۸۶۸۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پاسيو، تراس و بالكن رویایی داشته باشید

دکوراسیون به سبك جزيره

سبك جزيره، در محيطي مابين فضاي داخلي و خارجي خانه تعريف مي‌شود و درواقع سبكي براي دكوراسيون فضاي انتقالي بين محيط خارجي و داخلي خانه است كه اين دو فضا را به‌هم مرتبط مي‌سازد.

دکوراسیون به سبك جزيره

سبك جزيره، در محيطي مابين فضاي داخلي و خارجي خانه تعريف مي‌شود و درواقع سبكي براي دكوراسيون فضاي انتقالي بين محيط خارجي و داخلي خانه است كه اين دو فضا را به‌هم مرتبط مي‌سازد. اگر در خانه خود پاسيو، تراس يا بالكني داريد، مي‌توانيد با اجراي اين سبك در دكوراسيون، آنجا را به جزيره‌اي زيبا و فرح‌بخش تبديل كنيد.

ايده‌هايي براي سبك جزيره:

در اين سبك با استفاده از پرده‌هاي حرير و نازك براي پوشش پنجره‌ها، به ادغام فضاي خارجي و داخلي خانه بپردازيد؛ طوري‌كه هر دو فضا از داخل يكديگر قابل مشاهده باشد؛ ضمن اينكه با اين كار، فضاي داخلي نيز دلباز و روشن خواهد شد.

يكي ديگر از شاخصه‌هاي اين سبك استفاده از گياهان سبز و استوايي است كه مي‌تواند طراوت و شادابي زيادي به فضا دهد.

در اين دكوراسيون معمولا بايد از كاناپه‌ها و مبلماني استفاده شود كه داراي خطوط افقي باشند تا احساس آرامش بيشتر در فضا القا شود.

همچنين براي باربيكيو و كباب‌پز موجود در فضاي بيروني بايد پوششي در نظر بگيريد تا در صورت نامساعد و باراني شدن هوا بتوانيد سريعا روي آن را بپوشانيد.

بافت‌هاي متنوع را با مواد طبيعي تركيب كنيد: سيسال بافته شده، قاليچه بافته شده از ني، كاشي‌هاي سراميكي، پارچه‌هاي پنبه‌اي و حرير، عناصر چوبي طبيعي از جمله بافت‌ها و متريال‌هاي طبيعي هستند كه به كارگيري آنها در كنار هم در اين سبك توصيه مي‌شود.

بهتر است اكسسوري و لوازم دكوري متناسب با اين سبك را بخريد. فراموش نكنيد يكي از ويژگي‌هاي اين سبك، باز و وسيع بودن جلوه آن است؛ بنابراين در استفاده از اكسسوري در اين دكوراسيون محتاطانه عمل كنيد.

فضاي نشيمن

استفاده از سبك جزيره براي دكوراسيون يك فضاي نشيمن سبب وسعت، دلبازي و روشن جلوه كردن فضا مي‌شود. ايجاد نشيمني به سبك جزيره به شما كمك مي‌كند تا راحت‌تر نفس بكشيد.

اتاق‌هاي نشيمن گرمسيري معمولي به‌وسيله تعداد زيادي صندلي كه به دور يك ميز مركزي چيده مي‌شوند به‌وجود مي‌آيند. مهم نيست كه تمام صندلي‌ها به ميز دسترسي راحت داشته باشند بلكه بايد صندلي‌ها به اندازه كافي سبك باشند كه افراد بتوانند آنها را حركت دهند و به هرجا كه مي‌خواهند براي نشستن ببرند.

در سبك جزيره، براي اتاق‌نشيمن خانه‌تان، يك ميز پذيرايي گرد، ميز عسلي سه پايه ‌و يك ميز دكوراتيو با روميزي بسيار شيك و زيبا به همراه يك سطح شيشه‌اي در نظر بگيريد.

گروهي از صندلي‌هاي سبك از جنس بامبو، حصير يا چوب را در فضاي نشيمن جزيره به دور هم قرار دهيد و بچينيد.

براي كوسن‌هاي مبلمان از روكش‌هاي قابل شست‌وشو و زيپ‌دار كه طرحي هماهنگ با سبك جزيره و حال‌وهواي اين سبك دارند استفاده كنيد. براي جلوگيري از آسيب ديدن در برابر رطوبت نيز از پارچه‌هاي مخصوص دكوراسيون خارجي كه در برابر رطوبت مقاوم هستند بهره گيريد.

در هنگام عصر و غروب فضا را با روشن كردن شمع‌ها و قراردادن آنها در فانوس‌ها و همچنين با روشن كردن آويزهاي برق الكتريكي نوراني كنيد و لطافت و آرامش را در فضا جاري سازيد.

دکوراسیون به سبك جزيره

اين تصوير نمونه‌اي كامل از يك فضاي نشيمن به سبك جزيره است كه در آن، صندلي‌هاي حصيري سبك دور تا دور يك ميز پذيرايي گرد و همچنين گل‌ها و گياهان شاداب و باطراوات از مهم‌ترين عناصر محسوب مي‌شوند.

دکوراسیون به سبك جزيره

صندلي‌هاي تاشو و سبكي مانند آنچه در تصوير مي‌بينيد، گزينه‌اي ايده‌آل در سبك جزيره براي زماني هستند كه قصد داريد به كنار ساحل برويد.

فضاي غذاخوري

ويژگي اصلي سبك جزيره در انعطاف‌پذيري خلاصه مي‌شود. هرگز با صرف غذا در فضاي باز بيرون از خانه در زمان‌هايي كه هوا مطبوع و شرايط مساعد است مخالفت نكنيد. بستر را براي صرف غذا در فضاي خارجي خانه مهيا كنيد و تنها زماني غذا را در داخل خانه بخوريد كه هوا نا‌مساعد باشد.

غذاها داراي تنوع زيادي هستند. برخي از غذاها اگر در فضاي باز و در فضاي خارجي خانه خورده شوند لذت‌بخش‌ترند و برخي ديگر از غذاها بهتر است در داخل خانه صرف شوند. در خانه جزيره‌اي خود، هم در خارج خانه و هم در داخل، فضايي مساعد و مناسب را به‌عنوان غذاخوري تدارك ببينيد.

براي ميز غذاخوري در سبك جزيره نيز نوع گرد آن توصيه مي‌شود. صندلي‌ها بايد بسيار ساده و سبك باشند. اگر فضاي غذاخوري به سبك جزيره را در فضاي خارجي خانه تدارك ديده‌ايد، براي اينكه از نور مستقيم خورشيد در امان باشيد و همچنين بتوانيد حريم خصوصي را محفوظ داريد، پيشنهاد مي‌كنيم شيد يا سايباني را در قسمتي مناسب نزديك به فضاي غذاخوري به سبك جزيره خود قرار دهيد.

ايجاد يك نورپردازي متمركز كه نور آن تنها بر ميز غذاخوري تمركز دارد در سبك جزيره توصيه مي‌شود؛ زيرا فضايي دوست داشتني و آرام خلق مي‌كند.

يكي ديگر از ايده‌هاي زيبا براي نورپردازي فضاي غذاخوري در سبك جزيره، آويختن ريسه‌هايي از لامپ‌هاي رنگي يا لامپ‌هايي است كه در كلاهك‌هاي رنگي با رنگ‌هاي مختلف قرار دارند. همچنين مي‌توانيد فانوس‌هاي روشن و متعدد را بر شاخه‌هاي درختان در فضاي غذاخوري به سبك جزيره خود بياويزيد.

دکوراسیون به سبك جزيره

نورپردازي فضاي غذاخوري خود را در سبك جزيره مي‌توانيد با نصب ريسه‌هايي از لامپ‌هاي داخل كلاهك‌هاي رنگي و همچنين قرار دادن فانوس‌هاي روشن سر غذاخوري تامين كنيد.

دکوراسیون به سبك جزيره

اين نمونه‌اي از يك فضاي غذاخوري محفوظ و دنج به سبك جزيره است كه در آن وسايل و لوازم كاملا همان‌گونه كه بايد باشند هستند.

اتاق‌خواب

تصور كنيد روي تختي دراز كشيده‌ايد و در حالي‌كه در حال تاب‌خوردن هستيد و به صداي امواج دريا يا يك موسيقي آرام گوش مي‌دهيد به خواب مي‌رويد. در سبك جزيره مي‌توانيد هر كجا كه مايليد تخت‌خواب خود را قرار دهيد.

براي تخت‌خواب موجود در اتاق‌خواب جزيره خود، ملحفه‌هاي سفيد ساده مانند آنچه در هتل‌ها وجود دارد تدارك ببينيد تا با روتختي و روبالشي رنگارنگ و شادي كه براي دكوراسيون تخت‌خواب انتخاب مي‌كنيد، تضادي چشم‌گير داشته باشد. وجود عناصر و مواد طبيعي مانند عناصر حصيري يا كركره‌هاي بامبو و پارچه‌هاي پنبه‌اي و كتاني لازم است.

تخت‌خواب‌هاي سيار كه مخصوص سبك جزيره هستند را مي‌توانيد از فروشگاه‌هاي عرضه كننده لوازم و وسايل مخصوص سبك جزيره‌اي خريداري كنيد و آن را در فضاي باز و هر جا كه دوست داريد ببنديد.

دکوراسیون به سبك جزيره

ميز پاتختي حصيري و آباژور چوبي و همچنين ملحفه روتختي سفيدرنگ اين تخت‌خواب در كنار رنگ‌هاي گرم كه تداعي كننده آب‌وهواي گرمسيري است در كنار هم يك اتاق‌خواب به سبك جزيره‌اي را به‌وجود آورده است.

دکوراسیون به سبك جزيره

اين نمونه‌اي از يك فضاي خواب به سبك جزيره است كه داراي چنين تخت‌خوابي است.

دکوراسیون به سبك جزيره

شما مي‌توانيد با يك نقاشي ساده و ترسيم يك موج آبي و سبز رنگ روي كلاهك سفيد و ساده آباژور خود، به‌سادگي سبك جزيره را در فضاي خانه تعريف كنيد. اين كار را مي‌توانيد با رنگ پارچه انجام دهيد.

دکوراسیون به سبك جزيره

در سبك جزيره مي‌توانيد با يك نقاشي ساده روي كمد و قفسه موجود، به دكوراسيون روح دهيد.

دکوراسیون به سبك جزيره

وجود گياهان گرمسيري در دكوراسيون به سبك جزيره ضروري است و مي‌تواند تا حد زيادي به شما در تعريف اين سبك در خانه كمك كند.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

دکوراسیون به سبك جزيره

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج