جاباما
۸۶۸۶۴۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

نبی: قهرمانی در جام‌حذفی اولویت پرسپولیس است

عضو جدید هیأت رئیسه فدراسیون شطرنج و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با وجود ذکاوت و هوش سرشار جوانان عزیز کشورمان می‌توانیم در شطرنج موفقیت‌های ملی و بین‌المللی هر چه بیشتر کسب کنیم.

خبرگزاری فارس: مهدی محمدنبی در خصوص انتخابش به عنوان یکی از اعضای جدید هیأت رئیسه فدراسیون شطرنج، گفت: جا دارد از حسن اعتماد آقای دکتر سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش و جوانان و دکتر داورزنی معاون ورزش قهرمانی و همچنین آقای پهلوان‌زاده رئیس و اعضای محترم هیأت رئیسه فدراسیون شطرنج تشکر کنم.

وی ادامه داد: از آنجایی که فعالیت در مجموعه ورزش کشور و کمک در هر رشته‌ای به عنوان مسئولیت‌های اجتماعی می‌تواند اثرگذار باشد و همچنین از آنجایی که به دنبال نهادینه شدن این رشته ورزشی نزد خانواده‌ها هستیم به همین دلیل امیدوارم بتوانم که در این بخش از ورزش کشور هم همه سعی خودم را به کار ببندم و همراه با سایر اعضای محترم هیات رئیسه فدراسیون شطرنج تلاش خواهیم کرد تا در توسعه و رشد پایدار این رشته ورزشی فعالیت کنیم.

نبی تصریح کرد: خوشبختانه جمعیت جوانان میلیونی در کشور داریم که می‌توانند به سمت رشته‌های مختلف از جمله شطرنج سوق پیدا کنند که با توجه به ذکاوت و هوش سرشار جوانان عزیر کشورمان قطعاً می‌توانیم در این بخش هم موفقیت‌های ملی و بین‌المللی هر چه بیشتر کسب نماییم.

نائب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره بازی حساس فردای این تیم مقابل سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی افزود:خوشبختانه و با درایت آقای برانکو، بازیکنان در این روزها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و همه به دنبال هدف بعدی باشگاه پرسپولیس که همان کسب کاپ قهرمانی جام حذفی است هستند. قهرمانی در جام حذفی اولویت کاری ما بوده و هست و ان‌شالله با قهرمانی در این رقابت‌ها جام دیگری را به ویترین افتخارات باشگاه پرسپولیس اضافه و به هواداران هدیه خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج

      اخرش ما نفهمیدیم که این اقایون چندتا مقام و سمت دارن .آیا این آقا اصلا در طول عمرش ورزشکار بوده یا نه

    • بدون نام

      قطع الرجال مملکت که به یه نفر چندتا شغل میدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج