۸۶۸۷۲۸
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

مخالفت ۲عضو هیات مدیره با استراماچونی

اگرچه هنوز قرارداد استقلال با آندره‌آ استراماچونی نهایی نشده، ولی خبر‌های رسیده از درون باشگاه حکایت از آن دارد این مربی ایتالیایی در میان ارکان استقلال مخالفان جدی هم دارد.

خبر ورزشی: ظهر دیروز خبردار شدیم ۲ نفر از اعضای هیات مدیره باشگاه مخالف جدی سرمربی شدن استراماچونی هستند و در توجیه این مسئله تأکید دارند هیچ مشکل شخصی با مربی فوق نداشته و حتی با اینکه یک سرمربی خارجی بالای سر استقلال بیاید نیز مخالفتی ندارند، ولی کارنامه استراماچونی را در حدی نمی‌بینند که بتواند هدایت آبی‌ها را برعهده بگیرد، چون از نظر فنی توانایی لازم را ندارد و به صرف اینکه سرمربی اینترمیلان بوده، نباید استقلال را به او داد، چون در همان اینتر هم ناموفق عمل کرده است.

مخالفت ۲عضو هیات مدیره با استراماچونی

نکته دیگر آنکه هیات مدیره طی روز‌های اخیر جلسه نداشته و نشست یک‌شنبه نیز لغو شد تا این مسئله بغرنج‌تر شود. اعضای هیات مدیره که مخالف سرمربی ایتالیایی هستند، تأکید دارند سرمربی تیم باید در جلسه هیات مدیره انتخاب شود، چون در گذشته هم همیشه روال بر این پایه استوار بوده که هیات مدیره بر روند انتخاب سرمربی نظر بدهد و فرد مورد نظر پس از توافق در هیات مدیره برگزیده شود، ولی روالی که این روز‌ها در استقلال می‌بینیم چیز دیگری را نشان می‌دهد.

البته نکته اینجاست که اگر لابی‌ها جواب بدهد و ۳ عضو دیگر هیات مدیره رأی به توانایی استراماچونی بدهند، آنگاه هیچ مشکلی بابت طرح سوژه فوق در هیات مدیره وجود ندارد و موافقان او برنده خواهند شد، ولی همین که تا امروز هیات مدیره جلسه‌ای پیرامون انتخاب سرمربی و استراماچونی نداشته، بر حواشی کار به طور فزاینده‌ای می‌افزاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • S.R.M

      من میخوام از برترینها بپرسم هیچ چیز مثبتی درباره استقلال اتفاق نمیفته که همش خبر منفی مینویسید؟
      خجالتم خوب چیزیه !

    • بدون نام

      ظاهرا اوضاع استقلال با این هییت مدیره آنچنان شیر تو شیر شده که اگر داداش ماجدی رو هم بخاطر جایزه چاپلوسی ؛ بعنوان مربی معرفی کردند زیاد تعجب نکنید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج