۸۶۸۶۲۱
۲۸ نظر
۵۰۰۴
۲۸ نظر
۵۰۰۴
پ

بحران جدایی ۱۲بازیکن بیخ گوش آبی‌ها

تعدادی از بازیکنان استقلال درحال ترک کردن این تیم هستند که همین شرایط را برای فصل اینده سخت تر می کند.

ایلنا: استقلال این روزها شرایط نگران کننده ای دارد. هنوز سرمربی و کادر فنی فصل آینده مشخص نشده است و ۱۲ بازیکن این تیم هم درحالی جدایی از این تیم و درحال ترک کردن باشگاه هستند. این در شرایطی است که استقلال هنوز ورودی و خرید جدیدی نداشته و نتوانسته‌اند با گزینه ای به توافق برسند و بدتر این‌که آنقدر شرایط مالی و مدیریتی و فنی باشگاه بهم ریخته است که بعید به نظر می‌رسد در تقابل با باشگاه‌هایی مانند پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان بتوانند ستاره‌های لیگ برتری را به لحاظ مالی و فنی راضی کنند تا لباس آبی بپوشند.

همان طور که‌اشاره شد تعدادی از بازیکنان استقلال درحال ترک کردن این تیم هستندکه الهیار صیادمنش، طارق همام، گادوین منشا، ایسما گونکالوس، مهدی رحمتی، روزبه چشمی، وریا غفوری، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، آیاندا پاتوسی، علی کریمی و امید نورافکن را شامل می‌شود.

پیشنهاد 5 میلیاردی از تبریز

قرار داد وریا غفوری با استقلال تمام شده و با پایان یافتن مهلت و اولتیماتوم یک هفته ای باشگاه به این بازیکن برای تمدید قرارداد، وریا هیچ جوابی نداده است. برخی از افراد مطلع از پیشنهاد سنگین و ۳ ساله باشگاه تراکتورسازی تبریز به این بازیکن خبر می‌دهند که دفاع راست آبی پوشان را حسابی وسوسه کرده است. حتنی برخی پا را از این فراتر گذاشته و مدعی اند که کار وریا و تراکتور برای فصل آینده با کبلغ ۵ میلیارد تومان برای یک فصل تمام شده است!

با وجود این قرار است غفوری امروز به باشگاه استقلال برود و برای تمدید قرارداد مذاکره کند.باشگاه استقلال به دلیل مشکلات مالی قصد دارند تا نسبت به فصل قبل مبلغ کمتری به این بازیکن بدهد. با این وجود بحث اصلی غفوری با باشگاه تسویه طلب اش از گذشته است که گویا حدود ۶۰۰ میلیون تومان می‌شود.

در راه الاهلی قطر

مدافع و هافبک دفاعی فصل گذشته استقلال که‌امسال قراردادش با استقلال تمام شده طبق اعلام رسانه‌های قطری در آستانه توافق با باشگاه الاهلی قطر است تا جانشین محمدخانزاده شده و دوباره همبازی امید ابراهیمی شود. به نظر می‌رسد جدایی روزبه که این اواخر به دلیل انتقاد هایی که از او می‌شد با هواداران هم زاویه پیدا کرده بود و بعد از گلزنی برابر الدحیل این موضوع را به خوبی نشان داد.

روزبه که در از نیم‌فصل لیگ‌شانزدهم به این طرف هربار با یک چالش روبرو بود، در فصل گذشته هم قصد داشت تا استقلال را به مقصد لیگ ستارگان قطر ترک کند که به دلیل داشتن قرارداد نتوانست به هدف اش برسد. اما این بار او فاصله ای تا جدایی قطعی از استقلال و بستن قرارداد چند صد هزار دلاری با قطری‌ها ندارد.

بند 200 هزار دلاری

فرشید اسماعیلی هم قصد دارد تا در نقل‌وانتقالات تایستانی از استقلال جدا شود. هرچند تحت قرارداد استقلالی‌ها است اما همان طور که سال گذشته هم اشاره شد بندی در قرارداد این بازیکن وجود دارد که در صورت دریافت پیشنهاد خارجی می‌تواند با پرداخت ۲۰۰ هزار دلار به باشگاه یک طرف فسخ قرارداد کرده و لژیونر شود. در فصل گذشته با توجه به جدایی چند بازیکن و شرایط بحرانی استقلال باشگاه مخالف۶ جدایی اسماعیلی بود .

در همان مقطع از فرشید نقل و قول شد که چون استقلال در شرایط سختی قراردارد به خاطر هواداران یک فصل دیگر می‌ماند و با قهرمانی می‌رود. امسال نه استقلافل قهرمان شد و نه رابطه هواداران با فرشید خوب است تا راه جدایی او با فعال کردن بند آزاد سازی قرارداد راحت و امکان پذیر شود.فرشید به همراه رحمتی بعد از دربی به شدت مورد انتقاد و فشار هواداران استقلال قرار گرفت.

بازیکن مغضوب در راه فولاد

خبر می‌رسد باشگاه فولاد خوزستان خیلی سفت و سخت به دنبال جذب فرشید باقری است. هافبک دفاعی استقلال که بعد از دربی با باشگاه دچار چالش شده و از تیم کنارگذاشته شد، بعد از چند بازی بالاخره توانست برگردد و دوباره بازی کند، اما دوباره مصدوم شد و فصل را از دست داد. خبر می‌رسد باشگاه تمایلی برای حفظ این بازیکن ندارد و می‌خواهد باقری را بفروشد.

برخی از اطرافیان این بازیکن هم مدعی اند که بندی در قرارداد فرشید باقری وجود دارد که با پرداخت پول می‌تواند خودش را از قرارداد باشگاه استقلال رها کند. قرارداد استقلال با هر ۴ هافبک دفاعی اش از جمله باقری تمام شده و جدایی احتمالی علی کریمی، امید نورافکن و روزبه چشمی شاید استقلالی‌ها مجبور شوند تا با فرشید به توافق برسند و او را درتیم‌شان حفظ کنند. به هرحال فعلا بحث جدایی باقری به صورت جدی مطرح است.

شماره 6،قطر یا تبریز

علی کریمی ابتدای فصل با استقلالی‌ها ۲ ساله به توافق رسید اما وقتی بحث آزمایش پزشکی و مشکل مهره کمرش رسانه ای شد، باشگاه استقلال با او قرارداد یکساله بست. حالا قراردا این بازیکن تمام شده و عملکرد و کارایی اش بیشتر از اندازه ای بود که انتظار می‌رفت و پیش بینی می‌شد. باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد کریمی به این بازیکن پیشنهاد داده که تا امروز بی جواب مانده است.

درباره این بازیکن خبر می‌رسد مدیر برنامه‌های معروفش که با استقلالی‌ها چالش هایی هم داشته درتلاش است تا در قطر یا یکی از لیگ‌های عربی برای این بازیکن تیم جور کند تا با توجه به قیمت این روزهای دلار او بتواند پول خوبی برای فصل آینده به جیب بزند. البته مشکل پزشکی کریمی شاید کار انتقال او به باشگاه‌های خارجی به ویژه قطری را سخت کند.همچنین کریمی از تراکتور سازی پیشنهاد جدی دارد.

منشا در لیگ قطر

گادوین منشا یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد. قژراردادی که طبق ادعای مدیران باشگاه مشروط است و باشگاه می‌تواند یک طرفه آن را فسخ کند. ارزش قرارداد این بازیکن برای فصل آینده ۴۰۰ هزار دلار است و با توجه به عملکرد فنی اش در لیست بازیکنان فصل آینده نیست. این بازیکن برای فصل آینده از ۴ باشگاه قطری از جمله الوکره، اتم الصلال و الاهلی مشتری این بازیکن هستند.

باشگاه استقلال قصد دارد با فروش منشا از این بازیکن درآمد زایی کند. علاوه بر منشا استقلالی‌ها هنوز با آیاندا پاتوسی هم به توافق برسند و مذاکرات ادامه دارد و احتمال جدایی این بازیکن زیاد است. ایسما گونکالوس هم در لیست مازاد بوده وباشگاه به دنبال فسخ کردن قرارداد او به شکل توافقی است.طارق همام عراقی هم که توسط فرهاداخراج شده و جدایی اش قطعی است.

این 3 نفر

الهیار صیادمنش از استقلال جدا شده و برای بستن قرارداد به ترکیه رفته است. مهدی رحمتی هم قراردادش تمام شده و بلا تکلیف است . تمام دوستان و رفقای رحمتی در استقلال هم درحال ترک کردن استقلال هستند و شاید از آن جمع دوستانه فقط داریوش شجاعیان ماندگار شود.

امید نورافکن هم که به صورت قرضی به استقلال آمده باید به بلژیک برگردد و مشخص نیست استقلالی‌ها بتوانند با پرداخت دلار رضایت باشگاه شالروا را جلب کنند تا امید آبی‌ها را برگرداند.البته اگر خود نورافکن بخواهد در استقلال بماند و هوای بازگشت به فوتبال اروپا را نداشته باشد. به این ترتیب این ۱۲ بازیکن در آستانه جدایی از استقلال هستند و اگر باشگاه استقلال زود دست به کار نشود و تکلیف این بازیکنان را روشن نکند با بحران بازیکن روبرو خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لنگیها کجا هستید بگید وزیر استقلالی هستش وزیر صددرصد لنگی هستش بشار رسن چهارصد هزار دلار لنگ حکومتی بهاش قرازدادبست واسه اس اس پول نیست مالیات برانکو‌ که درتیم ملی بود رو وزیر لنگی داد انوقت یه مشت لنگی

      پاسخ ها

      • سوران6666

        الان این گزارش کجاش ب وزیر ربط داشت..وزیر باید چیکارمیکرد که نکرد..کی نقش تحصیل کننده تو انتقال تبریزی داشت..پول نیومایر گرو طارق وعلی کریمی رو کی داد تو آخرین روزای نقل و انتقالات..کی نذاشت از آسیا حذف بشید..همیشه هم از مدیرای قبلی فعلی هیئت مدیره حتی رحمتی گفتن وزیر بیشترین کمک رو کرده..
        وزیر گفت بازیهاتون با مدعیها لیگ رونبرید..یا پنالتی چیپ بزنید..
        بسه دیگه..عادت کردین کم کاریاتونو اینجوری ماست مالی کنید...

      • سادی

        میگم وقتی خود فرناز جون میگه این رو میخوام این رو نمیخوام مدیرعامل چیکار میکنه .
        دوما تو بشار رسن رو با بازیکن های استقلال مقایسه نکن.
        سوما شما هنوز پول خارجی ها رو ندادین . یک میلیون دلار هم به شفر باید بدین . پس این مربی خارجی کارنامه داری ک میخواید بیارید که مجانی نمیاد

    • بدون نام

      وزیر پرسپولیسی دلار میریزه بپاشون چه بحرانی چه کشکی خودتونو خر کردید

    • ناشناس!

      حالا که باشگاه تراکتور سر کیسه را شل کرده و این بازیکن هم نمی تونه حقش را از آبی ها بگیره بهتره که از این فرصت استفاده کنند.اگه این کار را نکنند خنگ تشریف دارند!!

    • N

      اووه

    • messi

      خوبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کجا خوبه ؟؟
        همه ستاره ها و بازیکمای تاثیر گذار دارن میرن

    • بدون نام

      همه که دارن میرن پس می خواهید ما بیایم بازی کنیم. .

    • بدون نام

      متاسفانه هر فصل همینطور میشه ولی نمیدونم چرا همیشه لنگی ها قبل شروع فصل اردو تدارکاتی تو کانادا و قطر دارن و بازیکناشون همیشه قرارداد بسته و آماده هستن. امان از وزیر. یا کاری رو برای هیچ تیمی انجام نده یا اگه انجام میدی برای همه اینطور باشه

      پاسخ ها

      • سادی

        برادر من تمام بازیکن ها ارزشونونه زیر نظر برانکو کار کنن .
        دوما ما هنوز ک هنوز جوایز اسیا رو کلی طلب کاریم.
        سوما مربی ما بعد از هشت ماه حقوق گرفت . خم به ابرو هم نیاورد

      • سوران6666

        پرسپولیس همیشه توجریان فصل قراردادهارو تمدیدمیکنه..پارسال وقتی پرسپولیس داشت عرق میریخت مربی شما تو تلوزیون کارشناسی میکرد وآبجومیخورد..کانادا رو هم دعوتشدیم و هزینه نداره همونجورکه قطر دعوت شدیم بدون هزینه..
        ۷بازیکن خارجی تویه فصل..۳۰بازیکن درکلفصل..ازسال۹۱۲۴تاخارجی گرفتید..
        کم کاریاتونو گردن دیگران نندازید..از باشگاهتون بخواید ومطالبه کنید..الان مدیرا و بازیکنا میگن خوبه هوادارا همش همه چیرو گردن وزیر میندازن ما هم کم کاری کنیم..

      • بدون نام

        فرهاد جونت هیچکدوم رو نمیخواد مقصر پرسپولیسه؟

    • بدون نام

      من نمیدونم چه گیریدادید به استقلال خبرای امروز بخونید به حقانیت من پیمیبریدلنگی گثیف همه جاهستن کمربه نابودی استقلال بستن فیلتر نکن لنگی

      پاسخ ها

      • امجدی

        خیلی عالی میشود این چند نفر از استقلال بروند فکر میکنند استقلال ارثیه باباشون هست باند رحمتی محمود فکری حسن روشن استقلال را نابود کردند فتحی باید همه را بریزد بیرون و یک استقلال نوین و نسل جدیدی بسازد اینها عامل فتنه و تفرقه هستند هرچند ک دکان بازار باز کردن هیچ تیمی اینها را نمیخواهد فقط بدبخت ها دارند بازار گرمی میکنند وریا غفوری 5 میلیارد برای یک فصل احتمالا با کریس رونالدو اشتباهی گرفتنش
        جمع کن بابا دکونت را

      • سوران6666

        شما خودتون چندساله همه جوره تیمتونو خراب کردید نیاز نیست کسی کاری بکنع...

    • احمدی

      من استقلالیم.چراهمه چیزرابه دیگران نسبت میدهید.استقلال بزرگ ندارد.همین وبس.هی وزیر وزبر میکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آدم درست حسابی همینه با منطق دمت گرم

    • بدون نام

      بهتر

    • S.R.M

      تاجیهای عزیز این نوشتها رو جدی نگیرید فقط و فقط میخوان آرامش هواداران و تیم رو بهم بریزن کاری که چندسالیه انجامش میدن گوش به این داستانها نکنید که دروغ پردازیه رسانه لنگی است.

    • بدون نام

      بازم ما علیه وزیر شعار میدیم و کلی ستاره جدید میگیریم و غفوری و فرشید هم میمونن روز به هم خودمون نمیخواستیم که حساس نیستیم

    • بدون نام

      قرار داد بازیکنا که تموم شده مفصر وزیر لنگی هست اگه اینطور نیست چرا لنگی ها قرادادشون تموم نمیشه؟

      پاسخ ها

      • موسوی

        دوست عزیز دیگه وقتش رسیده تعصب کورکورانه و جهالت را کنار بذارید.چند سالیه که با اتهام وزیر پرسپولیسی ،هوچی گری میکنید و به جایی هم نرسیدید،عزیز من قهرمانی را با تلاش و کوشش و همدلی بدست بیارید ،نه با اتهام و هوچی گری.ظاهرا باز هم فصل نقل و انتقالات میخواین هوچی گری کنید!!!!! کیسه سال قبل بدون دلایل فنی بالای ۳۰ تا بازیکن گرفته،و موفق نشده،تقصیره وزیره!!!!!؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      کیپ سایلنت پلیز

    • موسوی

      کیسه ها از ابتدا و با سوء نیت ،اینکه وزیر پرسپولیسی هستش،حسابی تو این چند سال،هم به پرسپولبس ضربه زدن و هم استفاده های زیادی بردن،نمونه اش،فصل قبل بالای ۳۰ تا بازیکن خریدن و این ی رکورد هستش.اگر پرسپولیس ده تا بازیکن میخرید،واویلا میشد.البته تا زمانیکه که کیسه ها(طرفدارانش،مدیریت ،کادر فنی،بازیکنان و پیشکسوتانش)،با هوچی گری و اتهام زدن بخوان کار را پیش ببرن ،به جایی نمیرسن،کیسه ها بدونن پیشرفت و قهرمانی با تلاش و کوشش و همدلی بدست میاد،نه با هوچی گری !!!!

    • بی نام

      بابا کلا این تیم استقلال و منحل کنید هم مارو از استرس نجات بدید هم خیال پرسپولیس و تمام حمایت کنندگانش و از وزیر و معاون و فدراسیون و داورا و .....راحت کنید اه داغون شدیم از بس بی ثباتی دیدیم ار بس تا تیم جون گرفت شاکله اصلی تیم و عوض کردند از بس سرمربی عوض کردند بس کنیید جون مادرتون

    • بدون نام

      فتحی خودش قبل همه باید بره

    • جوادتاجی

      همتون لنگی هستیدازوزیرتاشمالنگ کثیف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج