشت سر می‌گذارد و روزهای دشواری هم در پیش دارد. یونایتد حتی در اوج موفقیت، هدفهای نقل و انتقالاتی خود را به باشگاه‌هایی مثل رئال، بارسلونا و بایرن مونیخ واگذار کرده بود. یونایتد در اواسط دهه اول قرن بیست و یک آرین روبن را در جدال با چلسی به این تیم باخت. ما نصری را به سیتی واگذار کردیم و خیلی مثال‌های دیگر هم هست که می‌توان همه آنها را لیست کرد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Amirreza.F.16

      بیا رئال ده لیخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج